Maj, 2010

Magdalenka z ekipą:)

Niedziela, 30 maja 2010 · dodano: 30.05.2010 | Komentarze 0

Miałem się uczyć, ale Mateusz dość szybko mnie przekonał żebym poszedł z nim na rower;) W sumie zebrała się spora ekipa, bo razem było nas pięciu:) I tak ruszyliśmy na krótką trasę jeszcze z Michałem, Arturem i Krystianem. Najpierw przez miasto, następnie na Magdalenkę czarnym szlakiem, zjazd w stronę lasu na Słocinie i przez ten las w dół po błocie;) na koniec jeszcze szybki szutrowy zjazd:) tam v-max ogólnie na zjazdach raczej szalałem chociaż urwałem dzisiaj jedną szprychę i tylne koło straciło trochę na wytrzymałości. Trzeba będzie się rozejrzeć za nowym.
Podczas jazdy przez miasto na koniec złapała nas jeszcze burza i tak wracaliśmy do domu moczeni deszczem, przy akompaniamencie grzmotów i dodatkowym oświetleniu w postaci błyskawic;) Wypad jak najbardziej udany:)

Miasto nocą

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 27.05.2010 | Komentarze 4

Z Bubem i Michałem po mieście w ramach testów pomarańczowej landrynki Buba;) i na kebaba.

Po coś..

Wtorek, 25 maja 2010 · dodano: 25.05.2010 | Komentarze 1

bo tak! (13km)

Dodatkowo Przylasek asfaltem w miarę mocnym tempie, jakieś chaszcze i błoto.. Kielnarowa, zjazd obok WSIiZ-u po błocie do Borku, wysyfiony rower i ja, podjazd od strony Chmielnika na Słocinę, zjazd lasem, znowu błoto, dom. (jakieś 51.5km)

Kategoria Tu i tam, 50-100km

Przed siebie

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 1

Byłem chwilę na zajęciach ale nie dało rady wysiedzieć dlatego poszedłem na rower odreagować i pomyśleć.. jechałem przed siebie prosto na górki żeby się zmęczyć..

Ciśnięcie po raz kolejny:)

Piątek, 21 maja 2010 · dodano: 21.05.2010 | Komentarze 4

Dzisiaj najpierw nauka, następnie po południu na zajęcia, ale autobusem a w tym czasie za oknem ładnie świecące słoneczko:) od tak dawna wyczekiwane:) a czasu nie ma.. miałem się jeszcze uczyć po powrocie, ale nie wytrzymałem- musiałem pokręcić:)
Postanowiłem wyskoczyć tak na dwie godzinki na szybką trasę. No i była szybka.. nadspodziewanie szybka;P Choć średnia spadła pod koniec to i tak to jedna z moich rekordowych prędkości średnich. Tym razem na nieco większym dystansie niż ostatnio, no i z jednym ostrzejszym podjazdem ze Straszydla do Hermanowej oznaczonym znakiem stromy podjazd i serpentyną po drodze:)
Na początku wyjazd ul. Podkarpacką z Rzeszowa i cały czas prosto przez Zwięczycę, Boguchwałę, Lutoryż do Babicy. Przejechałem do Lubeni gdzie średnią miałem ponad 31, ale tam jak się okazało kładą nowy asfalt i stary był pokryty jakimś czymś smołowatym;) gwarantowało to mega przyczepność i dość głośne odgłosy jazdy jednak podcza jazdy czuć było jakby rower się przyklejał do asfaltu:/ przez co trudniej było szybciej jechać. Dalej wspomniany przejazd przez Straszydle do Hermanowej gdzie średnia spadła poniżej 29, ale na zjeździe trochę nadrobiłem i trzymałem dobre tempo do Tyczyna. Stąd powrót główną drogą+ odbicie jeszcze na Zalesie i przejazd na Słocinę. Powrót stamtąd przez miasto gdzie średnia zaczęła lecieć w dół na każdych światłach, ale udało się ją utrzymać powyżej 29:D a tym samym osiągnąć jeden z moich lepszych wyników:)
Znowu zauważam że średnia na rowerze jest proporcjonalna do ilości nauki;P zawsze najwyższe średnie mam w okolicach sesji i tuż przed nią;P
Dystans przejechany w ciągu pierwszej godziny: 29.60km

Po mieście

Czwartek, 20 maja 2010 · dodano: 20.05.2010 | Komentarze 3

Czasu brak na jazdę, a teraz będzie go jeszcze mniej:/ do tego co raz leje.. Na szczęście Wisłok już się powoli zaczyna uspokajać, ale dalej do swojego koryta nie wrócił choć od stanu maksymalnego spadł już ponad 1,5 metra. Dzisiaj strzeliłem mu kilka fotek przejeżdżając przez most zamkowy. Ścieżka rowerowa nadal jeszcze pływa;) a padający właśnie deszcze na pewno jej nie pomoże;)
Dzisiaj musiałem najpierw skoczyć do biblioteki po zamówione książki, a że w końcu chwilowo nie padało to trzeba było ruszyć tyłek na rower;) Tak więc najpierw na Rejtana. Następnie do Marty i pomoc w zabraniu się na dworzec:) No i pojechała na weekend do domu.. Jak wróciłem do domu to dopiero sobie uświadomiłem że jeszcze miałem podrzucić kserówki w okolice dworca. Tak więc jeszcze raz krótki sprint;) Ogólnie może pogoda nie rozpieszcza, ale było dość ciepło, a że do tego duszno to po kilku km lało się ze mnie niemiłosiernie;)

Parking na Podpromiu powoli zaczyna być widoczny;) © azbest87

Między barierkami, a ogrodzeniem jest ścieżka rowerowa jakby ktoś nie wiedział;P © azbest87

Tutaj cieżko póki co poskakać;) © azbest87

..chyba że skoki do wody;P

Rekordowa średnia:D

Piątek, 14 maja 2010 · dodano: 14.05.2010 | Komentarze 2

Trasa na szybko po asfalcie. Udało się nieźle pocisnąć i wykręcić najwyższą średnią w tym roku;) Może nie na zbyt dużym dystansie ale zdążyłem się trochę zmęczyć;) Pojechałem z Rzeszowa w stronę Głogowa, później drogą koło lotniska i powrót przez Nową Wieś i Trzebownisko. Wiatr dawał na prawdę nieźle popalić, na początku miałem boczny, koło lotniska tylny więc tam nie schodziłem poniżej 40;p a powrót pod wiatr, ale starałem się trzymać w miarę możliwości wysoką średnia chociaż i tak spadła bo sięgał już nawet 32,6:D v-max- chwilowy pościg ciężarówki:D, później jeszcze ścigałem autobus ale wiatr udaremnił ten pościg;)

Magdalenka

Czwartek, 13 maja 2010 · dodano: 14.05.2010 | Komentarze 1

Najpierw do Seby i po mieście, po czym uderzyłem na szybki wyjazd na Magdalenkę. Podjechałem sobie czarnym szlakiem z Malawy, później przejazd w stronę Słociny i zjazd do Zalesia. W czasie powrotu jeszcze zahaczyłem o rynek gdzie była akcja puszczania baniek mydlanych;) jeszcze do Marty i do domu. I przed juwenaliami też do Marty i powrót późno;) v-max - przycinąłem trochę po płaskim na drodze przez Zalesie;)
I w końcu przekroczyłem 2000 km w tym roku;)

W dojazdach

Wtorek, 11 maja 2010 · dodano: 11.05.2010 | Komentarze 2

Najpierw umyć rower, bo był cały przykryty grubą warstwą zaschniętego błota;) przez co czuć było że gorzej chodzi. Później godzina czyszczenia całego napędu łącznie z odkręceniem korby i popieszczeniem łańcucha rozpuszczalnikiem;) Następnie szybkie zebranie się bo późno się zrobiło, a tu trzeba na uczelnię jechać;) Najpierw na Rejtana do biblioteki i zaraz prosto na zajęcia do centrum. Po zajęciach w drodze do Marty (prowadząc rower;) dopadł nas deszcz i ładnie zlał. po wysuszeniu skoczyłem jeszcze podrzucić kserówki dla koleżanki i pojechałem z Martą do mnie. Wieczorem odtransportowałem Martę i pojechałem pokręcić sobie jeszcze spokojnie wieczorową porą po mieście;)- tu jakieś 20 km:) Przyjemny wieczór:)

Miejsko po zmroku

Poniedziałek, 10 maja 2010 · dodano: 10.05.2010 | Komentarze 0

Najpierw samemu śmiganie po mieście zaraz po zmroku- standardowo Lisia, zalew i gdzieś tam przez Słocinę. Ta cześć jazdy to około 30 km ze średnią w granicach 26:) więc nie najgorzej chociaż po tym całym błocie rower chodził trochę ciężko. Miałem jechać na myjnię, ale zapomniałem pieniędzy zabrać ze sobą;)

Jak wróciłem to Bubu akurat założył manetki i trzeba było wypróbować jak chodzą, więc znowu na miasto i znowu Lisią i zalew;) jeszcze do Tesco bo chciało mi się pić;) ogólnie spokojniejsze tempo niż wcześniej choć było kilka mocniejszych depnięć ponad 45 w ramach małego ścigania;P