Maj, 2011

Matysówka

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 0

W ramach wietrzenia mózgownicy w czasie nauki wybrałem się na krótką trasę po okolicy Rzeszowa z Marcinem. Podjechaliśmy sobie na Matysówkę podjazdem 17% i dalej przejazd Łanami i zjazd Słociną. Na koniec jeszcze nad zalew i przez Lisią Górę. Później jeszcze posiedziałem chwilę u Marcina i powrót przy miłym chłodku przez miasto.
To tak na koniec maja:)

Uczelnia

Wtorek, 31 maja 2011 · dodano: 31.05.2011 | Komentarze 1

Najpierw na uczelnię, później do biblioteki i z powrotem na uczelnię. No i do domu.
Dystans na oko.

Tysiąc w maju

Sobota, 28 maja 2011 · dodano: 28.05.2011 | Komentarze 1

Tylko chwilę po mieście, bo nie mam zbytnio czasu, ale miałem ochotę na chwilę ruchu przed pisaniem magisterki.. No i tysiączek w maju chciałem przekroczyć:)
Jazda na spokojnie nad zalew i z powrotem razem ze szwendaniem się po mieście. Nad zalewem trochę szybciej bo mnie jakiś dziadek wyprzedził:P ale trzymał ładne tempo cały czas koło 30. Na koniec jeszcze wydrukować sobie notatki do nauki na egzamin.

Szwendanie..

Piątek, 27 maja 2011 · dodano: 27.05.2011 | Komentarze 0

Najpierw z Mateuszem i Wojtkiem po mieście- gdzieś na złom, później do Seby pożyczyć pompkę do amortyzatora i trochę pogadaliśmy:) i na koniec jeszcze na dworzec obczaić czy jeździ szynobus do Jasła bo dzisiaj jeden widzieliśmy. I okazało się, że można nim znowu śmigać:D więc trzeba będzie się wybrać gdzieś w tamte rejony:)
Po powrocie i szybkim ustawianiu Mateusza amora pojechaliśmy jeszcze na krótką traskę koło Rzeszowa- podjazd torem motocrossowym, przejazd przez Łany i zjazd lasem na Słocinie. Na koniec już sam pojechałem sobie jeszcze nad zalew + mała pętelka po Lisiej Górze.
Ogólnie nazbierało się trochę tych km.

Takie tam po mieście..

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 26.05.2011 | Komentarze 0

Najpierw skleciłem rower w całość z przebudowanym tylnym kołem i założyłem z powrotem Tiogi zamiast slicków- nareszcie czuć przyczepność:D Pojechałem na myjnię z Mateuszem ogarnąć trochę rowery;) Później już samemu nad zalew i na rynek na koncert z racji Dni Miasta Rzeszowa. Na koniec odprowadzić znajomą i powrót przez miasto w nocy:)

Niespodziewany przejazd z pod Przemyśla

Wtorek, 24 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 2

Kolega z którym mam pojeździć więcej na wakacjach zaproponował mi dzisiaj żeby pojechać z nim pociągiem do Żurawicy i wrócić rowerami (chciał sprowadzić sobie rower do Rzeszowa). Oczywiście szybko się zgodziłem:P Pojechaliśmy przed 16 i koło 18 wyruszyliśmy w drogę do Rzeszowa. Na początek mocne tempo (średnia ponad 27), które dla Marcina chyba było trochę za mocne zwłaszcza, że jeszcze ma mało km w tym roku przejechane. Dlatego później już spokojniej, choć ostateczna średnia nawet nie najgorsza, a na slickach to nawet się nie zmęczyłem na tej trasie:P a wracaliśmy główną drogą, bo stwierdziliśmy, że już nie będzie takiego ruchu, a w sumie to ja nią nawet jeszcze nie jechałem rowerem;) W Jarosławiu przerwa na lody, za Przeworskiem piękny zachód słońca, a w Łańcucie na żarcie- ja w sumie zjadłem tylko jednego banana- nie byłem głodny:P Od Łańcuta zaczyna straszyć burza i na horyzoncie można obserwować niezłe wyładowania- fajne błyskawice:) Na koniec 2 km przed domem dopada mnie jeszcze deszcz, ale na szczęście nie zdążył mnie zbytnio zlać;)
Szkoda że nie wziąłem aparatu, bo po drodze było mnóstwo fajnych kadrów:)

Takie tam..

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 3

Miało być tylko po mieście, ale że jechało mi się dobrze to bujnąłem się jeszcze główną drogą do Zarzecza i wróciłem przez Budziwój. Na koniec jeszcze plątanie po mieście przez co średnia spadła o 2 km. Przyjemnie się jechało, ale nawet nie zdążyłem się zmęczyć, a tego mi ostatnio brakuje;)
P.S. Był świetny zachód słońca:)

• Sprzęt Miejski śmigacz;)

Uczelnia

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 0

Z rańca na zajęcia na podyplomówce. Na miejscu okazało się, że nie mam karty egzaminacyjnej dzisiaj potrzebnej, więc w przerwie skoczyłem sobie jeszcze po nią do domu;) Spociłem się przez to jak głupi, bo jednak słoneczko dość rześko przygrzewało. Na koniec powrót przez miasto w orzeźwiającym majowym deszczyku;)
Km podane "na oko" ;)

Nocne miejskie plątanie

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj wyjechałem sobie na miejskie plątanie gdzieś koło 21. Wieczór bardzo ciepły, więc można było pojeździć ubranym na krótko. Oczywiście objazd moich standardowych tras. Zalew, Zalesie, Słocinka i takie tam.. Nad zalewem spotkałem Mateusza z Wojtkiem, więc zrobiliśmy jeszcze razem pętelkę po ścieżce, po czym oni pojechali do domu, a ja dalej błądziłem. Wracając jeszcze natknąłem się na jednego kolegę.
Kurcze pojechałbym z chęcią na jakąś dłuższą trasę, ale brak czasu na to.. Dwie godziny w nocy to na razie maks ile mogę poświęcić na rower:/ i to i tak nie zawsze.. ehh.. jeszcze tylko z miesiąc;)

Chillout

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 19.05.2011 | Komentarze 4

Kolejny dzień spokojnej jazdy po mieście. Pojechałem sobie lajtowo nad zalew, później posiedziałem sobie nad nim chwilę gdzieś z dala od ludzi:) i jeszcze trochę plątania.. Ogólnie jazda dla jazdy. No i świetny zachód słońca dzisiaj można było podziwiać:)