Z Sebą..

Czwartek, 17 maja 2007 · dodano: 17.05.2007 | Komentarze 2

Z rana napisałem koło z rachunkowości (zaliczone na 5.0 :DDDD), później przyszedł czas na wf, a więc 1,5h gry w halówkę:PP ,a na koniec wypad na rowerek:)

Dzisiaj traska wymyślona przez Sebastiana. Było sporo podjazdów i to niektóre naprawdę strome, a ja po halówce już nie miałem tyle siły, ale dałem rade:DD

Trasa przebiegała jakoś tak:
Rzeszów- Przybyszówka- Bzianka- Nosówka- Racławówka- Boguchwała- Lutoryż- Zarzecze- Lubenia(72.4km/h)- Straszydle- Hermanowa- Tyczyn- Kielnarowa- Chmielnik- zjazd do Malawy(74km/h)- Słocina- Zalesie- i jak zwykle przez miasto do domku:D

Zdjęć nie chciało mi się robić. Może Sebastian jakieś zarzuci:))

To może się teraz trochę pouczę;)

| 20:30 czwartek, 17 maja 2007 | linkuj Może się uda załapać na zwolnienie- było by dobrze:D

Myślałem że nie da się tak wyciągnąć średniej bo było sporo podjazdów, ale na płaskim w czasie powrotu trochę mocniej pocisłem:PP
| 20:17 czwartek, 17 maja 2007 | linkuj Pogratulować zaliczonego kolosa :), może jest szansa na zwolnienie z egzaminu, jak myslisz?
;->

Ładny kilometraż zrobiliście, piękna średnia ;)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr