Kwiecień, 2016

Popracowo

Wtorek, 26 kwietnia 2016 · dodano: 27.04.2016 | Komentarze 0

Szybka trasa po pracy. Jak wychodziłem to był 13 stopni, jak wróciłem już tylko 9, więc szału nie było.
Niestety komórka szybko padła i nie ma trasy, a szkoda bo na początku mocniej pocisnąłem pod kilka małych góreczek, ale się nie zarejestrowało..

Działka i Rzeszów

Sobota, 23 kwietnia 2016 · dodano: 27.04.2016 | Komentarze 0

Trafiła się sobota pracująca więc dopiero po południu mogłem ruszyć na rower.
Najpierw do rodziców na działkę coś im pomóc, a później razem z bratem do Rzeszowa gdzie spotkałem się ze znajomymi.
Powrót przez Kielanówkę tak żeby zdążyć zanim zrobi się ciemno i zimno.

Zimno po zmroku..

Piątek, 22 kwietnia 2016 · dodano: 22.04.2016 | Komentarze 0

Szybka trasa po pracy. Zdążyłem jeszcze na ostatnie promienie słońca, ale w Czudcu zaczęło się już robić trochę ciemno. I zimno!
Temperatura szybko spadła chociaż od początku wcale nie zachwycała. Para góreczek żeby było cieplej, ale na zjeździe do Niechobrza i tak mnie mocno wychłodziło, więc po powrocie szybko pod prysznic. Chyba za lekko się ubrałem.

Kategoria 0-50km, Szosa, Tu i tam

Weekend kawalerski part 2

Niedziela, 17 kwietnia 2016 · dodano: 17.04.2016 | Komentarze 0

Kolejny dzień kawalerskiego. Co raz trudniej się wstaje z rana;) ale trzeba się trochę poruszać w ramach odtrucia organizmu. Czuć jednak że picie płynów rytualnych w większych ilościach działa bardzo negatywnie na kondycję fizyczną;)
Dzisiaj dodatkowo okropny wiatr, tak że w niektórych miejscach chciało mnie zwiać z drogi. Skoczyłem sobie przez Dynów i wzdłuż Sanu z wmordewindem. Na koniec jeszcze przez małą góreczkę do Hłudna i koniec tego intensywnego weekendu. Jeszcze brata ściągnąłem na rowerze żeby mnie odwiózł do domu, bo nie byłem pewny co do moich możliwości kierowania pojazdami ;)

Kategoria 0-50km, Szosa, Tu i tam

Weekend kawalerski part 1

Sobota, 16 kwietnia 2016 · dodano: 17.04.2016 | Komentarze 0

Cały weekend kawalerski kolegi w wynajętym domku w Hłudnie, a że zapowiadali dobrą pogodę to zabrałem ze sobą rower. Uznałem też że będzie to dobry sposób na przetrzeźwienie;)
W sobotę ruszyłem koło 11 i obrałem kierunek na serpentyny w Izdebkach, ale wcześniej trzeba było pokonać trochę większą górkę na której oczywiście nieźle mnie zgrzało;) Z drugiej strony górki szukałem jakiegokolwiek sklepu bo już mnie nieźle suszyło- jednak wczorajszy wieczór nie należał do najłatwiejszych ;)
Przed Brzozowem padła mi komórka i reszta trasa z pamięci, a już dawno nie jeździłem po tych górkach. W Grabownicy odbiłem między górki i przebiłem się w stronę Sanu. Wzdłuż rzeki przejechałem do Nozdrzca i dalej już prosto do Hłudna, bo czas na paintball i kolejny ciężki wieczór ;)

Kategoria Szosa, Tu i tam

Drewniane nogi

Środa, 13 kwietnia 2016 · dodano: 13.04.2016 | Komentarze 0

Nogi od początku jak z drewna i nie najlepiej się jechało chociaż ochotę do jazdy miałem sporą. Dopiero pod koniec się trochę rozkręciłem, ale wtedy już trochę chłodno się zrobiło, bo słońce zaszła kilkadziesiąt minut wcześniej. Na wzgórzach było nawet przyjemnie ciepło, ale w dolinach chłodne i wilgotne powietrze mocno wychładzało.
Trasa taka trochę interwałowa po małych góreczkach.

Dynów i pierwsza setka

Środa, 6 kwietnia 2016 · dodano: 06.04.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj wolne na rower więc w planach była dłuższa trasa chociaż w sumie nie wiedziałem na jaką będzie siła.
Najpierw pojechałem przez kładkę i obrałem kierunek na Chmielnik i Zabratówkę. Tam stwierdziłem że śmigę sobie do Tarnawki i później do Hadli Szklarskich, bo już dawno nie było mnie w tych rejonach. Widziałem po drodze kilka nowych asfaltowych dróg, które kiedyś trzeba będzie odwiedzić. Do tego miejsca jechało się dość dobrze, bo i wiatr trochę pomagał. Podjazd w Jaworniku już sporo gorzej, bo zaczęło wiać z przodu. W sumie czułem się jeszcze całkiem spoko także odbiłem w stronę Dynowa i tutaj skończyło się picie. Jakoś nie było sklepu pod ręką, do centrum Dynowa nie chciało mi się jechać więc kręciłem powoli przed siebie i powoli zaczynało mnie co raz bardziej suszyć. Pierwszy sklep znalazłem z 10 km dalej, ale akurat przerwa.. kolejny też zamknięty.. Z tego wszystkiego dojechałem aż do Błażowej. Tam uzupełniłem płyny i dalej pod wiatr zacząłem jechać w stronę Lecki. Kawałek przed szczytem jeszcze zatrzymała mnie jakaś kobieta w aucie, która pobłądziła, a chciała dotrzeć do Rzeszowa;) W Straszydlu wyprzedził mnie jakiś koks. Siadłem mu na koło, ale tempo 40 km/h pod wiatr to póki co nie dla mnie, więc po około 2 km odpuściłem i już swoim tempem dotarłem do domu- dzięki stravie okazało się później że to był Mateusz Bieleń także nie dziwie się że nie wytrzymałem tempa;)

Z pogodą na jazdę trafiłem dzisiaj idealnie- świetnie się jeździło. Oby więcej takich dni:)

Kategoria Tu i tam, Szosa, >100km

Popracowo

Wtorek, 5 kwietnia 2016 · dodano: 05.04.2016 | Komentarze 0

Krótka i szyba trasa po pracy. Pierwszy raz w tym roku udało się pojeździć po pracy, bo pogoda na to pozwoliła. Jedna większa górka i kilka hopek do tego.
Na jutro wziąłem sobie wolne z myślą o rowerze, więc mam nadzieję że uda się jakąś dłuższą pętlę zrobić:)

Niedzielna przejażdżka- moja wersja ;)

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 0

Po obejrzeniu zwycięstwa Sagan we Flandrii i uzupełnieniu kalorii ruszyłem drugi raz tego dnia na rower, ale tym razem sam i trochę mocniejszym tempem niż rano.
Wybrałem się na rundkę po okolicy. Obrałem kierunek na krzyż w Niechobrzu. Jakoś tak leniwie mi się jechało przez pół podjazdu dopóki nie wyprzedził mnie jakiś gość na rowerze crossowym. Szybko siadłem mu na koło i po chwili mógł mnie oglądać już tylko w oddali;) Brak jeszcze formy na mocniejsze tempo pod większe górki, ale wszystko w swoim czasie;)
Później zaliczyłem jeszcze kilka hopek w okolicy i powrót do domu- to była udana pod względem rowerowym niedziela:)

Niedzielna przejażdżka

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 03.04.2016 | Komentarze 0

Lajtowa przejażdżka z żonką wzdłuż Wisłoka z jednej i drugiej strony, bo taka pogoda że nawet żonę udało się wyciągnąć;)
Jedno tylko mocne pociśnięcie na Saletyńskiej w Zwięczycy i udało się 3 czas zrobić;)
Teraz czas na oglądanie Flandryjskiej Piękności:)