Pieniny- Przełom Dunajca

Czwartek, 20 sierpnia 2009 · dodano: 24.08.2009 | Komentarze 8

Parę dni spędzone w Pieninach, co prawda bez rowera, ale od czego są wypożyczalnie:D Taki więc razem z Martą pożyczyliśmy sobie rowerki i ruszylismy ze Szczawnicy, przełomem Dunajca do Czerwonego Klasztoru:) i powrót tą samą drogą:) Dwa lata temu zaliczyłem spływ od strony wodnej;) i wtedy siedziałem sobie na łodzi z ręką w gipsie i tylko patrzyłem jak ludzie sobie śmigają brzegiem na rowerach;) Postanowiłem tam wrócić i zaliczyć przełom na rowerze:) i udało się:) co prawda nie na swoim, ale rower to rower:)
Kilometry podane w przybliżeniu;)

Widoki w czasie jazdy niepowtarzalne:) co kawałek się zatrzymywaliśmy żeby porobić zdjęć:) i trasa wzdłuż Dunajca nie jest zbyt wymagająca dlatego każdy bez problemu może się na nią wybrać:) wrażenia niezastąpione:)

I oczywiście trochę fot z jeżdżenia:)

Przy wjeździe do parku narodowego © azbest87

Spływ © azbest87

Widoki po drodze nawet niczego sobie:D © azbest87

Gra świateł.. © azbest87

Z widokiem na Trzy Korony od strony Czerwonego Klasztoru © azbest87

Pieniny | 07:06 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Zapraszam wszystkich miłośników Pienin na stronę facebook.com/pieniny oraz Pieniński Portal Turystyczny. Pieniny wraz z przyległymi Gorcami i Beskidem Sądeckim to raj dla rowerzystów.
| 14:27 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Chyba niedługo to będzie kula snajperska;)
lepszy rower, ciuchy i od razu sie zechce śmigać:)
marta | 06:16 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Azbest nie mógł wyprzedzac bo kula u nogi za nim jechała:D:P
| 20:26 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj A mi ta trasa się już znudziła, bo w tym roku jeździłem nią dobre 8 razy :P Świetnie się wyprzedza wszystkich jak się jedzie samemu :D
| 19:17 poniedziałek, 24 sierpnia 2009 | linkuj Nie bralismy rowerów bo to nie był wypad rowerowy tylko w gruncie rzeczy pieszy;P i jechaliśmy tam autobusem więc raczej nie było jak;) dla urozmaicenia i szybszego przebycia tej drogi wybraliśmy rowery jako środek transportu:) (poza tym zawsze chciałem tam przejechać rowerem:D)
| 19:04 poniedziałek, 24 sierpnia 2009 | linkuj Super:) No to ja wiem gdzie jedziemy na nastepny raz hehe

Ale czemu nie zabraliście rowerów...
| 18:37 poniedziałek, 24 sierpnia 2009 | linkuj Traska jest wymiatająca- bodajże w zeszłym roku tam napierniczałem :) Na początku maja to było.
JPbike
| 15:23 poniedziałek, 24 sierpnia 2009 | linkuj Dokładnie - bardzo świetna tamta ścieżka :)
Zarówno ja, jak i robin to potwierdzamy :)
Pozdrawiam :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czaso