Lipiec, 2008

7000km pękło.. :DD

Środa, 30 lipca 2008 · dodano: 31.07.2008 | Komentarze 4

Znalazłem czas na rower dopiero wieczorem i cały przejazd był przy nocnej aurze;)
Miło się jeździło ponieważ po upale, który mi towarzyszył w dzień noc przywitała mnie miłym chłodkiem w którym łatwiej jest utrzymać trochę wyższe tempo:P
Ogólnie ujeżdżania rzeszowskich ścieżek rowerowych:))

Rzeszów- Kolbuszowa- Rzeszów

Wtorek, 29 lipca 2008 · dodano: 29.07.2008 | Komentarze 0

Rzeszów- Kolbuszowa- Rzeszów po głównej drodze:) w wyższym tempie przy błękitnym niebie zasianym w całości pięknymi białymi obłoczkami:) a powrót już w nocy:)
Ogólnie miły dzień:))

Plątanie się i podwójna tęcza:)

Poniedziałek, 28 lipca 2008 · dodano: 29.07.2008 | Komentarze 0

Znalazłem chwilę czasu na jazdę dzisiaj i śmigłem sobie przez Zwięczycę, Boguchwałę, Budziwój, Tyczyn, Białą, Zalesie, Słocinę:)
Ładna pogoda, prawie bezwietrznie i raczej dość ciepło:)
Ładny zachód słońca i dwie tęcze:D

słabo widać bo z komórki..

Z działki..

Niedziela, 27 lipca 2008 · dodano: 28.07.2008 | Komentarze 6

Pogoda jeszcze ładniejsza niż wczoraj:D pod koniec niemal bezchmurna:) i nawet wieczorkiem wiatr całkiem ustał:D
Poszalałem dzisiaj trochę więcej po górkach i lasach, gdzie po ostatnich dość długich opadach można znaleźć sporo błota przez co prędkości osiągane w lesie nie były zbyt wysokie;P no i trochę się wypaprałem..;P
Ogólnie starałem się jak najwięcej jeździć szczytami górek żeby mieć tak jak wczoraj ładne widoczki co też przełożyło się na trochę więcej zdjęć:P
Gdzieś na Przedmieściu Czudeckim znalazłem szyb wiertniczy postawiony w celu poszukiwania złóż nafty i gazu:) w sumie pierwszy raz widziałem taki w tych rejonach:)
Podskoczyłem jeszcze do drugiej babci i wieczorkiem udałem się do domku:D

Trasa jakoś tak:
Mogielnica- Przedmieście Czudeckie- Rezerwat Wielki Las- Pyrówki- Smykówki- polami przez Pstrągową:)- Nowa Wieś- Zaborów- Zawisłocze- Podzamcze- Wyżne- Babica- Lutoryż (przerwa na placki:D) i dalej do domu przez Boguchwałę, Zwięczycę, nad zalewem i na koniec przez miasto:)

Droga obok działeczki:)

I nawet dało się przez to przejechać;D;PP

Wspomniany szyb wiertniczy:)

Szlak..:)

Takie widoki lubię:D

Przydrożna kapliczka..

Szalejąca woda w Wisłoku i błotnista ścieżka, która patrząc po śladach nie taka dawno była jakieś pół metra pod wodą...

Jeszcze pojawiła się relacja z wczorajszego przejazdu na działkę z paroma zdjęciami (ładny był zachód:D)jeżeli kogokolwiek to interesuje..

Na działkę..

Sobota, 26 lipca 2008 · dodano: 28.07.2008 | Komentarze 3

Ogólnie to trasa na działkę miała być, ale jakoś sobie tak "skróciłem" :PPP że wyszło prawie 70km:PP W końcu ładna pogoda to trzeba korzystać:D co prawda wiatr chwilami trochę przeszkadzał, ale i tak miło się jechało:)
Zrobiłem sobie pętelkę po góreczkach:D gdzie miałem to co lubię najbardziej na rowerze, czyli ładne widoczki na horyzoncie:D

Trasa jakoś tak:
Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Racławówka- Nosówka- Zgłobień- Wola Zgłobieńska- Nockowa- Wiercany- Bystrzyca- Pstrągowa Górna (65.4km/h) i Dolna- Nowa Wieś- Czudec- Babica- Lutoryż- Mogielnica (działka:) no i spanie u babci:P

Parę fot:)

W końcu na rowerze:))

Piątek, 25 lipca 2008 · dodano: 25.07.2008 | Komentarze 1

Cały tydzień pogoda że tak powiem do d... ;P do tego remont w domu albo ciekawsze opcje spędzenia czasu;P i brakuje go na jazdę... ale dzisiaj w końcu można było chwilkę pośmigać:D
Wyjechałem sobie z Rzeszowa przez Słocinę na Malawę i tu dopadł mnie Miciu no i dalej jazda już razem przez Kraczkową, Strażów, Palikówkę, Łukawiec, Terliczkę i Trzebownisko do Rzeszowa w tempie dość wysokim, które narzucił Miciu:) ale jakoś dałem radę:D Prędkość poniżej 30 na tej części przejazdu to były raczej incydenty;P i dlatego ostatecznie dość wysoka średnia przynajmniej jak na mój póki co brak formy:PP

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Z kimś

Nocne focenie

Sobota, 19 lipca 2008 · dodano: 20.07.2008 | Komentarze 5

Brak czasu na rower w ostatnich dniach.. ale dziś już nie wytrzymałem i musiałem chociaż chwilę pojeździć:)
Wyszedłem dopiero po 20;) i poniosło mnie do Łańcuta:P
Taka moja standardowa pętelka:) W jedną stronę przez Słocinę, Malawę, Kraczkową i Albigową. Natomiast powrót przez Krzemienicę, Strażów i Krasne:)
Zmrok zaczął mnie łapać już w Łańcucie;) i tak prawie cała droga powrotna była przy moim raczej słabym oświetleniu.. (wiecznie zapominam że mam kupić nowe baterie do lampki;P) Poczynając od Krasnego wszędzie było mokro, ale mi tą chmurę która wywołała te kałuże udało się ominąć:D
Średnia z przejazdu była ponad 27, ale spadła podczas pałętania się po mieście:)

Pobawiłem się trochę aparatem.. a tu kilka strzałów z niego..:)

Tam gdzieś schowało mi się słońce..:)

Wschód... Księżyca:D

Most zamkowy

Scena na Bulwarach (widziana od tyłu:)

Zapora- tzn. jej fragment;)

I w całości:D tyle że z drugiej strony rzeki;P

Kładka..

Lampka.. ;P

..trzy lampki.. ;PP

..i cały rząd lampek;D czyli park koło zapory:D

:D

Miejskie standardy:)

Poniedziałek, 14 lipca 2008 · dodano: 14.07.2008 | Komentarze 2

..czyli plątanie się trochę po mieście, do teg oczywiście nad zalew i jeszcze przejazd przez Zalesie i Słocinę:)
Pogoda dziś trochę kapryśna i wydawało się jakby przestrzegała że nie można jechać nigdzie dalej;) To też nie ryzykowałem;P

Walki ze słońcem ciąg dalszy..:)

Niedziela, 13 lipca 2008 · dodano: 14.07.2008 | Komentarze 3

Chciałem poczekać na trochę mniejszą temperaturę do jazdy, ale około 18 gdy ruszyłem dalej było 31*C, a dłużej już czekać mi się nie chciało..:) przynajmniej gdy zaczęło się już ściemniać to zrobiło się trochę chłodniej:D
Jak zwykle bez planów ruszyłem na południe żeby mieć na początek pod wiatr i później łatwiejszy powrót:) Miało być do Babicy, ale tam stwierdziłem że pojadę do Czudca. Jednak przez Czudec ostatecznie tylko przemknąłem i pojechałem dalej:D i poniosło mnie aż do Strzyżowa do którego zawitałem około godziny 19.30 ;DD
W jedną stronę jechałem w większości główną drogą, natomiast powrót był bocznymi drogami tak że wyszło parę km więcej, ale za to nie jechałem dwa razy tymi samymi drogami:D

Parę fotek z komórkowca;P

Lesisto, lasowo, leśnie... gorąco... ;PP

Sobota, 12 lipca 2008 · dodano: 12.07.2008 | Komentarze 4

Powracam dość szybko do zdrowia i na rower:D, bo jak kilka osób zauważyło w komentarzach nie czas teraz na chorowanie;PP Trzy dni bez roweru to wystarczająco dużo;P
Ogólnie nie czuć zbytniego osłabienia po chorobie:) dlatego wybrałem się pojeździć pomimo mocno grzejącego słoneczka... (w cieniu ponad 30*) Na szczęście dzięki wiatrowi nie było chyba tego, aż tak czuć:)

Plan na dziś to była jazda po lasach, żeby jednak mimo wszystko schować się przed jarającym słoneczkiem;) (a wyjechałem po 13, czyli w największy upał;PP) ,które muszę przyznać złapało mnie dziś dość mocno ponieważ większość czasu jeździłem bez koszulki;D nie zdziwię się jeżeli mi skóra zejdzie z pleców;PP

Podczas dzisiejszego pałętania się po lasach zgubiłem się chyba ze 4-5 razy;P ale do tego już dawno się przyzwyczaiłem i dopóki nie jest całkowicie ciemno to nie ma się czym martwić:D Poza tym muszę przyznać że mój zmysł orientacji zachowywał się dziś dość dobrze, bo pomimo tego gubienia i tak przeważnie wyjeżdżałem tam gdzie mniej więcej chciałem:DD

Trasa to jakoś tak:
Na początek kierunek na las w Bratkowicach przez Zaczernie, Rudną Wielką i Małą, oraz Mrowlę. W Bratkowicach skręciłem w dróżkę wzdłuż lasu i już po paruset metrach trafiłem na bardzo fajny zalewik:D a więc zrobiłem sobie przerwę na chwile odprężenia i moczenie nóg:DD Bardzo przyjemne miejsce:) będę tam wpadał częściej:) Dalej przez las, aż gdzieś do Czarnej Sędziszowskiej, kawałek asfaltem i znowu w las:) i wyjechałem gdzieś w Zacinkach koło Bud Głogowskich:) Tam przeciąłem asfalt i przez pola wjechałem do kolejnego lasu:DD którym (i kawałek główną drogą) przebiłem się do Głogowa Małopolskiego:) i kolejnego lasu:D Lasami głogowskimi przejechałem w stronę lotniska, tam gdzieś bokiem polnymi drogi na Zaczernie i następnie do Rzeszowa:D

Kilka zdjęć z komórki.. nie chciało mi się brać plecaka, żeby schować aparat;)