W sumie bez celu..

Piątek, 28 sierpnia 2009 · dodano: 28.08.2009 | Komentarze 0

Najpierw małe kłopoty z rowerem;) bo jak się okazało odkręciła mi się lewa część suportu;) ale udało mi się to dokręcić chociać nie mam klucza;P (ciekawe na jak długo starczy dokręcenie rękami;) Tak czy siak dało się później już normalnie jechać:) przez to odkręcenie najpierw asekuracyjnie bo nie wiedziałem czy historia się nei będzie potwarzać;) ale po przejechaniu ścieżki wszystko się ładnie trzymało tak więc puściłem się kawałek dalej;P Po drodze jeden naprawdę soczysty podjazd w Woli Rafałowskiej;) i nie mniej soczyste jabłko zjedzone na szczycie;P drugie wpakowałem do kieszeni i zjadłem trochę później gdy chcąc poznać nową drogę ostatecznie skończyłem w lesie bez żadnej drogi;) teren praktycznie nieprzejezdny.. dwa strumyki po drodze + wspinaczka z rowerem pod dwie skarpy.. dalej pokrzywy i jakieś tarki.. jeszcze czuję się pokuty;) w końcu po chwili błądzenia udało się znaleźć bardzo przyjmną drogę w dół:) i powrót do domu bo musiałem odebrać brat który dzisiaj wrócił z obozu..

Trasa: Rzeszów- ściezka- Zwięczyca- Boguchwała- Budziwój- Tyczyn- Kielnarowa- Chmielnik- Wola Rafałowska- las- Albigowa- Kraczkowa- Malawa- Słocina- Rzeszów