Maj, 2007

Otryt z ekipą:D

Sobota, 19 maja 2007 · dodano: 19.05.2007 | Komentarze 0

Wyjazd z ekipą z Rzeszowa w Bieszczady w część która nazywa się Otryt.
Razem 21 osób, spoko atmosfera i świetna trasa:P Ale od początku...

Wyjazd o 6 rano (jak dla mnie to środek nocy;p ale wartało wstać o 5)
Zanim dotarłem na miejsce odjazdu, gdzie mieliśmy się wpakować do busa przejechałem jeszcze kawałek po mieście, bo raczej nie zdarza mi się o tej porze jeździć po Rzeszowie. Na miejscu spotkania pakowanie rowerów na przyczepkę i w drogę:P

Trasa przebiegała mniej więcej tak:
Polana- Chrewt- podjazd na Otryt- Sękowiec- Chmiel- Dwerniczek- Smolnik- Lutowiska- Skorodne- Polana
Dokładniejszy opis trasy znajduje się tutaj

Zjazdy były świetne, a i podjazdy niczego sobie. Szkoda tylko, że akurat dzisiaj padł mi napęd i zaczął mi przeskakiwać łańcuch co na podjazdach było bardzo denerwujące:/ Wygląda na to, że trzeba będzie wymienić łańcuch i kasetę, ale mimo wszystko było spoko:DD

I mała foto relacja:

Na dobry początek podjazd serpentynkami:P

i... pod górkę (było trochę błotka:P)

Chwila opoczynku po podjechaniu na Otryt

Jakieś 5 km zjazdu w terenie, a po wyjechaniu z lasu taki widok:

Na zjeździe było błotko, a później to samo błotko było na mnie i na rowerze;D

Mała przeszkoda na drodze;P

Kościółek napotkany w drodze:

chyba San;))

Z Lutowisk na Ukrainę już tylko kilka kilometrów

I jeszcze to co lubię najbardziej, czyli widoczki:PP

Spacer..

Piątek, 18 maja 2007 · dodano: 18.05.2007 | Komentarze 0

Przejad po mieście w tempie spacerowym:) Pogoda mnie zniechęciła do dłuższego kręcenia, żeby tylko jutro było ładnie...

Z Sebą..

Czwartek, 17 maja 2007 · dodano: 17.05.2007 | Komentarze 2

Z rana napisałem koło z rachunkowości (zaliczone na 5.0 :DDDD), później przyszedł czas na wf, a więc 1,5h gry w halówkę:PP ,a na koniec wypad na rowerek:)

Dzisiaj traska wymyślona przez Sebastiana. Było sporo podjazdów i to niektóre naprawdę strome, a ja po halówce już nie miałem tyle siły, ale dałem rade:DD

Trasa przebiegała jakoś tak:
Rzeszów- Przybyszówka- Bzianka- Nosówka- Racławówka- Boguchwała- Lutoryż- Zarzecze- Lubenia(72.4km/h)- Straszydle- Hermanowa- Tyczyn- Kielnarowa- Chmielnik- zjazd do Malawy(74km/h)- Słocina- Zalesie- i jak zwykle przez miasto do domku:D

Zdjęć nie chciało mi się robić. Może Sebastian jakieś zarzuci:))

To może się teraz trochę pouczę;)

Na mokro..

Środa, 16 maja 2007 · dodano: 16.05.2007 | Komentarze 3

2/3 trasy w deszczu:) ale muszę przyznać, że przyjemnie się jechało.
Z drugiej strony to może nawet dobrze, że pada bo inaczej ciągnęlo by mnie na rower, a tak to się wezmę do nauki (dziś mam bliskie spotkanie z rachunkowością a jutro koło:/)
Przejazd na Lisią i trochę po mieście.

I skończyło się jeżdżenie:/

Wtorek, 15 maja 2007 · dodano: 15.05.2007 | Komentarze 0

..czas na naukę:/ teraz będą tylko krótkie przejazdy w wolnym czasie. Za dwa-trzy tygodnie będzie trochę luzu to może będzie jakaś dłuższa trasa tylko, że to już przed sesją:(((

Relax

Poniedziałek, 14 maja 2007 · dodano: 14.05.2007 | Komentarze 0

Krótko, bo trzeba się trochę pouczyć:/ Może później jeszcze znajdę czas na jakąś nocną jazdę:)
Przejazd po Rzeszowie i okolicach.

I udało się jeszcze trochę popedałować:D
Nocne ujeżdżanie rzeszowskich ścieżek rowerowych:PP i kręcenie się po mieście, czyli krótko mówiąc- RELAX:D
Po 22-giej była idealna temperatura, lekki wiaterek- do rana można by jeździć:)) tylko odcinki bez oświetlenia trochę ciężko przejezdne (ciemno jak w d...)- muszę kupić sobie lampkę na przód;)

Trzy sety w trzy kolejne dni:DD

Niedziela, 13 maja 2007 · dodano: 13.05.2007 | Komentarze 6

Szkoda tylko, że w najbilższym czasie nie będzie już tyle wolnego, bo trzeba się do nauki wkońcu wziąść:/
Trasa miała wyglądać trochę inaczej (miało być Rzeszów- Dynów- Domaradz- Rzeszów), ale jak zwykle w czasie jazdy ciekawość popchnęła mnie w innym kierunku i musiałem zmodyfikować dalszy przebieg wycieczki:P

Przebieg:
Wyjazd z Rzeszowa i odrazu podjazd na Słocinę (jako że nie czułem zbytnio zmęczenia po dwóch wcześniejszych dniach to pierwsze trzy podjazd zaliczyłem na przełożeniu 3-6 i to już trochę poczułem w nogach;P)- zjazd do Chmielnika (68km/h) i przejzd do Zabratówki- drugi podjazd i zjazd do Dylągówki- kolejny podjazd (serpentynkami:P) przez Szklary- kawałek przed Dynowem zmodyfikowałem trochę trasę i odbiłem w przeciwnym kierunku od zamierzonego- Bachórz- Bachórzec- tutaj odbiłem w stronę Sanu i wzdłuż brzegu dojechałem do Słonnego (po drodze minąłem przeprawe promową:)- przejechałem przez San po moście linowym:PP i tu się zaczęły niezłe górki (na odcinku nieco ponad 1km przewyższenie 100m)- czyli to co lubie:D- tutaj wyjechałem poza zasięg mapy którą miałem ze sobą;) i dalej przez Dylągową do Bartkówki jechałem liczą na swoją umiejętność orientacji w terenie:) W Bartkówce udało mi się spowrotem przekroczyć San i dojechać do Dynowa. A powrót już raczej monotonny, czyli przez Hartę, Piętkową, Błażową, Borek Nowy, Borek Stary, Kielnarowa, Tyczyn, Budziwój, kładka na Wisłoku, Boguchwała, Zwięczyca, ścieżka wzdłuż Wisłoka i przez miasto do domku:D

A teraz mała fotorelacja:P

I podjazd już za mną:P

Przeprawa promem przez San

Odcinek terenowy wzdłuż Sanu

A tu już w Słonnym

Przeprawa przez San na mostku linowym i widoczek z niego

To co najbardziej lubię- czyli widoczki z góry na inne górki (po drugiej stronie Sanu)

Wilcze

Sobota, 12 maja 2007 · dodano: 12.05.2007 | Komentarze 9

Wiatr dzisiaj się trochę uspokoił, ale dało się go odczuć jak wiał z przodu:/
Udało mi się dzisiaj zdobyć największą w okolicach Rzeszowa górkę- Wilcze (506m.n.p.m). Było trochę jazdy w terenie i świetne widoczki, a i podjazdów nie brakowało:) Wkońcu mnie nie dopadł deszcz:D ,ale w lesie było takie błoto, że i tak wróciłem brudny;)

Traska była mniej więcej taka:
Rzeszów- ścieżka rowerowa wzdłuż Wisłoka- Zwięczyca- przez kładkę do Budziwoja- podjazd do Przylasku- zjazd lasem gdzieś do Straszydla (chyba;P)- podjazd na Zimny Dział (w stronę Lecki)- na szczycie w las i następnie wzdłuż lasu albo przez las wspinaczka na Wilcze żółtym szlakiem- Wilcze:D (świetny widok:))))- przejazd górkami i zjazd do Gwoźnicy- Konieczkowa- Niebylec- Małówka- Baryczka- Połomia- Wyżne- Babica- Lubenia- Zarzecze- Lutoryż- Mogielnica (chwila odpoczynku na działce:)- bocznymi drogami przez Boguchwałę i Zwięczycę- na koniec mała pętla przez Zalesie i Słocinę, żeby dobić do sety:D

I standardowo fotki z dzisiaj:

HURAGAN!!!

Piątek, 11 maja 2007 · dodano: 11.05.2007 | Komentarze 1

Tak można krótko opisać to co dzisiaj wyprawiał wiatr. Jako że około 60 km z całej trasy było z tak zwanym "wmordewindem" to ciężko się jechało, ale za to przez pozostałą część jechało się świetnie i dało sie nawet trochę podciągnąć średnią:D ale od początku...

Odrazu po wyjechaniu z domu wiedziałem, że łatwo nie będzie, ale nie zrezygnowałem z jazdy, bo poza wiatrem słoneczko pięknie świeciło i było ciepło- czyli nic tylko trochę popedałować:D
Najpierw wyjazd z Rzeszowa w stronę Kielanówki...

...i zjazd koło mostu w Niechobrzu. Podjazd przez Niechobrz w stronę Czudca...

...wyjechałem na Przedmieściu Czudeckim skąd rozciągał się ładny widoczek (na drzewach widać jak szalał wiatr):

...i wjechałem w las. Tu wiatr nie przeszkadzał aż tak bardzo, ale pokaźne błotko uniemożliwiało szybszą jazdę, a nie chciałem wrócić do domu kolejny dzień z rzędu cały brudny;P. Po drugiej stronie lasu czekała na mnie mała niespodzianka;)- "piękne" burzowe chmury:/

początkowo chciałem jechać dalej, ale błyskawice przkonały mnie, żeby się na chwilę schować w lesie i przeczekać- chowałem się gdzieś w krzaczkach które widać za mną:)

...po około 15 minutach niebo nad terenem gdzie zdążałem wyglądało juz tak (patrz zdjęcia:D), więc mogłem jechać dalej (i nawet mnie zbytnio nie zlało)...

...a burza poszła w stronę lasu, czyli w przeciwnym kierunku niż ja:D

A ja pojechałem dalej wzdłuż lasu

Dojechałem do drogi w Pstrągowej i przejechałem przez Zawadkę i Grodzisko do Strzyżowa. Tutaj mała przekąska i uzupełnienie płynów:P i dalej w drogę przez Godową Dolną i Górną oraz Żyznów do Lutczy.
A tu widoczki jakie miałem po drodze do Lutczy:

...i powrót z Lutczy do domu kolejno przez: Jawornik Niebylecki (chyba gdzieś tutaj ładny zjazd- 76.6km/h), Niebylec, Małowkę, Baryczkę, Połomię, Wyżne, Babicę, Lubenię, Siedliska, Budziwój i jak zwykle na końcu rundka po mieście i do domku:D Od Lutczy miałem już cały czas wiatr z tyłu i jechało się świetnie:P
W Połomii mijałem kościół która ma już ponad 600 lat i jest zbudowany jeszcze z kamienia- taka ciekawostka:P

Na południe w towarzystkie

Czwartek, 10 maja 2007 · dodano: 10.05.2007 | Komentarze 4

Wypad z Mateuszem (Bubu).
Przejazd główną drogą z Rzeszowa do Babicy. Tam skręciliśmy na Lubenię, podjazd koło kościoła, przejazd szczytem górki do Przylasku i zjazd do Hermanowej (72 km/h). Następnie Tyczyn, Biała, przez Zalesie na Słocinę i przez miasto do domku:D