Marzec, 2007

I udało sie złamać 1000km w marcu:P

Sobota, 31 marca 2007 · dodano: 31.03.2007 | Komentarze 3

Dzisiaj przejazd taki trochę na odpoczynek z wolniejszym tempem.
Rundka przez Rzeszów, a później główną drogą w stronę Głogowa. Koło stacji benzynowej wjechałem w las- trochę się po nim pokręciłem i wyjechałem z drugiej strony w Wysokiej Głogowskiej. Następnie kierunek na Jasionkę i do Rzeszowa przez Trzebownisko.

Fotki z lasu głogowskiego:

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Fotki

Płasko..

Piątek, 30 marca 2007 · dodano: 30.03.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj jazda bardziej po płaskim, chociaz małych góreczek też nie zabrakło w drodze powrotnej.
Wyjazd z Rzeszowa w stronę Przybyszówki, przejazd w terenie do Rudnej. Następnie Mrowla--> Bratkowice--> Czekaj--> Czarna Sędziszowska--> Krzywa i Sędziszów Małopolski. Stąd główną drogą do Ropczyc, gdzie chwilę odpoczołem i coś przegryzłem i do domu:P Znowu główną droga tylko w przeciwną stronę do Sędziszowa, tu odbiłem na Sielce i dojechałem do Iwierzyc, następnie Nockowa--> Wola Zgłobieńska--> Zgłobień--> Nosówka--> Zabierzów--> Racławówka--> Zwięczyca. Przejazd w stronę ścieżki rowerowej i na koniec przejazd przez miasto:P
Trochę poczułem tą wycieczkę, bo praktycznie w czasie powrotu z Ropczyc do Rzeszowa (tj. połowę dystansu) towarzyszył mi trochę uciążliwy przedni wiatr:/

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

Coś, gdzieś, z Mateuszem;)

Czwartek, 29 marca 2007 · dodano: 29.03.2007 | Komentarze 2

Najpierw szybkie załatwienie spraw na mieście (ok. 10 km), a później wypad właściwy:P (udało sie już przekroczyć 9000km na liczniku od połowy 2005r:PP)

Uderzyliśmy z Mateuszem (bubu) przez miasto na Słocinę, gdzie przejechaliśmy przez las, a następnie przez pola w strone kościółka na Magdalence. Stamtąd asfaltowy zjazd w Woli Rafałowskiej (tylko 60.5km/h, bo niestety miałem wiatr z przodu) i podjazd (dość stromy) do drogi Łańcut-Dynów, którą to drogą dojechaliśmy do Albigowej. Tam odbiliśmy do Wysokiej, przejechaliśmy przez Soninę i do Łańcuta. Chwila odpoczynku na ryneczku w Łańcucie i uderzyliśmy kawałek na północ. Następnie kierunek na Wolę Małą -> Palikówkę -> Łąkę i do Trzebowniska (ten kawałek to jakieś 20km w około 40 minut:P) Powrót do Rzeszowa główną drogą i przejazd przez miasto (zobaczyliśmy postęp prac wyburzeniowych hotelu:D)

A oto parę fotek:

Miasto..

Środa, 28 marca 2007 · dodano: 28.03.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj krótsza jazda, bo nie miałem czasu:/ Wypad po Rzeszowie i najbliższych okolicach:)

Takie sobie jeżdżenie..

Wtorek, 27 marca 2007 · dodano: 27.03.2007 | Komentarze 0

Taki sobie wypad- trochę po mieście, póżniej wyjechałem w stronę Słociny i pojechałem przez Malawę do Kraczkowej tu odbiłem do krajowej 4 i tak dojechałem do Krasnego, następnie przez Załęże do Rzeszowa i przejazd przez miasto:P (36km)

Jeszcze jeden wypad dzisiaj:P - nocny przejazd przez miasto. Wypad przez obwodnicę i przejażdżka po ścieżce rowerowej wzdłuż Wisłoka przy braku oświetlenia (druga gleba w tym sezonie:/ , jazda ponad 40km/h i nagły hamulec kolegi przede mną- nic nie zdążyłem zrobić:/ -szkody: rozwalone kolano i podarte spodnie), a później przejazd przez miasto i do domku:P

Fotki trochę niewyraźne, bo z komórki i robione w nocy na dodatek podczas jazdy:

Gdzieś na górkach

Poniedziałek, 26 marca 2007 · dodano: 26.03.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj przejazd obwodnicą z Baranówki na Lisią, następnie przez kładkę w Zwięczycy i na Budziwuj. Polami przez Hermanową i do Tyczyna, po czym odbiłem na Kielanarową i pojechałem w stronę Chmielnika- podjazd w stronę Słociny i kierunek: Magdalenka:P Zjazd pod kościół w Malawie (72.6km/h) Później przez Malawę i główną drogą do Rzeszowa po czym przez miasto do domu:)

A oto parę fotek z dzisiaj:

Kategoria Tu i tam, 0-50km, Fotki

Las czudecki z Mateuszem

Niedziela, 25 marca 2007 · dodano: 25.03.2007 | Komentarze 1

Dzisiaj od rana ładna pogoda, a więc trzeba to było wykorzystać:D
Wypad z Mateuszem (bubu) udał się nawet bardzo- większość po asfalcie, ale i terenu nie brakło:P, trochę podjazdów i szybkie zjazdy:P.
Ale od początku:
Najpierw uderzyliśmy obwodnicą z Baranówki i odbiliśmy na Kielanówke- tu lekko pod góreczkę i szybki zjazd w stronę mostu na granicy Niechobrza (74km/h).
Następnie przejazd przez cały Niechobrz i podjazd w stronę Czudca:

Później przez las w Czudcu:

i zaraz za lasem zamiast zjeżdżać do Czudca odbiliśmy w teren w kierunku Rezerwatu Wielki Las (niezłe błotko tu było;p). Zachaczyliśmy tam o kamieniołom w widokiem na Czudec:

Po drugiej stronie lasu chwila odpoczynku na Pyrówkach (406m):

Po czym przejazd szczytami do Pstągowej i zjazd w terenie (ponad 50km/h) w kierunku Nowej Wsi:

Następnie przejazd wzdłuż Wisłoka do Czudca:

Krótki odpoczynek w Czudcu i uzupełnienie płynów:P:

I jazda w kierunku Rzeszowa- do Lutoryża po głównej drodze, po czym odbiliśmy na polne drogi, przez Zwięczycę bocznymi drogami, następnie kierunek na ścieżkę rowerową i przez miasto do domku:DDD

I... 1000km przekroczone w tym roku!!!:))

Sobota, 24 marca 2007 · dodano: 24.03.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj wypad z Sebolem- kilka podjazdów na trasie:P
Wyjazd z Rzeszowa przez Zalesie i podjazd na Matysówkę, przejazd w stronę Chmielnika, aż do Zabratówki (cały czas mocny wiatr z przodu). Stamtąd drogą na Łańcut do Albigowej(też podjazd i zjazd:P), gdzie odbiliśmy na Kraczkową. W Kraczkowej w lewo na Cierpisz i podjazd na Magdalenkę. Zjazd przez Malawę i główną drogą do Rzeszowa:P

Sklepy + nabijanie km

Czwartek, 22 marca 2007 · dodano: 22.03.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj ładna pogoda, a więc najpierw pokręciłem się po mieście po sklepach rowerowych, a póżniej wyjazd ul. Lubelską do Trzebowniska i na Zaczernie. Następnie Rudna, Mrowla i Bratkowice- tam odbiłem w stronę Trzciany, przejechałem przez droge A4 i pojechałem w kierunku Błędowej Zgłobieńskiej, po czym przez Nosówkę, Bziankę, Przybyszówkę i spowrotem do Rzeszowa.:P

Fotki z dziś:

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

Bleee...

Środa, 21 marca 2007 · dodano: 21.03.2007 | Komentarze 0

Mokro, zimno i wieje -ogólnie pogoda do d... :(
Brzydko jak na pierwszy dzień wiosny:/
Przejazd przez miasto, Lisią i obwodnicą na Pobitno.
Mam nadzieję, że pogoda się wkońcu poprawi.