Wilcze

Sobota, 12 maja 2007 · dodano: 12.05.2007 | Komentarze 9

Wiatr dzisiaj się trochę uspokoił, ale dało się go odczuć jak wiał z przodu:/
Udało mi się dzisiaj zdobyć największą w okolicach Rzeszowa górkę- Wilcze (506m.n.p.m). Było trochę jazdy w terenie i świetne widoczki, a i podjazdów nie brakowało:) Wkońcu mnie nie dopadł deszcz:D ,ale w lesie było takie błoto, że i tak wróciłem brudny;)

Traska była mniej więcej taka:
Rzeszów- ścieżka rowerowa wzdłuż Wisłoka- Zwięczyca- przez kładkę do Budziwoja- podjazd do Przylasku- zjazd lasem gdzieś do Straszydla (chyba;P)- podjazd na Zimny Dział (w stronę Lecki)- na szczycie w las i następnie wzdłuż lasu albo przez las wspinaczka na Wilcze żółtym szlakiem- Wilcze:D (świetny widok:))))- przejazd górkami i zjazd do Gwoźnicy- Konieczkowa- Niebylec- Małówka- Baryczka- Połomia- Wyżne- Babica- Lubenia- Zarzecze- Lutoryż- Mogielnica (chwila odpoczynku na działce:)- bocznymi drogami przez Boguchwałę i Zwięczycę- na koniec mała pętla przez Zalesie i Słocinę, żeby dobić do sety:D

I standardowo fotki z dzisiaj:

Kategoria >100km, Tu i tam, Fotki

| 00:27 niedziela, 13 maja 2007 | linkuj Wakacje idą to będziesz miał masę okazji na bicie kolejnych rekordów.
Życzę powodzonka!
| 00:25 niedziela, 13 maja 2007 | linkuj Jeszcze nie było mi dane przejechac 200km, ale to kwestia czasu:P -wolnego czasu, którego teraz bede mial coraz mniej.
No to jutro- a raczej dzisiaj;P kolejna seta moze bedzie:D
| 00:21 niedziela, 13 maja 2007 | linkuj Setki przechodzą do historii :)
90% ludzi robi wielkie oczy słysząc, że zwykły śmiertelnik przejeżdża na rowerze 100 km hehe
Nie wspominam nawet o dystansach powyżej 200, 300 kilometrów :D
| 00:02 niedziela, 13 maja 2007 | linkuj Bo przejechac 100 to tak jakos lepiej brzmi niz 99,99;PP (jak cena na promocji;)
Ale od poniedzialku trzeba sie bedzie wziasc do nauki:/ i juz chyba nie dam rady tyle jedzic;(
| 23:46 sobota, 12 maja 2007 | linkuj Azbest chyba kochasz setki nie mniej ode mnie :)

Gratuluję przede wszystkim regularnej jazdy, ja ciągle nad tym pracuję, ale ostatnio dopadł mnie kryzys hehe

pozdrawiam!
misiek
| 22:16 sobota, 12 maja 2007 | linkuj no to się minęliśmy w Boguchwale ;) Tak szybko jechałeś, że zdążyłem tylko "GT" zauważyć :)
| 20:30 sobota, 12 maja 2007 | linkuj Zgadza sie:D
A ty zapewne jechales w ekipie, którą mijałem. Nie zdążyłem się przyjrzeć, ale chyba mignął mi żółty amor:))
misiek
| 20:13 sobota, 12 maja 2007 | linkuj jechałeś może w żółtej koszulce :D ?
| 19:48 sobota, 12 maja 2007 | linkuj To mnie Chłopie zaskakujesz...forma chyba on the top :), codziennie sety walisz, wiatr nie wiatr, deszcz nie deszcz :) itp. ;) Trzymaj tak dalej :)

Pozdrawiam.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hacwb