Dębica

Wtorek, 25 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 11

Założenie na dzisiaj: ponad 100km,
Miejsce docelowe: Dębica,
Plan: dojechać po górkach, powrót po płaskim,
Wykonanie: 100% :D:)

Jak pomyślałem tak zrobiłem;P z racji zapowiedzi ładnej pogody na dzisiaj (ładnie mnie przypiekło słonko- jeszcze czuję;) i wolnego czasu musiałem w końcu pojechać gdzieś dalej, bo już wieki nie zrobiłem żadnej setki. Było sporo szukania po mapie gdzie jestem, ale w końcu trafiłem tam gdzie chciałem, tak jak chciałem;) Pierwsza część z założenia miała obfitować w górki i tak było;) Chyba 4 dość duże podjazdy po drodze plus sporo mniejszych całkowicie zaspokoiły poją chęć jazdy po górkach;P Miałem też widok na (jeśli się nie mylę) górę Chełm- najwyzszy szczyt na terytorium dawnego województwa rzeszowskiego (528m). Po drodze do Dębicy zachaczyłem jeszcze o miejscowość Mała gdzie na szczycie góry znajduje się pomnik Jezusa podobny do tego jaki jest w Rio de Janeiro:) Tam też skonsumowałem moje zapasy kanapek;P następny przystanek na jedzenie to już Dębica:) i później dość monotonny powrót z zahaczeniem Pustek, miejsca gdzie znajdował się hitlerowski obóz zagłady.

Trasa: Rzeszów- Przybyszówka- Bzianka- Nosówka- Zgłobień- Wola Zgłobieńska- Nockowa- Iwierzyce- Wiercany- Zagorzyce- Broniszów- Łączki Kucharskie- Niedźwiada- Mała- Stasiówka- Dębica- Pustynia- Kozłów- Brzeźnica- Osiedle Pustków- Ocieszyn- Ocieka- Żdżary- Kamionka- Ruda- Czarna Sędziszowska- Czekaj- Bratkowice- Mrowla- Rudna Wielka- Dworzysko- Rzeszów

I parę fotek.. choć nie miałem dzisiaj jakoś weny na fotografowanie..

W kierunku Nockowej © azbest87

W czasie podjazdu.. © azbest87

Na górce przed Zagorzycami © azbest87

Pod pomnikiem w Małej © azbest87

Chwila odpoczynku © azbest87

Widok spod pomnika, później jechałem tymi górkami na horyzoncie © azbest87

Ślepy zaułek;) © azbest87

Pomnik w Dębicy © azbest87

A takim bilboardem zostałem przywitany w Dębicy;) co prawda czasem jeżdżę dość szybko i może trochę nieostroznie, ale zabójczy nie jestem:P nie trzeba od razu mi grozić;) ewidentnie ktoś naruszył moje dobre imię:P

Azbest;) © azbest87

guniamaster
| 12:03 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Ładna wyprawa. Fotki szczególnie ze znakiem spoko:D
mogilniak
| 06:51 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj A no tak :) Dzięki!!
djk71
| 06:50 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj bez www
| 06:41 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Poddaję sie... :(
| 06:36 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Jeszcze raz lini do azbestu :)
Poprzedni coś nie działa
mogilniak
| 06:32 środa, 26 sierpnia 2009 | linkuj Wszędzie ten azbest :)
| 20:36 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj Dobra dobra już mi nie wypominaj ;P zaraz poprawię;P na wzór ale nie jest dokładnie taka sama;) bo dość się różni:)
| 20:31 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj Tablica wymiata :D
A ta figura w Małej jest właśnie na wzór tej w Rio :) zachaczyłeś??- łolaboga :D
djk71
| 20:06 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj Spoko, ja rzadko się ścigam ;-) Ale tablica robi wrażenie w kontekście Twojego nicka :-)

Dawno tu nie komentowałem, ale ostatnio rzadko mam czas gdziekolwiek komentować :(
| 19:59 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj To macie szczęście że nie biorę udział w zawodach bo niewielu by je kończyło poza mną;P:P
djk71
| 19:56 wtorek, 25 sierpnia 2009 | linkuj Azbest zabija.... :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieupo