Kwiecień, 2015

Kilka hopek z Anią

Poniedziałek, 27 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 0

Póki ładna pogoda to trzeba z niej korzystać i dzisiaj mimo że późno wróciłem z pracy to jeszcze po 19 razem z żonką ruszyliśmy na krótką trasę po okolicy. Kilka małych podjaździków przy zachodzie słońca i zapadającym zmroku. Temperatura świetna, ruch mały. Bardzo przyjemna przejażdżka!

Lasy Janowskie

Niedziela, 26 kwietnia 2015 · dodano: 29.04.2015 | Komentarze 0

Po wczorajszym lekkim uszkodzeniu kolana dzisiaj na zwiedzanie nowych terenów wybrałem się z Ania do Janowa Lubelskiego.
Pogoda dość przyjemna, bo ciepło i bez deszczu.
Zrobiliśmy razem pętelkę po Parku Krajobrazowym Lasów Janowskich. Było trochę przedzierania się przez mega piaskownice i jeżdżenia między stawami. Większość po leśnych ścieżkach, ale okropnie płasko;) chociaż dla odmiany czasem może i tutaj pojeździć. Przynajmniej nowa gmina doszła do kolekcji;)
Po drodze jeszcze zerwałem łańcuch który mi wczoraj tyle krwi napsuł. Na szczęście obecność skuwacza przydała się. Napęd już krzyczy o wymianę, ale jeszcze czekam aż suport dojedzie;) W końcu też założę jakieś bardziej terenowe oponki, bo na tych slikach jazda po piasku to była niezła mordęga..

Lasy Janowskie

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Z kimś

Na grila

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 0

Na Lisią Górę zapalić grila ze znajomymi.

Napędu kończenie, czyli jak wbić sobie śrubę w kolano;)

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 0

Akurat wypadła mi sobota pracująca, więc na rower wybrałem się dopiero po powrocie z roboty. Na szczęście jeszcze było sporo czasu żeby pojeździć. Gorzej z samopoczuciem, bo coś siadło mi na gardło i jego ból średnio pomagał w jeździe. Dlatego zacząłem spokojnie po płaskim później po małych hopkach, aż w końcu uderzyłem w stronę Niechobrza.
Jechało się co raz lepiej, aż do czasu gdy chciałem mocniej pocisnąć pod górkę i stanąłem na pedałach. Umierający napęd wydał z siebie charakterystyczny dźwięk przeskakującego łańcucha, a moje kolano ze sporą siłą wylądowało na kierownicy. Uderzenie było na tyle silne że śrubka od klamki hamulca dość gładko weszła w skórę na kolanie brudząc się trochę czerwoną mazią. Z miejsca odechciało mi się jechać zwłaszcza że lewa noga odmówiła posłuszeństwa. Z racji że jednak do szczytu nie było już tak daleko to pedałując praktycznie jedną nogą przejechałem koło krzyża i odpuszczając dalszą jazdę udałem się do domu zjazdem przez Mogielnicę.
Na szczęście nic poważnego się nie stało- trochę krwi i mocno zbite kolano, które spowodowało moje kuśtykanie przez dwa dni.
Co do napędu to już mam prawie wszystkie części które chcę wymienić, więc za niedługo będę mógł dalej śmigać nie niepokojony przez łańcuch.

Wiatr i deszcz

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 19.04.2015 | Komentarze 0

Żeby się nie zastać postanowiłem trochę pokręcić mimo że pogoda nie zachęcała.
Ledwie ruszyłem a dostałem niezły wiatr prosto w twarz, więc do Niechobrza jechało się raczej wolno. Poza tym za chwilę jeszcze zaczął padać deszcz który odpuścił tylko na chwilę podczas podjazdu koło kamieniołomu w Niechobrzu.
Podczas jazdy do Zgłobnia deszcz się wzmógł co w połączeniu z silnym wiatrem w twarz dało niezapomniane przeżycia.. W Kielanówce już zaczęło całkiem lać. Gdy zauważyłem kapiący z kasku deszcze stwierdziłem że już starczy na dzisiaj.
Pogoda okropna, ale odpowiedni ubiór i dało się pokręcić, chociaż wiatr w połączeniu z deszcze i niską temperaturą dawały chwilami mocno popalić.

Z Anią

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 18.04.2015 | Komentarze 0

Razem z Anią pojechaliśmy przetestować jej nowy rower.
Pogoda kiepska (odczuwalna temperatura przy wietrze pewnie w okolicach zera..), więc tylko krótka trasa po okolicy. No i Ania dopiero pierwszy raz na rowerze w tym roku, więc i tak poczuła nogi.
Pierwsze wrażenia z jazdy pozytywne i to się liczy:)

3 góreczki

Środa, 15 kwietnia 2015 · dodano: 15.04.2015 | Komentarze 0

Dzień wolny który myślałem że wykorzystam na rower. Rano się budzę i.. pada. W związku z tym zająłem się innymi pierdołami i pojechałem zabrać od rodziców rower, który zakupiłem dla małżonki ;) Używany Kellys, ale całkiem spoko- będzie jej dobrze służył.
Skręcenie i poustawianie wszystkiego poszło szybko i sprawnie. Teraz już nie ma wyboru- musi jeździć:P
W międzyczasie pogoda się poprawiła, więc plan obskoczenia paru góreczek żeby powoli wskrzesić moją formę udało się wprowadzić w życie.
Standardowo trasa układała się na bieżąco. Na początek Przylasek, później skok do Straszydla i na Sołonkę o której ostatnio czytałem u Włochatego. Ja co prawda już tam podjeżdżałem, ale dawno temu. Trzeba przyznać że nachylenie zacne:)
Zjazd do Barczyki i kawałek główną. W końcu wiatr zmienił się na tylni, bo do tej pory kawałkami nieźle przeszkadzał przez co nawet na zjazdach nie dało się mocniej rozbujać.
Powoli kierunek do domu, ale jeszcze sił starczyło na podjazd serpentynami koło kościoła w Lubeni.
Dzisiaj poczułem małe przełamanie, bo w końcu jechało się trochę lżej niż ostatnimi czasy. Oby tak dalej:)

Mały rozruch

Niedziela, 12 kwietnia 2015 · dodano: 12.04.2015 | Komentarze 0

Trzeba było zażyć trochę ruchu po wczorajszej trasie. Wiatr dzisiaj szaleje. Jak jest w placy to luzik, a jak wieje prosto w gębę to nieprzyjemnie. Dwie góreczki weszły i w sumie teraz czuję mały niedosyt, ale chciałem jeszcze zdążyć zobaczyć finisz Paryż-Roubaix. No i oczywiście nie zdążyłem;)
Gorzej że podczas jazdy jak chciałem mocniej pocisnąć to dwa razy przeskoczył mi napęd:/ niedobra to wróżba.. i obiłem przez to oba kolana o kierownicę..

Bonarówka i takie tam..

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 12.04.2015 | Komentarze 0

Pogoda idealna do jazdy:) Poszło parę górek w emeryckim tempie. Końcówka już bardziej po płaskim, ponieważ z racji małej ilości kilometrów w tym roku forma nie dała rady;) Ja miałem ochotę jeszcze na trochę, ale nogi już nie chciały;)

Nocna jazda

Wtorek, 7 kwietnia 2015 · dodano: 07.04.2015 | Komentarze 0

Po pracy. Jak wyjechałem to już zapadał zmrok, zapomniałem lampki i po 50 minutach standardowo zaczęły zamarzać mi palce u stóp;) ale przynajmniej się trochę poruszałem.