Lipiec, 2009

Las bez hamulca;)

Piątek, 31 lipca 2009 · dodano: 02.08.2009 | Komentarze 0

Dalej bez przedniego hamulca trochę po lesie;) Od babci do lasu mam tylko z 700m:) lasem do drugiej babci:) i powrót bocznymi drogami:)

Rzeszów- Mogielnica x3;)

Środa, 29 lipca 2009 · dodano: 02.08.2009 | Komentarze 0

Najpierw zaraz rano do roboty.. później powrót po 12h pracy, bo przyszła paczka:D z kupionym amorem:D teraz będę śmigał z Manitou Black Comp na pokładzie:) jakieś zdjęcia zazucę gdzieś przy okazji jak uda mi się takoweż zrobić;P niestety nie mam piwotów do tego amora i póki co nie mam zamonotwanego przedniego hamulca.. bo te piwoty mają gwint o mniejszej średnicy.. i te które mam nie pasują.. a nawet nie mam czasu zeby pojechać do sklepu za nowymi..;) jakby ktoś takie posiadał to niech pisze na blogu:)

Miejsko..

Wtorek, 28 lipca 2009 · dodano: 28.07.2009 | Komentarze 0

Po wczorajszej dość nieoczekiwanej chorobie, która przeszła w sposób bardzo gwałtowny, niemalże mnie nokałtując..;) (jak szybko przyszła tak szybko przeszła;) dziś osłabiony ale z dobrym samopoczuciem ruszyłem na miejskie szwedanie z kolegami (Przemkiem, Michałem i Darkiem) Oczywiście objazd standardowych miejsc w Rzeszowie;) + mocniejsze pociśnięcie na zjeździe w Lisiej:P Po powrocie chwile posiedziałem przed blokiem i pojechałem jeszcze do Przybyszówki z Mateuszem i Arturem do Andrzeja;) - to już praktycznie wieczorową porą..;) dziś dzień bez pracy;)

Chorobowo..

Poniedziałek, 27 lipca 2009 · dodano: 27.07.2009 | Komentarze 3

Na budowę i spowrtom.. wracało się mega cięzko bo jakiś wirus mnie dorwał.. ledwie miałem siłę jechąc 20km/h oby szybko przeszło.. jak będę się czuł lepiej to może więcej napiszę;)

Praca

Piątek, 24 lipca 2009 · dodano: 24.07.2009 | Komentarze 0

Jak ostatnio.. do mogielnicy popracować i powrót bocznymi drogami z zachaczeniem zalewu..;) może przynajmniej zarobię na małą modernizację roweru:D
Po pracy skoczyłem jeszcze na chwilkę do babci która mieszka obok a na drodze do niej prowadzącej położyli dzisiaj asfalt:D stąd dzisiejszy v-max:P mała góreczka ale stroma;P

Na budowę

Czwartek, 23 lipca 2009 · dodano: 23.07.2009 | Komentarze 0

Do Mogielnicy na budowę główną drogą.. powrót trochę naokoło.. przez Lutoryż, Zarzecze, Siedliska, Budziwój, Boguchwałę, Zwięczycę i nad zalewem.
Kolejny dzień patelnia..

Do roboty..

Środa, 22 lipca 2009 · dodano: 22.07.2009 | Komentarze 2

Do Mogielnicy na budowę do pracy.. pojechałem z rana i powrót przed 19.. do mojej rowerowej opalenizny dochodzą kolejne elementy;P oprócz jeszcze bardziej widocznych rękawiczek;P (bo tam też je noszę przy robocie;) zostałem spalony na karku:P jeszcze trochę i mam szansę stać się najśmieszniej opaloną osobą na BS:PP mimo zapotalania cały dzień z taczkami, cagłami i łopatą wracało mi się wyśmienicie:D średnia ponad 26 (rano była gorsza bo wiało sporo w twarz i jeszcze jakiś niedobudzony byłem;P) także chyba za bardzo się jednak nie zmęczyłem;) Na budowie patelnia.. w środku dnia ze 30 stopni w cieniu.. a tam nie ma cienia..;) w słońcu pewnie ze 45;) może więcej;) a jutro będzie jeszcze cieplej:P

Popracować..

Wtorek, 21 lipca 2009 · dodano: 21.07.2009 | Komentarze 4

Do ciotki, a stamtąd już samochodem na budowe.. później powrót do domu od ciotki;) Mimo zmęczenia nawet nieźle cisnąłem w czasie powrotu:) więc chyba jednak się tak bardzo nie zmęczyłem;P Na ścieżce rowerowej jeszcze nigdy chyba nie widziałem tylu rolkarzy co dziś;) aż tłok.. i fajne miejsce na ognisko przygotowali nad zalewem:) po którym tak w ogóle szalał dzisiaj znowu gość na skuterze wodym:)
Przez jakiś czas będą teraz pewnie tylko wpisy z dojazdów do roboty;) o ile w ogóle będę jeździł..:/ no cóż zobaczy się..

W końcu trochę górek..

Poniedziałek, 20 lipca 2009 · dodano: 20.07.2009 | Komentarze 6

Drugi wypad dzisiaj tym razem już pozamiejski w celach rekreacyjnych:P
Założeniem było pojeździć troszkę po górkach, bo niższa temperatura niż ostatnio bardziej sprzyjała jeździe, no i dawno już nie jeździłem w górzystym terenie:) Poza tym napatrzyłem się trochę na zdjęcia na BS i brakowało mi tych widoków z górek:) Tak więc na pierwszy ogień oczywiście las w Słocinie i przejazd na Magdalenkę:) Na szczycie niedaleko kościółka chyba będa stawiać wiatraki prądotwórcze:) Przynajmniej na to mi wyglądają fundamenty, które tam zobaczyłem:) Później mega zjazd po małym szuterku (tutaj mój v-max z dzisiaj:D) droga akurat była dopiero co wyrównana przez walec i była niewiele gorsza do jazdy niż asfalt:D no może przyczepność trochę gorsza..;P zwłaszcza gdy wjechałem tam gdzie było więcej kamyczków.. trochę czułem jak mi rower nosi;) co przy ponad 60km/h nie jest takie zabawne;) Tak w ogóle to cały czas poruszałem się mniej więcej wzdłuż czerwonego szlaku od Rzeszowa i tak aż do Albigowej. Później następny zjazd gdzieś w Woli Rafałowskiej..(chyba był zielony szlak;) tutaj coś ponad 60km/h i podjazd w stronę Borówek:)( i tu jazda bodajże niebieskim szlakiem;) a co górka to lepsze widoki:) Chciałem zjechać do Chmielnika, ale się zapędziłem na zjeździe i skręciłem w lewo;P i zjechałem nie z tej strony górki co chciałem;) zobaczyłem że jestem niedaleko sanktuarium w Borku Starym, więc postanowiłem jeszcze sobie podjechać pod górkę w stronę Kościoła:) Stamtąd już powoli powrót do domu uciekając przed ciemnymi, burzowymi chmurami.. na szczęście deszczu z nich nie było:) albo po prostu mnie nie sięgnął:) Niedaleko ścieżki nad zalewem spotkałem jeszcze Micia który akurat wybierał się w trasę:) A w domu rozkręciłem z Mateuszem tylną piastę, bo coś mi zacząła doskwierać w niej dzisiaj.. wymieniłem parę kulek w łożysku i powinno śmigać:)

Rzeszów- Słocina- Magdalenka- Albigowa Honie- Wola Rafałowska- Zabratówka- Borówki- Borek Stary- Kielnarowa- Tyczyn- Budziwój- Boguchwała- Zwięczyca- zalew- dom:)

I jakieś tam komórkowe foty:)

Na Magdalence © azbest87

Na tej drodze przed chwilą był v-max:) © azbest87

Widok z Borówek © azbest87

Ta chmura mnie straszyła.. następna była gorsza;) © azbest87

Kościół w Borku Starym © azbest87

Kapliczka przykościelna trochę przeszkadza w widoku;) ale ciężko inaczej zrobić zdjęcie bo przed wejściem jest dośc duża skarpa..

Dróżka do cudownego źródełka w Borku © azbest87

Łącznie z dystansem z rana wyszło mi dzisiaj prawie 90km:) dawno tyle nie jeździłem:)

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

Miejskie porachunki;P

Poniedziałek, 20 lipca 2009 · dodano: 20.07.2009 | Komentarze 1

Pierwsze jeżdżenie dzisiaj to było załatwianie spraw.. najpierw po płyty do sklepu.. później wybrać jakieś tam papiery z dziekanatu.. zrobić zdjęcia i ksero dowodu.. na Zalesie zawieśc wszystkie papiery.. no i do domu przez całe miasto;) po czym zaraz z Mateuszem do rowerowego;)