Czerwiec, 2013

Opalanie

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 0

Razem z Anią wybraliśmy się pomęczyć trochę na górkach w okolicach Rzeszowa.
Nawet się nie spodziewałem że razem zaliczymy aż tyle górek i to kto zna te okolice to wie że niektóre podjazd są niczego sobie:)
Przez pierwszą część trasy gorąco dawało się ostre we znaki przez co mam dzisiaj trochę piekące plecy;) ale fajnie się jechało.
W drodze powrotnej jeszcze wstąpiliśmy do moich dziadków w odwiedziny i później prosto na Rzeszów.

Prządki i Odrzykoń

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 0

Po pracy. Pogoda całkiem fajna, ale ja kompletnie nie miałem mocy. Jakoś wymęczyłem podjazd na punkt widokowy. Następnie zjazd przez Prządki i kawałek czarnym szlakiem w stronę zamku Kamieniec- tutaj dalej są kawałki których nie umiem zjechać- dzisiaj jedna katapulta z roweru podczas próby pokonania jednego z trudniejszych miejsc. Na koniec zjazd do Odrzykonia i prosto do Krosna.
Krótko ale trochę przewyższeń wyszło, szkoda tylko że brakło dzisiaj mocy.

Tańczący z burzami..

Wtorek, 18 czerwca 2013 · dodano: 18.06.2013 | Komentarze 0

Po całym dniu w biurze z klimatyzacją wyjście za zewnątrz mogłem porównać do wejścia do piekarnika- to odczucie oprócz temperatury na zewnątrz wzmagał zapach wypalanych trawa naokoło;)
Także ochota na rower trochę zmalała, a dodatkowo z okolic Jasła zaczęła nadciągać nad Krosno mało optymistycznie wyglądająca chmura burzowa. Mimo wszystko jednak ruszyłem swój tyłek na rower.
Pierwsze kilometry to trochę męka- gorąc i mega duszno- jak to przed burzą, tak więc ucieczka z Krosna przed chmurą co skończyło się tym że wjechałem między dwie inne chmury burzowe;) Na szczęście udało mi się przejechać idealnie między nim, aż do Frysztaka. Tam zerwał się mocny burzowy wiatr, a z nad górek Czarnorzecko - Strzyżowskiego Parku Krajobrazowego wyszła nie lada chmurka, która całą okolicę skryła w mroku. Chmura ewidentnie obrała kierunek w stronę Krosna, czyli identyczny jak mój..
Zaczęło się ciśnięcie do domu żeby zdążyć przed burzą w czym huraganowe podmuchy wiatru wcale nie pomagały. Wiatr przybierał tym większą siłę im bliżej byłem domu. Ostatnie kilometry to już prawdziwe zmagania z jego natarczywością. Chociaż cisnąłem przez całą trasę to najbardziej wymęczyło mnie parę ostatnich kilometrów, a koło 40 km jeszcze była średnia ponad 27.
Tak czy owak dotarłem z powrotem bez żadnego uszczerbku ze strony burz i deszczu:) chociaż widziałem że w Krośnie w międzyczasie trochę polało.

• Sprzęt Bratowa szosa

Niedzielnie na Przylasek

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 18.06.2013 | Komentarze 0

Przejażdżka niedzielna razem z Anią. Wybraliśmy się do Przylasku bo chciałem Ani pokazać kaplicę którą znajduje się tam w lesie. Przy okazji zaliczyliśmy jeszcze pętlę przez Lubenię i Straszydle, oraz kolejny podjazd przez serpentynę do Hermanowej.
Ania chwilę nie jeździł, ale dzielnie dała sobie radę z całą trasę chociaż później miała już całkiem dość;)

Rudawka Rymanowska

Czwartek, 13 czerwca 2013 · dodano: 13.06.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj najpierw padło na Sieniawę żeby zobaczyć tamtejszy zalew, ale w końcu pojechałem dalej do Rudawki Rymanowskiej na przełom Wisłoka.
Z racji że to po pracy to czasu trochę mało, więc gdy dotarłem do Rudawki to już słońce zaczęło się chować. Także ostatnie 20 km już przy zachodzie na niebie, a w Krośnie już praktycznie ciemno.
Trasa nie była bardzo górzysta, ale jednak cały czas jazda góra dół, więc trochę przewyższeń wyszło, a do tego nie oszczędzałem się więc i średnia wyższa chociaż na początku strasznie ciężko mi się kręciło.

Pod wiatraki

Środa, 12 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 0

Takie tam poznawanie nowych dróg. Pogoda taka oo.. ale nie padało, więc pętelka pod wiatraki w Wietrznie.

Odrzykoń i takie tam..

Piątek, 7 czerwca 2013 · dodano: 07.06.2013 | Komentarze 0

Kolejny dzień gdy burze rządziły w okolicy i znowu akurat po pracy sobie odpuściły, więc mogłem bez większych problemów pośmigać po okolicy.
Jakoś nie miałem koncepcji na trasę, więc na początek tak jak wczoraj z tym że dzisiaj zaliczam podjazd pod zamek w Odrzykoniu- niczego sobie górka- 200m w pionie. No i pięknie widoczki naokoło spotęgowane przedstawieniem z chmur na niebie- było na co popatrzeć.
Na górze decyduje się zjechać trochę w dół i odbić w boczną drogę którą jeszcze nie jechałem, a miałem ochotę się jeszcze pomęczyć. I to był strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o chęć zmęczenia;) Odcinki spokojnie ponad 15% tak że już mi zaczynało przednie koło podnosić. Ale na górze dalej było mi mało, dlatego odbiłem w stronę głównej drogi idącej na Barwinek i nią dojechałem do Miejsca Piastowego zaliczając po drodze v-max. Stamtąd do Krosna nie miałem ochoty wracać główną, więc jeszcze bocznymi drogami przez Wrocankę i Głowienkę.
Udało się trochę zmęczyć do czego przyczyniło się na pewno to że parę razy pod górkę pocisnąłem na stojąco:)
Moja najdłuższa trasa jaką się udało zrobić po pracy;)

Widok za plecami podczas podjazdu w Odrzykoniu © azbest87

Prawie jak w górach © azbest87

Byle nie padało..

Czwartek, 6 czerwca 2013 · dodano: 06.06.2013 | Komentarze 0

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza, więc i jazdy mało. Jakoś nie mam ochoty moknąć na rowerze. Ostatni długi weekend miał być rowerowy, ale oczywiście pogoda storpedowała te plany i nic z tego nie wyszło.. no cóż.. jeszcze sobie odbije;)

Dzisiaj od rana też było raczej średnio, ale po południu zaczęło się rozpogadzać, więc korzystając ze słońca które się pojawiło skoczyłem na przejażdżkę po okolicy. Wybrałem drogi po których jeszcze nie jeździłem i już wiem że będę nimi jeździł częściej:) Bardzo fajna i spokojna okolica:) cisza, spokój i piękne widoki- co chcieć więcej na odpoczynek na rowerze:)
I udało się objechać bez zmagań z deszczem, chociaż teraz (godzinę po powrocie) niezła burza przechodzi nad Krosnem.