Sierpień, 2009

Z Martą

Poniedziałek, 31 sierpnia 2009 · dodano: 01.09.2009 | Komentarze 0

Przejażdżka z Martą po okolicach Kolbuszowej

Trasa: Kolbuszowa- Świerczów- Cmolas- Poręby Dymarskie- Zarębki- Kolbuszowa Dolna- Kolbuszowa

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Z kimś

W sumie bez celu..

Piątek, 28 sierpnia 2009 · dodano: 28.08.2009 | Komentarze 0

Najpierw małe kłopoty z rowerem;) bo jak się okazało odkręciła mi się lewa część suportu;) ale udało mi się to dokręcić chociać nie mam klucza;P (ciekawe na jak długo starczy dokręcenie rękami;) Tak czy siak dało się później już normalnie jechać:) przez to odkręcenie najpierw asekuracyjnie bo nie wiedziałem czy historia się nei będzie potwarzać;) ale po przejechaniu ścieżki wszystko się ładnie trzymało tak więc puściłem się kawałek dalej;P Po drodze jeden naprawdę soczysty podjazd w Woli Rafałowskiej;) i nie mniej soczyste jabłko zjedzone na szczycie;P drugie wpakowałem do kieszeni i zjadłem trochę później gdy chcąc poznać nową drogę ostatecznie skończyłem w lesie bez żadnej drogi;) teren praktycznie nieprzejezdny.. dwa strumyki po drodze + wspinaczka z rowerem pod dwie skarpy.. dalej pokrzywy i jakieś tarki.. jeszcze czuję się pokuty;) w końcu po chwili błądzenia udało się znaleźć bardzo przyjmną drogę w dół:) i powrót do domu bo musiałem odebrać brat który dzisiaj wrócił z obozu..

Trasa: Rzeszów- ściezka- Zwięczyca- Boguchwała- Budziwój- Tyczyn- Kielnarowa- Chmielnik- Wola Rafałowska- las- Albigowa- Kraczkowa- Malawa- Słocina- Rzeszów

Górki

Czwartek, 27 sierpnia 2009 · dodano: 27.08.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj postanowiłem pojeździć w okolicach Rzeszowa, a dokładniej rzecz biorąc na południe od miasta, czyli tam gdzie królują górki;) Zdołałem się wybrac na rower trochę wcześniej niż wczoraj z racji że popołudniu mozna się było spodziewać burz. Najpierw kierunek Malawa z racji ze chciałem w końcu skręcić w pewną drogę, która już jakiś czas mnie ciekawiła, ale brakowało mi weny żeby sprawdzić co tam jest;) Jak się okazało to był strzał w dziesiątką:D ponieważ pod górkę tą drogą szedł czarny szlak rowerowy:D było trochę stromizny i wspinaczki po kamulcach po czym ostatecznie wylądowałem niedaleko kościółka na Magdalence:) Przejechałem kawałek szczytem i skręciłem znowu w jakąś nieznaną mi drogę;) Muszą przyznać że mi się spodobała:D trochę interwałowej jazdy tam było i przewyższeń ale fajne widoki:) rzekłbym że dość kameralna trasa:) Ostatecznie zjechałem koło kościoła w Chmielniku, kawałek asfaltem w stronę Słociny i sam podjazd już boczną drogą i kawałek wzdłuż lasu. Górą na Matysówkę i szutrem przejazd nad Zalesie i zjazd wyciągiem. Później już tylko przez całe miasto do domu:) W sumie dość dobrze się jechało, ale jak wracałem to byłem już mega głodny, więc nie chciało mi się więcej;P

Rozjazd..

Środa, 26 sierpnia 2009 · dodano: 26.08.2009 | Komentarze 0

Taki sobie rozjazd po wczorajszym wypadzie;) nawet przyjemnie się jechało.. nie czuć zmęczenia:) myślałem że będzie gorzej bo dawno nie jeździłem takich dystansów.. Trasa obejmowała oczywiście standardowe szwędanie po mieście i takie tam.. ogólnie nuda.. do tego nie mogłem się wybrać od rana chociaż miałem wolny czas.. dopiero przed wieczorem się udało;)

Dębica

Wtorek, 25 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 11

Założenie na dzisiaj: ponad 100km,
Miejsce docelowe: Dębica,
Plan: dojechać po górkach, powrót po płaskim,
Wykonanie: 100% :D:)

Jak pomyślałem tak zrobiłem;P z racji zapowiedzi ładnej pogody na dzisiaj (ładnie mnie przypiekło słonko- jeszcze czuję;) i wolnego czasu musiałem w końcu pojechać gdzieś dalej, bo już wieki nie zrobiłem żadnej setki. Było sporo szukania po mapie gdzie jestem, ale w końcu trafiłem tam gdzie chciałem, tak jak chciałem;) Pierwsza część z założenia miała obfitować w górki i tak było;) Chyba 4 dość duże podjazdy po drodze plus sporo mniejszych całkowicie zaspokoiły poją chęć jazdy po górkach;P Miałem też widok na (jeśli się nie mylę) górę Chełm- najwyzszy szczyt na terytorium dawnego województwa rzeszowskiego (528m). Po drodze do Dębicy zachaczyłem jeszcze o miejscowość Mała gdzie na szczycie góry znajduje się pomnik Jezusa podobny do tego jaki jest w Rio de Janeiro:) Tam też skonsumowałem moje zapasy kanapek;P następny przystanek na jedzenie to już Dębica:) i później dość monotonny powrót z zahaczeniem Pustek, miejsca gdzie znajdował się hitlerowski obóz zagłady.

Trasa: Rzeszów- Przybyszówka- Bzianka- Nosówka- Zgłobień- Wola Zgłobieńska- Nockowa- Iwierzyce- Wiercany- Zagorzyce- Broniszów- Łączki Kucharskie- Niedźwiada- Mała- Stasiówka- Dębica- Pustynia- Kozłów- Brzeźnica- Osiedle Pustków- Ocieszyn- Ocieka- Żdżary- Kamionka- Ruda- Czarna Sędziszowska- Czekaj- Bratkowice- Mrowla- Rudna Wielka- Dworzysko- Rzeszów

I parę fotek.. choć nie miałem dzisiaj jakoś weny na fotografowanie..

W kierunku Nockowej © azbest87

W czasie podjazdu.. © azbest87

Na górce przed Zagorzycami © azbest87

Pod pomnikiem w Małej © azbest87

Chwila odpoczynku © azbest87

Widok spod pomnika, później jechałem tymi górkami na horyzoncie © azbest87

Ślepy zaułek;) © azbest87

Pomnik w Dębicy © azbest87

A takim bilboardem zostałem przywitany w Dębicy;) co prawda czasem jeżdżę dość szybko i może trochę nieostroznie, ale zabójczy nie jestem:P nie trzeba od razu mi grozić;) ewidentnie ktoś naruszył moje dobre imię:P

Azbest;) © azbest87

Parę góreczek i trochę błota:)

Poniedziałek, 24 sierpnia 2009 · dodano: 24.08.2009 | Komentarze 0

Cały dzień zachmurzone niebo, ale po południu się ładnie rozpogodziło tak więc wybrałem się na przejażdżkę po okolicach Rzeszowa:) Na pierwszy ogień poszedł podjazd na Kielanówke, zjazd koło kościoła w Zabierzowie (v-max;), następnie asfaltem do Woli Zgłobieńskiej (dobre tempo bo po około 20km miałem średnią prawie 27). Odbiłem gdzieś w bok na szuter, później po błocie przez las pod następną górkę, aż w końcu wyjechałem w Wielkim Lesie. Próbowałem jechać wolniej i uważnie żeby się nie pobrudzić, no i.. wszystko nadaje się do prania;P Asfaltem zjazd do Czudca i podjazd na Babią Górę od strony Babicy (stromo było;) stamtąd na Grochowiczną i zjazd do Lutoryża- stromy zjazd po dużych, luźnych i mokrych kamieniach skończył się na krzakach w rowie;P musiałem śmiesznie wyglądać gdy z stamtąd wyłaziłem;P bez obrażeń poza zdarciem strupa na kolanie z ostatniej wywrotki:/ Następnie chwila u dziadków, zjadłem sernik :D i do domu przy powoli zapadającym zmroku.
Mimo paru góreczek nawet dobrze się jechało:) tylko moje już trochę starte opony nie pozwalając zbytnio poszaleć w trudniejszym terenie jak i po błocie (bo czuję się jak na lodzie;P)

I jedna fota gdzieś tam w lesie.. w sumie sam nie pamiętam gdzie ją zrobiłem;P

Gdzieś w lesie:) © azbest87

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

Pieniny- Przełom Dunajca

Czwartek, 20 sierpnia 2009 · dodano: 24.08.2009 | Komentarze 8

Parę dni spędzone w Pieninach, co prawda bez rowera, ale od czego są wypożyczalnie:D Taki więc razem z Martą pożyczyliśmy sobie rowerki i ruszylismy ze Szczawnicy, przełomem Dunajca do Czerwonego Klasztoru:) i powrót tą samą drogą:) Dwa lata temu zaliczyłem spływ od strony wodnej;) i wtedy siedziałem sobie na łodzi z ręką w gipsie i tylko patrzyłem jak ludzie sobie śmigają brzegiem na rowerach;) Postanowiłem tam wrócić i zaliczyć przełom na rowerze:) i udało się:) co prawda nie na swoim, ale rower to rower:)
Kilometry podane w przybliżeniu;)

Widoki w czasie jazdy niepowtarzalne:) co kawałek się zatrzymywaliśmy żeby porobić zdjęć:) i trasa wzdłuż Dunajca nie jest zbyt wymagająca dlatego każdy bez problemu może się na nią wybrać:) wrażenia niezastąpione:)

I oczywiście trochę fot z jeżdżenia:)

Przy wjeździe do parku narodowego © azbest87

Spływ © azbest87

Widoki po drodze nawet niczego sobie:D © azbest87

Gra świateł.. © azbest87

Z widokiem na Trzy Korony od strony Czerwonego Klasztoru © azbest87

• Sprzęt Bratowa szosa

Szosa:)

Środa, 19 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 0

Dopadłem brata szosę zanim pojedzie na obóz:) i pojechałem zobaczyć jak to śmiga;P niestety bez licznika ale z tego co sprawdzałem to w cięgu godziny gdy wyjechałem za miasto, nie cisnąc jakoś bardzo mocno udało mi się przejechać około 30.5km (sprawdzone na mapmyride.com) Dystans całkowity wpisuję też mniej więcej po sprawdzeniu go na wyżej wymienionej stronce.. czas całości nie wiem jaki był dokładnie więc nie będe pisało.. coś koło 1:25 chyba.. I to nawet się nie zmęczyłem;P kolarka to jednak niezastąpiony sprzęt na asfalt;) na swoim GT musiałbym trochę żyły wypruwać żeby taki wynik osiągnąć;)

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Szosa

Szosa w wariancie górskim;P

Wtorek, 18 sierpnia 2009 · dodano: 18.08.2009 | Komentarze 0

Czyli jazda po szosie na góralu:) przed wieczorem pojechalem z bratem na krótki szosowy odcinek.. nie było by w tym nic niezwykłego gdyby nie to że brat jechał na kolarce którą dzisiaj dostał do jazdy na czas obozu na ktory jedzie w czwartek.. a ja na moim góralu wagi ciężkiej..;P Ta kolarka pewnie waży o połowe mniej niż mój rower i ma ze 3 razy cieńsze opony;) do tego żeby trzymać ręce na takiej wysokości jak tam to musiałbym się chyba złapać goleni od amora;P ale tak czy siak tempo wytrzymałem chociaż forma raczej nienajwyższa i nawet wychodziłem na zmiany:D choć nie łatwo się trzyma tempo 35-37 przez cały czas.. i tym sposobem wykręciłem swoją najlepszą średnią:D:P
25,47km w czasie 48min 25sek co daję średnią 31.56km/h:D
Do tego v-max ustanowiony podczas jazdy za tirem;)

Miasto

Wtorek, 18 sierpnia 2009 · dodano: 18.08.2009 | Komentarze 0

Tylko kawałek po mieście bo chciałem skoczyć do sklepu..