Sierpień, 2010

Dystans całkowity:2012.97 km (w terenie 156.00 km; 7.75%)

Miejskie rozkręcenie

Piątek, 20 sierpnia 2010 · dodano: 20.08.2010 | Komentarze 0

Wczoraj miałem dzień odpoczynku po wyprawie, a dzisiaj trzeba było trochę rozruszać kości;) Jazda spokojnym tempem po mieście, do tego standardowo zalew i takie tam..;)
Może jeszcze później się ruszę trochę za miasto..

Operacja "Zakopane" - Dzień 5 - Kraków - Rzeszów = Rekord dystansu:D

Środa, 18 sierpnia 2010 · dodano: 19.08.2010 | Komentarze 8

Naszedł dzień powrotu do Rzeszowa. Znowu pobudka 6:30;) i o 8 już ruszam w trasę ze świadomością że dzisiaj czeka mnie sporo kilometrów. Najpierw oczywiście plątanie po starym mieście w Krakowie na które wczoraj nie starczyło mi czasu z racji deszczu (w sumie to trzy dni z rzędu deszcz mnie męczył po południu). Ogólnie na trasie chciałem w miarę możliwości nie wjeżdżać na E40 bo to jednak jest męczarnia jechać obok tych wszystkich tirów i przygodą z tą drogą próbowałem ograniczyć do minimum. ?Na dodatek zapowiada się wiatr z zachodu, czyli idealny pod moją dzisiejszą trasę:D i choć wieje tylko przez pół dnia i między górkami go nie czuć to jednak chwilami sporo mi pomagał:)
Wyjazd z Krakowa to istny horror, połowa dróg którymi chciałem jechać okazała się być pozamykana z powodu remontów:/ Poza tym wszędzie pełno samochodów- po prostu źle się jechało.. W końcu jednak udaje mi się wydostać w kierunku w którym chciałem jechać i docieram do Niepołomic. Oglądnąłem sobie zamek, coś przekąsiłem i dalej niestety musiałem kawałek przejechać główną drogą do Bochni, gdzie skręcam na południe- na Nowy Wiśnicz. Mniejszy ruch- od razu przyjemniej się jedzie mimo że zaczęły się górki. W Nowym Wiśniczu oglądam z daleka zamek Lubomirskich, oraz klasztor Karmelitów Bosych (obecnie więzienie) i jadę dalej do Lipnicy Murowanej. Tam kolejny drewniany kościółek wpisany na listę UNESCO, zresztą w tej małej mieścince jest aż 4 kościoły:) Następnie jadę do Zakliczyna i bocznymi drogami kieruje się do Tarnowa- fajne góreczki po drodze:D W Tarnowie plącze się trochę po centrum, na rynku przekąska i jadę dalej przez Skrzyszów do Pilzna. Teraz czeka mnie odcinek po E40:/ Mnóstwo tirów nie sprzyja jeździe na rowerze, na dodatek wypadek po drodze i korki:/ ale w końcu docieram do Dębicy i tutaj kolejna przerwa na jedzenie. Do domu już nie tak daleko:)
Z Dębicy bocznymi drogami częściowo mi znanymi do Sędziszowa (tutaj już zachodzi słońce) i dalej przez Iwierzyce do Rzeszowa gdzie kawałek przed domem witają mnie Mateusz z Michałem:)
Udało się! Zakopane zdobyte i niemal pół Małopolski przejechane! Łącznie w 5 dni 759 km:D
Na koniec rekord życiowy w przebiegu dziennym:D i to z obciążeniem na rowerze, plecakiem i po 4 niełatwych dniach na rowerze:)

Kraków- Kokotów- Węgrzce Wielkie- Podłęże- Niepołomice- Dąbrowa- Kłaj- Szarów- Targowisko- Stanisławice- Moszczenica- Bochnia- Kurów- Kopaliny- Olchawa- Nowy Wiśnicz- Lipnica Górna- Lipnica Murowana- Lipnica Dolna- Tymowa- Tworkowa- Jurków- Biskupice Melsztyńskie- Faliszewice- Melsztyn- Zawada Lanckorońska- Zakliczyn- Wróblowice- Janowice- Lubinka- Szczepanowice- Rzuchowa- Koszyce Małe- Koszyce Wielkie- Tarnów- Skrzyszów- Łęki Górne- Łęki Dolne- Pilzno- Parkosz- Podgrodzie- Dębica- Pustynie- Kozłów- Brzeźnica- Paszczyna- Skrzyszów- Ostrów- Kozodrza- Borek- Sędziszów Małopolski- Sielec- Olchowa- Iwierzyce- Nockowa- Wola Zgłobieńska- Zgłobień- Nosówka- Przybyszówka- Rzeszów:)

No i garstka zdjęć;)

Zamek Lubomirskich w Nowym Wiśniczu © azbest87

Klasztor Karmelitów Bosych- obecnie więznienie © azbest87

Kościół w Nowym Wiśniczu © azbest87

Kościół w Murowanej Lipnicy- też z listy UNESCO- niestety nie miałem okazji zajrzeć do środka © azbest87

Pałac w Janowicach © azbest87

Rynek w Tarnowie i ciekawe chmury;) © azbest87

Tarnowski ratusz © azbest87

Gdzieś w drodze za Dębicą © azbest87

I na koniec zachód słońca © azbest87

Mapa poglądowa:

Operacja "Zakopane" - Dzień 4 - Poronin - Kraków

Wtorek, 17 sierpnia 2010 · dodano: 19.08.2010 | Komentarze 2

Wczoraj niewiele brakło, ale burza wygrała;) tak więc dopiero czwartego dnia dane mi było dotrzeć na docelowe miejsce tejże wyprawy:)

Znowu pobudka gdzieś koło 6:30 - na polu namiotowym jeszcze wszyscy spali;) niestety zanim się zebrałem i przesuszyłem namiot (z tym zeszło najdłużej) było już przed 9.
Dojazd do Zakopanego dość szybki- w końcu to było tylko kilka kilometrów. Kręcę się trochę po centrum. Zaliczam jazdę Krupówkami, jadę pod skocznie- na średniej akurat skakali jacyś skoczkowie:D Następnie nowy poziom doświadczenia w zjeździe slalomem, czyli zjazd między ludźmi z Krupówek- fajna zabawa:P
Skoro już jestem w tym Zakopcu to pasuje zaliczyć jakąś górkę;) Nie bardzo wiedziałem gdzie można wjeżdżać rowerem dlatego zdecydowałem się podjechać na Gubałówkę:) (1120m) Najpierw wspinaczka w stronę Kościeliska, a po bokach widzę tylko drogi oznaczone nachyleniami co najmniej 14%:P Mijam skręt z oznaczeniem 16% i okazuję się że ja muszę skręcić w następny;P Zapowiada się ciekawie;) Teraz czeka mnie jakieś 2 km wspinaczki o takim nachyleniu, ale daję radę bez żadnych przystanków mimo obciążenia roweru i plecaka:) Na szczycie świetny widok na Tatry, chwila odpoczynku, wszamanie gofra i trzeba znikać, bo z nad gór znowu zaczynają się wyciągać ciemne chmury, a ja już mam opóźnienia z racji że w ciągu dwóch pierwszych godzin jazdy średnia wyszła mi trochę ponad 14;P (plątanie się po Zakopanym i podjazd na Gubałówkę), a w takim tempie nie zdążę dotrzeć do Krakowa tak jak zamierzałem;)
Teraz na szczęście czeka mnie więcej jazdy w dół niż w górę i w kierunku północnym, czyli z wspomagającym mnie wiatrem:) Przez Dzianisz docieram do Chochołowa i dalej w szybkim tempie do Czarnego Dunajca (z tylnym wiatrem to się jednak miło jedzie;P)
Miałem jechać na Nowy Targ, ale ostatecznie decyduje się go ominąć i jadę przez Przełęcz Pieniążkowicką (705m) do Raby Wyżnej i Rabki Zdrój (czas na kebaba:D) Koniecznie chciałem ominąć zakopiankę ponieważ nic mnie bardziej nie męczy niż jazda zatłoczonymi drogami, dlatego z Rabki kieruje się na Mszanę Dolną i do Kasiny Wielkiej. Po dordze czekają mnie dwa fajne podjazdy i kolejne świetne widoki tym razem na Beskid Wyspowy:) Wspomagany przez wiatr szybko docieram do Dobczyc przed którymi znowu łapią mnie ciemne chmury, ale póki co jeszcze bez deszczu. Obieram kierunek na Kraków jakimiś bocznymi drogami jadąc przez kilka góreczek Pogórza Wielickiego. Przez Świątniki Górne docieram nareszcie do Krakowa gdzie nad Wisłą zaczyna padać:/ szybko kieruje się w stronę jednego z pól namiotowych, a tam ceny masakra! Zapłaciłem 37 zł za możliwość rozbicia namiotu.. normalnie bez komentarza.. taniej mi wyszedł pokój w Krynicy.. mogłem szukać innego miejsca, ale to musiałbym w deszczu ładnych kilka kilometrów jeszcze jechać:/ Więcej tam nie nocuje!;)

Poronin- Zakopane- Kościelisko- Gubałówka- Dzianisz- Chochołów- Koniówka- Podczerwone- Czarny Dunajec- Pieniążkowice- Bielanka- Raba Wyżna- Chabówka- Rabka Zdrój- Olszówka- Raba Niżna- Mszana Dolna- Kasina Wielka- Wierzbanowa- Wiśniowa- Poznachowice Dolne i Górne- Komorniki- Raciechowice- Krzyworzeka- Dobczyce- Zakliczyn- Czechówka- Siepraw- Świątniki Górne- Ochojno- Wrząsowice- Kraków

Czas na zdjęcia:

Wjazd do Zakopanego © azbest87

Wielka Krokiew © azbest87

Giewont © azbest87

Tratry, Tatry:) tam cieżko by było wjechać rowerem; ale zawsze warto spróbować;P © azbest87

Na Gubałówce:) © azbest87

Na podjeździe za Kasiną Wielką © azbest87

Beskid Wyspowy © azbest87

Jezioro Dobczyckie © azbest87

Nie chciałem jechać objazdem więc jechałem taką drogą ;P dobrze że się nie rozpędzałem;) © azbest87

• Podjazdy 2014m

Operacja "Zakopane" - Dzień 3 - Krynica Zdrój - Poronin

Poniedziałek, 16 sierpnia 2010 · dodano: 19.08.2010 | Komentarze 4

Spanie w łóżko pozwoliło mi porządnie wypocząć:) poza tym wczoraj przejechałem mniej kilometrów niż zakładane minimum (co najmniej 100:P) co też dobrze rokowało przed kręceniem na dzisiaj:)

Wstałem o 6:20 mimo budzika ustawionego 15 minut później;) Śniadanie, mycie itd i po 8 ruszyłem na trasę. Chciałem też wcześniej wyjechać z tej racji że spodziewałem się znowu po południu burz których wolałem uniknąć w czasie jazdy i wyrobić się zanim zacznie lać.
Na początek trzeba było przejechać kilometry które miały być na wczoraj, a więc najpierw objazd Krynicy i jazda w stronę Muszyny. Górki rano pięknie częściowo spowite w mgłach zwłaszcza że pięknie świeciło słoneczko:)
Z Muszyny droga przez kilkanaście kilometrów wiodła mnie wzdłuż zakoli brzegu Popradu, który był mocno wzburzony po wczorajszych opadach. Ten odcinek był świetny pod względem widokowym:) Zresztą- co się później okazało- cały dzień obfitował w genialne widoki, a wrażeniami z tym związanymi można by obdzielić kilka dni wyprawy:)
W końcu dojeżdżam do Piwnicznej Zdrój, robię zakupy i ruszam na kolejny ciekawy odcinek na trasie, czyli czas przekroczyć granicę:D Najbliższe kilkadziesiąt kilometrów moja trasa będzie wiodła terenami Słowacji:)
Ruszam w stronę miasta Stara Lubovna, a droga wiedzie pod górkę przez ładnych kilka kilometrów z końcówką (tj. ze 2 km;P) o nachyleniu 12%, ale za to na szczycie wprost genialne widoki. Gdzie się nie spojrzy to piękne krajobrazy gór:) wprost rewelacja:D warto było się wspinać tyle pod górkę:) (Vabec na wysokości 766m). W czasie zjazdu do miasta widzę w oddali zamek, ale jego zwiedzanie sobie odpuszczam z racji ograniczeń czasowych;) Kawałek jazdy główną drogą i odbijam w drogę, która ma mnie doprowadzić do Czerwonego Klasztoru w Pieninach. Ciągle fajne widoki naokoło także sam nie wiem czy jechać czy się co raz zatrzymywać żeby robić zdjęcia;) (częściowo robię zdjęcia podczas jazdy;P) Jadę wzdłuż Słowackiego Pienińskiego Parku Narodowego zaliczając po drodze wjazd na przełęcz Strananske Sedlo (pisane bez słowackich znaczków:P)- 730 m.n.p.m. W końcu docieram do Czerwonego Klasztoru, robię kilka zdjęć i odpoczynek przy widoku na Trzy Korony:) Teraz czeka mnie przejazd przełomem Dunajca do Szczawnicy. Znowu zaczynają mnie gonić ciemne chmury, więc robię co raz mniej przerw;) Przez Krościenko i Grynwałd ruszam wzdłuż Jeziora Czorsztyńskiego do Łopusznej i odbijam na południe, czyli prosto na ciemne chmury. Od teraz jadę cały czas z myślą: "Żeby tylko nie zaczęło padać!":P Mijam rezerwat krajobrazowy Przełom Białki i zaczynam wspinaczkę przez Trybsz do Czarnej Góry- to był naprawdę solidny podjazd;) Na szczycie mam piękny widok na Tatry, które zaczynają się spowijać w burzowych chmurach co bynajmniej nie napawa mnie optymizmem;) Kawałek zjazdu, przejeżdżam przez Białkę i teraz czeka mnie kolejny mega podjazd w Bukowinie Tatrzańskiej. O ile się nie mylę tędy jechali kolarze podczas TdP. Na rondzie na górze kieruję się na zjazd do Poronina. Niestety burza już co raz bliżej, więc Zakopane trzeba sobie odpuścić na jutro rano i jak najszybciej rozbić namiot. Znajduję fajne pole namiotowe i jak najszybciej rozbijam namiot. Podczas wkładania ostatnich rzeczy do środka zaczyna padać- udało się ledwie co:) a cel mojej wyprawy jest tylko kilka kilometrów ode mnie:)
W namiocie muszę przeczekać 2 godziny deszczu i później łapię się jeszcze na koniec zachodu słońca, który mi towarzyszy podczas drogi po prowiant;)
To był wyśmienity dzień:D i chociaż zrobiłem 150 km po górach (z moją rekordową ilością przewyższeń- patrz mapka;) to bez problemu mogłem jeszcze jechać dalej, a krajobrazy i widoki które mi towarzyszyły przez cały dzień tylko zachęcały żeby tu znowu wrócić:)

Krynica Zdrój- Powroźnik- Muszyna- Milik- Andrzejówka- Żegiestów Zdrój- Zubrzyk- Piwniczna Zdrój- (nazwy słowackie bez znaczków przy literkach;P)- Mnisek n. Popradom- Źl'abina- Hranicne- Kremna- Stara Lubovna- Hniezdne- Kamienka- Stranany- Vel'ky Lipnik- Bednare- Cerveny Klastor- Przełom Dunajca- Szczawnica- Krościenko nad Dunajcem- Grywałd- Kluszkowce- Maniowy- Szlembark- Knurów- Harklowa- Łopuszna- Nowa Biała- Krempachy- Trybsz- Czarna Góra- Bukowina Tatrzańska- Poronin

Z tego dnia mam najwięcej zdjęć, więc tez zapewne najwięcej ich tu trafi:)

Przykład zabudowy Krynicy © azbest87

Początek słowackiego odcinka:D © azbest87

Wspinaczka po słowackiej stronie © azbest87

Widoki w drodze na szczyt © azbest87

Zachęcający znak;P zwłaszcza że już miałem za sobą ładnych kilka km podjazdu © azbest87

A przed chwilą jechałem tam niżej na tej górce;) © azbest87

Trzy Korony © azbest87

Przełom Dunajca © azbest87

Dunajec raz jeszcze © azbest87

Obok jeziora Czorsztyńskiego w końcu było widać Tatry:) choć zachmurzone © azbest87

Zamki w Czorsztynie i Niedzicy © azbest87

Przełom Białki © azbest87

Widok z górki w Czarnej Górze © azbest87

I po deszczu:) -chmury podświetlone przez zachodzące słonce © azbest87

Zachodzik nad mokrymi ulicami © azbest87

Ufff.. sporo tych zdjęc;) no ale cóż- było co oglądać:D

I standardowo mapka poglądowa:

No i przekroczyłem 6000 km :)

Operacja "Zakopane" - Dzień 2 - Gorlice - Krynica Zdrój

Niedziela, 15 sierpnia 2010 · dodano: 19.08.2010 | Komentarze 6

Dzisiejszym miejscem docelowym i noclegu miała być Piwniczna Zdrój, ale różne przypadki wciągu dnia spowodowały, że trzeba było niespodziewanie noc spędzić w Krynicy Zdrój, ale po kolei..;)

Z Gorlic wyruszam razem w Pauliną, która postanowiła mnie kawałek odtransportować za co ode mnie podziękowania:) Pokazuje mi bardzo ciekawy pałac w Siarach, później jedziemy zobaczyć kościół w Sękowej- też jest na liście UNESCO, oraz cerkiew w Ropicy Górnej. Tutaj Paulina mnie opuszcza, a ja jadę dalej w stronę wspinaczki serpentynami na przełęcz Małastowską. Dobre 15 minut jazdy pod górkę. Na szczycie uznałem że to za mało;P więc pojechałem jeszcze trochę wyżej pod schronisko pod Magurą Małastowską (jakieś 700m wysokości). Następnie zjazd do Gładyszowa, oglądnięcie tamtejszej cerkwi i jazda w stronę Kwiatonia. Po drodze fajne widoczki na górki Beskidu Niskiego. W Kwiatoniu kolejny fajny drewniany kościółek. Kolejne na drodze jest Uście Gorlickie skąd podjeżdżam kawałek pod jezioro Klimkówkai kieruję się do Wysowej przez Hańczową- tutaj drewniana cerkiew- dużo drewnianych zabytków miałem na drodze:)

W Wysowej zabawiłem trochę dłużej ponieważ odwiedziłem brata, który akurat tam przebywał na obozie kolarskim, więc oprowadził mnie po Wysowej:)
Stamtąd chciałem przedostać się szlakiem do Ropek i dalej przebić się przez górkę. Niestety jak to mam w zwyczaju znowu zgubiłem szlak;P kawałek dało się jechać, później trzeba było pchać, a skończyła się droga, a później i ścieżka;) więc prosto przez las przedzierałem się z rowerem pod mega stromą górę. Ledwie żywy. cały spocony i atakowany przez miliony much i komarów w końcu na górze znajduję jakąś drogę i piękny widok na Wysową w dole. Ten widok coś mi przypomina.. no tak! okazuje się że trafiłem na miejscu gdzie swego czasu z ekipą z Rzeszowa wjechaliśmy tylko z innej strony;) Kawałek dalej docieram na Ostry Wierch (930m) który znajduje się na granicy ze Słowacją. Kolejnym mega stromym zjazdem początkowo zjeżdżam, ale odpuszczam i resztę sprowadzam rower trochę niżej (trzy lata temu tutaj jechaliśmy w drugą stronę wnosząc rowery na szczyt bo nie dało się jechać;) Dzięki oznaczeniom na słupkach granicznych udaje mi się znaleźć odpowiednią drogę skręcającą w bok i zjeżdżam przepiękną dolinką do Izb mijając po drodze schowany w drzewach na odludziu mały kościółek, który również pamiętam z wcześniejszego wyjazdu. Od Ostrego Wierchu zaczynają mnie gonić ciemne chmury, więc po płytowej drodze przez las szybko ruszam w stronę Mochnaczki Niżnej. Stamtąd do Tylicza i przez kolejną górkę do Krynicy. W Krynicy gdy wyjeżdżam z lasu niespodziewanie zaskakuje mnie niemal czarna burzowa chmura, która atakuje tak szybko że nawet nie zdążyłem znaleźć jakiegoś miejsca schronienia. Rozpętała się ogromna burza z dużą ilością błyskawic i opadów, a ja ostatecznie ze dwie godziny spędziłem siedząc pod daszkiem na jakimś drewnianym straganie ulicznym- musiałem wyglądać śmiesznie;P Gdy w końcu deszcz trochę odpuszcza ruszam na poszukiwanie noclegu w jakimś schronisku, których listę dostaję na bieżąco od rodzinki;) Nareszcie cały przemoknięty i zmarznięty dostaję się do schroniska PTTK- znowu nie będzie spania w namiocie;) Poza tym przez opóźnienia z całego dnia mam na jutro do nadrobienia jakieś 35 km do Piwnicznej.

Mimo stosunkowo krótszej trasy przewyższenia wychodzą dość duże- ponad 1300m:) to i średnia prędkość pokazują że łatwo dzisiaj nie było. Jeszcze na dodatek większość dnia wmordewind:/
Mały przebieg kilometrowy z tego dnia to taka cisza przed burzą jeśli chodzi o ilość kilometrów pokonywanych przez kolejne dni:D łącznie z finiszem w Rzeszowie, ale to dopiero w następnych wpisach:P

Gorlice- Siary- Sękowa- Ropica Górna- Małastów- Gładyszów- Smerekowiec- Skwirtne- Kwiatoń- Uście Gorlickie- Hańczowa- Wysowa Zdrój- Ostry Wierch- Izby- Mochnaczka Niżna- Tylicz- Krynica Zdrój

Fotorelacja:

Przed pałacem w Siarach © azbest87

W parku przed pałacem w Siarach © azbest87

Kościół w Sękowej- obiekt UNESCO © azbest87

Cerkiew w Ropicy Górnej © azbest87

Podczas wspinaczki na przełęcz Małastowską © azbest87

Jadąć do schroniksa pod Magurą przypadkiem zapędzam się za daleko drogą trafiają na taki przyjemny widoczek:) © azbest87

Cerkiew w Gładyszowie © azbest87

Chmury które dopadły mnie w Krynicy © azbest87

Operacja "Zakopane" - Dzień 1 - Rzeszów - Gorlice

Sobota, 14 sierpnia 2010 · dodano: 19.08.2010 | Komentarze 2

Kolejna i chyba już ostatnia wyprawa w tym roku. Takie podsumowanie więc musiało to być coś dużego;) Początkowo w planach był Beskid Niski, ale ostatecznie stwierdziłem że mogę się szarpnąć na coś większego;P i ostatecznie moim głównym celem zostało Zakopane:) Z racji niepewnej pogody w drugiej połowie sierpnia szybko obmyśliłem trasy i już w kilka dni po powrocie z Polańczyka ruszyłem w kolejną - jak się później okaże- najpokaźniejszą pod każdym względem wyprawę rowerową:)

Pierwszy dzień to dojazd od Gorlic. Trasa po części już znana z powrotu z pierwszego tegorocznego wyjazdu dlatego większość przeszła dość szybko i gładko bez większego ślamazarzenia. No przynajmniej do Jasła;) gdzie zrobiłem sobie przerwę na jedzonko i trochę wcześniej oglądnąłem zabytkowy kościół w Lubli. Kolejny kościółek w Trzcinicy i w końcu docieram do Biecza. Zanim jednak zwiedzę to miasteczko odbijam na północ zobaczyć kościół w Binarowej z około 1500 roku wpisany na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Nawet udało się go obejrzeć od środka:) Wracam do Biecza i oglądam tamtejsze zabytki m.in. mury obronne i ciekawy ratusz. Stamtąd prosta droga do Gorlic po których robię małą pętelkę w centrum i jadę do koleżanki u której mam pierwszy nocleg:) Nie musiałem spać w namiocie;P Od 14 zaczyna się robić bardzo gorąco.. temperatura pewnie w granicach 33-35 stopni, na szczęście do Gorlic dotarłem już po 15 i mogłem przeczekać ten gorąc:) Po południu ruszam jeszcze razem z Pauliną, która robi za mojego przewodnika:D na pętlę po mieście i okolicy. Pokazała mi m.in. górę Cmentarną i świetny widok jaki się z niej rozciąga, gorlicki parki i górę Magdalanę:) I muszę przyznać że byłem zaskoczony tym jak sobie radziła na podjazdach O.o jak na osobę która w sumie mało jeździ to szło jej naprawdę nieźle:)
No a wieczorkiem gril- było przyjemnie:)

Rzeszów- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Babica- Czudec- Nowa Wieś- Zaborów- Glinik Zaborowski- Żarnowa- Strzyżów- Dobrzechów- Kożuchów- Kalembina- Wiśniowa- Pułanki- Frysztak- Twierdza- Widacz- Lubla- Warzyce- Jasło- Trzcinica- Przysieki- Skołoszyn- Lisówek- Siepietnica- Biecz- Binarowa- Biecz- Korczyna- Klęczany- Zagórzany- Kobylanka- Gorlice + okoliczne zwiedzanie:)

Pierwsza porcja zdjęć:)

Widok z Magdalany © azbest87

Na Magdalanie © azbest87

Ławeczka;P też na Magdalanie © azbest87

Wieża związana z wydobiciem ropy naftowej;) nie wiem dokładnie do czego;) © azbest87

Kategoria >100km, Fotki, Wyprawy

Rynek

Piątek, 13 sierpnia 2010 · dodano: 13.08.2010 | Komentarze 0

Tylko w okolice rynku zobaczyć się ze znajomą, która akurat była w Rzeszowie:)
A jutro w trasę:) Znowu:D

Miasto

Czwartek, 12 sierpnia 2010 · dodano: 12.08.2010 | Komentarze 3

Kolejny dzień śmigania po mieście. Najpierw coś załatwić, a później standardowo zalew itd. w rekreacyjnym tempie. Nad zalewem spotkałem znajomą na rolkach, więc chwilę pogadaliśmy:) i jeszcze dwóch kolegów- też chwilę gadania;P

Miasto + wypad z Sebą

Środa, 11 sierpnia 2010 · dodano: 11.08.2010 | Komentarze 4

Najpierw 8 km jazdy po mieście, a dokładnie to skok na uczelnię na Rejtana załatwić jakieś tam sprawy papierkowe;)

Pod wieczór wypad z Sebą. Pojechaliśmy niebieskim szlakiem gminy Boguchwała z małą modyfikacją, czyli zjazdem z Grochowicznej - przyjemna szutrówka przez las z prędkością ~50 :)
Ogólnie spoko jazda choć rozkręciłem się i z chęcią jeszcze bym pojeździł, ale już powoli zaczynało się ściemniać, więc na koniec tylko przejazd przez miasto i do domu.

Regeneracja;)

Wtorek, 10 sierpnia 2010 · dodano: 10.08.2010 | Komentarze 2

Najpierw jeżdżenie po mieście- biblioteka, później Empik i sklepy w centrum, aż w końcu znalazłem mapę jakiej szukałem;)
Następnie po południu standardowy objazd moich ścieżek, czyli zalew itp. Wszystko całkowicie rekreacyjnie i na spokojnie:) Posiedziałem chwilę nad zalewem gdzie spotkałem znajomego, który akurat szedł na rolki:)
Ogólnie odpoczynek:)

Z racji że bez zdjęć to wrzucę jakieś z wczoraj. Byłem z bratem w parku. On śmigał rowerkiem, a ja bawiłem się w robienie zdjęć;P