Kwiecień, 2007

Małe kręcenie z Przemkiem-

Poniedziałek, 30 kwietnia 2007 · dodano: 30.04.2007 | Komentarze 0

Lasy Głogowskie i przejazd naokoło lotniska.

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Z kimś

Błotko, góreczki, ładne widoczki i kolejna seta:PP

Niedziela, 29 kwietnia 2007 · dodano: 29.04.2007 | Komentarze 2

Znowu mnie trochę poniosło i skończyłem niedaleko Dynowa;) ale świetnie się dzisiaj jeździło:D Wróciłem strasznie brudny- było na mnie mniej więcej tyle błota co na rowerze:P i tylko ludzie się dziwnie patrzyli, gdy jechałem przez centrum Rzeszowa podczas powrotu;P Tereny były bardzo malownicze to i trochę zdjęć się uzbierało.
Trzeba tam konieczenie przyjechać jeszcze raz:D

Trasa wyglądała jakoś tak:
Rzeszów- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Babica- Lubenia- dość stromy podjazd na Połomię- szczytem przez Sołonkę do Blizianki- zjazd lasem i kierunke na Lecke- Białka- Błażowa- podjazd serpentynką w stronę lasu- gdzieś w rejonach Makłuczki (chyba Ostra Góra)- chciałem zjechać czarnym szlakiem do Dylągówki, ale zgubiłem szlak gdzieś w lesie, przejechałem spory kawałek lasem i polami, i ostatecznie wyjechałem w Harcie:P- Bachórz- Szklary (tutaj znowu podjazd serpentynkami, ale póżniej też fajny zjazd:P)- Dylągówka (mała przekąska:)- Hyżne- Brzezówka- Borek Stary- Kielnarowa- Tyczyn- Biała- Zalesie- Słocina- Rzeszów:D

I solidna porcja zdjęć:P

Kategoria >100km, Tu i tam, Fotki

129.73km póki co mój najdłuższy dystans:)

Sobota, 28 kwietnia 2007 · dodano: 28.04.2007 | Komentarze 0

Trasa wyglądała mniej więcej tak:
RZESZÓW- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Albigowa- Markowa- Gać- Białoboki- Dębów- Studzian- PRZEWORSK- Gorliczyna- Gniewczyna Łańcucka- Leszczyny- Grodzisko Dolne- Grodzisko Górne- Giedlarowa- LEŻAJSK- Giedlarowa- Biedaczów- Brzóza Stadnicka Górna- Żołynia- Rakszawa- Dąbrówki- Czarna- Chodaków- Palikówka- Strażów- Krasne- RZESZÓW

Początkowo miałem zamiar jechać tylko do Przeworska, ale tak jakoś mnie poniosło do Leżajska (może ktoś kojarzy takie piwo:P). Tam wpadłem do klasztoru Bernardynów, gdzie są jedne z największych organów w Polsce:) Nawet miałem okazje je usłyszeć, bo właśnie odbywał się jakiś ślub:P (niestety zdjęcia w klasztorze są trochę rozmazane:/)

Fotki:

Jazda na raty;p

Piątek, 27 kwietnia 2007 · dodano: 27.04.2007 | Komentarze 1

Trzy krótkie wypady na rower w ciągu dzisiejszego dnia dały łącznie nie najgorszy dystans:)

1 wypad:
Jazda z Mateuszem i Przemkiem do lasu koło Głogowa. Jako że Przemek mało jeździ to jechaliśmy wolniejszym tempem, ale dał rade:D Do atrakcji tego przejazdu można zaliczyć moją glebe w lesie- mały lot przez kierownicę;)
(ok. 30km; 1:31h)

Fotki:

2 wypad:
Tym razem już tylko z Mateuszem. Pojechaliśmy na Zalesie- podjazd do lasu przez jakieś chaszcze;p, następnie przejazd na Słocinę- tam znowu trochę po lesie i przez Rzeszów do domku (wyprzedzanie autobusu;p) (ok. 30km; 1:27h)

3 wypad:
Samotny przejazd przez miasto wieczorową porą:D (po 20) Lisia i trochę po mieście w szybkim tempie:P (ok. 22km; 0:48h; avs: 27.15)
Bez zdjęć.

Z serii: nocne sprinty..

Czwartek, 26 kwietnia 2007 · dodano: 26.04.2007 | Komentarze 0

Znowu wypad na szybko pod wieczór (po 19) z Mateuszem. Trochę jazdy po mieście, później ścieżka wzdłuż Wisłoka- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Zarzecze- Siedliska- Budziwój i przez miasto do domku.

A tak teraz wygląda hotel w centrum Rzeszowa;P

Brak czasu

Środa, 25 kwietnia 2007 · dodano: 25.04.2007 | Komentarze 0

Brak czasu, dlatego tylko chwila na rowerze:/ Przejazd ścieżką wzdłuż Wisłoka. Następnie Zwięczyca, kładką na Budziwój, do Rzeszowa i jeszcze przejazd obwodnicą.
Najpierw zajęcia, a teraz trzeba się przygotować do kolokwium:( bleeee- rachunkowość ,ale za to może jutro chociaż coś więcej pojeżdże:D

Wykłady.. demotywuja..;)

Wtorek, 24 kwietnia 2007 · dodano: 24.04.2007 | Komentarze 0

Pół dnia wykładów:/ i deszcz od rana, ale na szczęście po południu przestało padać i można było na chwilę wyrwać się na rower:)
Przejazd na szybko przez Rzeszów. Następnie Zalesie, Słocina, Malawa, Kraczkowa, Krasne, Załęże i przez Rzeszów do domku:P

Górki

Poniedziałek, 23 kwietnia 2007 · dodano: 23.04.2007 | Komentarze 1

Wczoraj jeźdźiłem po płaskim tak więc dzisiaj wybrałem się na góreczki:P
Przetestowałem nowe koło z przodu, które dzisiaj założyłem:DD

Traska:
Rzeszów- ścieżka koło Wisłoka- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Babica- podjazd w Lubeni na Połomie (tam gdzie na zdjęciu jest znak stromy podjazd;p) i przejazd szczytem, aż do Blizianki (tu spotkałem na drodze w lesie jakiegoś dobrze zalanego żula i nawet bym o nim nie pamiętał, gdyby nie fakt, że miał w ręce wiatrówkę:/ -oddaliłem się z tego miejsca jak najszybciej się dało;) bo nie wiadomo co takiemu odwali do głowy)- zjazd przez las na Zimny Dział- Straszydle- Hermanowa- Tyczyn- Biała- Rzeszów

I niemal obowiązkowo parę fotek:P

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

Las, las, las:P i trąba powietrzna:O

Niedziela, 22 kwietnia 2007 · dodano: 22.04.2007 | Komentarze 6

..to dominowało w mojej dzisiejszej wycieczce. Trochę w terenie, trochę po asfalcie, ale i tak w lesie:) i ogólnie traska po płaskim.

A oto traska:
Rzeszów- Przybyszówka- Rudna Wielka- Mrowla- Bratkowice- Las- Las (Rezerwat Zabłocie- to tam gdzie widać wodę;p)- Las- dojechałem do jakiejś drogi asfaltowej, ale pojechałem dalej w las:P- Cierpisz- Kamionka- Huta Przedborska- Leszcze- Hucisko (gdzieś tutaj zobaczyłem bardzo ciekawe zjawisko:P- mała trąba powietrzna- gdy ją zauważyłem akurat podniosła piasek w powietrze- tak na oko miała ok. 15m wysokości i z 6-7m szerokości, ale gdy podjechałem, żeby zrobić zdjęcie przeszła na teren trawiasty i już nic nie bylo widać na zdjęciu, bo piasek opadł:/- to ciekawe uczucie, gdy taka trąba powietrzna przechodzi 5m od ciebie:P)- Niwiska-Podkościele- Trześń- Nowa Wieś- Kolbuszowa- Kolbuszowa Górna- Kupno- Widełka- Zacinki- przez las do Stykowa- Głogów Małopolski- Wysoka Głogowska- Jasionka- Nowa Wieś- Trzebownisko- i jak zawsze przez miasto do domku:D

Jeszcze na końcu jest zdjęcie fajnego rowerka przed sklepem rowerowym:P- na takim to by się jeźdźiło;p

I oczywiście zdjęćka z dzisiaj:)

Rekonwalescencja..

Sobota, 21 kwietnia 2007 · dodano: 21.04.2007 | Komentarze 2

Trzeba było sprawdzić, czy jestem w stanie jeźdźić na rowerze:) ,bo ostatnio dość mocno bolała mnie noga. Na szczęście ból przeszedł na tyle, że da się dość swobodnie jeźdźić:PP
Dzisiaj wypad z Mateuszem przez miasto w stronę Zalesia i podjazd szlakiem na Matysówkę.

Następnie przejazd do lasu na Słocinie- tam trochę poszaleliśmy między drzewami:DD (zdjęcia z Matueszem w tle;p) i powrót przez miasto do domku:D