Kwiecień, 2007

Obolały..

Czwartek, 19 kwietnia 2007 · dodano: 19.04.2007 | Komentarze 0

Auuuu:( ostatnio lekko bolało mnie kolano, ale po dzisiejszym wf-ie to ledwie chodzę:/ do tego o mało nie skręciłem nogi podczas gry w siatkówkę (dalej mnie boli ta noga:/)
Dzisiaj ledwie dojechałem do sklepu:/ i zamówiłem koło do złożenia:P ale pedałowanie jedną nogą nie jest wcale takie przyjemne.
Mam nadzieję, że jutro będe się czuł dużo lepiej i coś więcej pojeżdże.
Ja chce na roooowwwweeeer!!!!!!!!!!!!!!!:(

Takie o...

Środa, 18 kwietnia 2007 · dodano: 18.04.2007 | Komentarze 0

Deszcz od rana:/ ledwie chwilę udało się wyrwać pod wieczór na rowerek z Mateuszem (jazda po mieście), a do tego muszę jeszcze kupić nową korbę, bo po wczorajszym wypadzie największa zębatka z przodu nie nadaje się do jazdy:/

10000km na liczniku:PP i zniszczona korba..

Wtorek, 17 kwietnia 2007 · dodano: 17.04.2007 | Komentarze 5

10000km na liczniku:PP

Udało się przekroczyć tą magiczną liczbę:D w ciągu nie całych dwóch lat (dwa będzie w czerwcu) Jednak mimo to nie był to taki szcześliwy dzień- niestety:/
Ale od początku.
Cały dzień na uczelni i dopiero po 17 udało mi się wyrwać na rower. Pojechałem przez miasto na ścieżkę rowerową wzdłuż zalewu, następnie bocznymi drogami przez Zwięczycę i Boguchwałę do Lutoryża- tu wpadłem na chwilę do dziadów i dalej na na Grochowiczną, ale nie szlakiem tylko odbiłem w boczną drogę i pojechałem przez las na żywioł:)

...i wyjechałem tędy:

muszę przyznać, że podjazd przez las dużo trudniej pokonać niż ten wzdłuż drogi. Gdy zmachany wyjechałem na Grochowiczną okazało się, że zapomniałem wziąść bidon z piciem:/ (został na biurku:/) ,ale jakoś to przeżyłem. Ruszyłem w stronę zjazdu przez las do Czudca i tu zonk:/ Gdy trochę przyśpieszyłem, wjechałem na jakiegoś drąga o średnicy około 5cm. Uderzyłem go chyba z dużą siłą, bo złamałem go korbą na pół, tylko że teraz niestety największa zębatka z przodu nie nadaje się do jazdy bo jest nieźle wykrzywiona:((
Jutro trzeba bedzię się tym zająć, bo dzisiaj już mi się nie chce.
I powrót do Rzeszowa z Czudca przez Babicę, Lutoryż, Boguchwałę, Zwięczycę, ścieżką wzdłuż Wisłoka i przez miasto do domku:D

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Fotki

Jazda interwałowa..

Poniedziałek, 16 kwietnia 2007 · dodano: 16.04.2007 | Komentarze 0

Przejazd obwodnicą na Zalesie, następnie Słocina, Malawa, Krasne, Załęże i do domku:D
Miałem mało czasu więc trochę przyszalałem z prędkością. Pierwsze 10km mały trening interwałowy:P ,a później już dość wyskie tempo do końca.
Najwyższa średnia w tym roku podczas godzinnej przejażdżki.

Sokołów Małopolski

Niedziela, 15 kwietnia 2007 · dodano: 15.04.2007 | Komentarze 1

Dziś odwiedziłem kolejne miasteczko w okolicach Rzeszowa, a był to Sokołów Małopolski. Najpierw towarzyszył mi przedni wiaterek, który chwilami nie pozwalał mocniej pocisnąć. Natomiast podczas powrotu średnią miałem zapewne gdzieś w okolicach 30km/h (wiatr w plecy:)). Stąd też nie najgorsza średnia całego przejazdu:P

Rzeszów- Słocina- Malawa- Krasne- Strażów- Palikówka- Chodaków- Czarna- Podbórz- Medynia Łańcucka- Zalesie- Trzeboś Górna- Trzeboś Dolna- Sokołów Małopolski. Powrót główną drogą: Trzebuska- Nienadówka- Stobierna- Jasionka- Nowa Wieś- Trzebownisko- przez miasto do domku:D

Sokołów Małopolski:

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

Szwędanie..

Sobota, 14 kwietnia 2007 · dodano: 14.04.2007 | Komentarze 0

Spacerek po mieście z kolegą- szwędaliśmy się bez celu tempem spacerowym. Zachaczyliśmy między innymi o Lisią Górę i kopiec niedaleko Wisłoka- gdzieś na Załężu (ok. 29km, 1:38h)

Muszę przyznać, że sporo rzowerzystów się dzisiaj pojawiło na ulicach. Na ścieżce rowerowej koło Wisłoka spotkaliśmy nawet jakąś wycieczką szkolną na rowerach.

A tu widoczek na zalew na Wisłoku z pomościku dla kajaków:

Wspinaczka kolegi po drzewie na Lisiej:D (wygląda jakby był w środku jakiejś dżungli;p)

W czasie powrotu z Lisiej dał mi się jeszcze sfotografować łabędź:P

A tu już widok z kopca na Załężu:

i...
postęp rozbiórki hotelu ;p hehe

I jeszcze jeden wypad dzisiaj- najpierw z kolegą na Załęże, a następnie już sam do Krasnego, przez Malawe do Słociny, Zalesie, znowu ścieżka wzdłuż zalewu i przez miasto do domku:D
Ten wypad już w dużo szybszym tempie.
Jedno zdjęćko z nad Wisłoka:

Góry, górki, góreczki

Piątek, 13 kwietnia 2007 · dodano: 13.04.2007 | Komentarze 0

Długie podjazdy i szybkie zjazdy, boczna szosa- tak mniej więcej można opisać dzisiejszy wypad z Sebastianem i Dominikiem (w ich opisach można szukać większej ilości zdjęć z dzisiaj)

A traska wyglądała jakoś tak:
Rzeszów- Lisia Góra- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- podjazd przez las na Grochowiczną- zjazd czarnym szlakiem do Czudca (60km/h na szuterku:p)- Nowa Wieś- dość długi podjazd przez Pstrągową- Zawadka- Nawsie- Wielopole Skrzyńskie- dłuuugi podjazd w Szufnarowej- zjazd do Wiśniowej- Kalembia- Kożuchów- Dobrzechów- Strzyżów- schron- Glinik Zaborowski- Zaborów- Zawisłocze- Wyżne- Babica- Lubenia- Siedliska- Budziwuj- przez miasto do domku:D

A jutro odpoczywam (tzn. przejade trochę mniej km;D), bo nie dam rady jeździć tyle codziennie.

I parę zdjęć dla ciekawskich;p

Nic konkretnego..

Czwartek, 12 kwietnia 2007 · dodano: 12.04.2007 | Komentarze 1

Miałem odpoczywać po wczorajszej secie, ale jakoś tak wyszło;D

Najpierw rano na chwilę na uczelnie i plątanie się po sklepach rowerowych w poszukiwaniach obręczy do nowego koła (ok. 20km)

I koło południa wypad właściwy;) trzeba korzystać ze słoneczka:)) i wolnych dni.
Wyjazd z Rzeszowa przez Kielanówkę i zjazd koło mostu niedaleko Niechobrza. Podjazd do Czudca przez Niechobrz--> kawałek lasem--> zjazd do Czudca(67.3km/h), gdzie przejechałem przez Wisłok. Kierunek Wyżne--> Babica--> Lubenia--> Straszydle--> gdzieś przez Hermanową--> miałem wyjechać koło Tyczyna, ale znowu mnie trochę poniosło po polach i wyjechałem chyba w Nowym Borku;) --> Stary Borek--> Kielnarowa--> Tyczyn--> Biała i przez miasto do domku:D

I jak zwykle trochę zdjęć (zaczyna się wkońcu robić trochę zielono:P):

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

Poświąteczne spalanie kalorii:D

Środa, 11 kwietnia 2007 · dodano: 11.04.2007 | Komentarze 3

Miałem kilka dni przerwy, więc dzisiaj trochę więcej pojeżdziłem.
Postanowiłem objechać Rzeszów dookoła poza granicami miasta.
Wyjechałem ścieżką rowerową do Zwięczycy, stamtąd do Boguchwały i przez kładkę do Budziwoja. Następnie Tyczyn--> kawałek w stronę Rzeszowa--> góreczki gdzieś na Matysówce--> Słocina--> Magdalenka--> zjazd do Malawy (72.3km/h) --> Krasne--> Strażów--> Palikówka--> (stąd przez najbliższe 20km towarzyszył mi przedni wiatr- chwilami nawet mocno wiało:/)--> Łąka--> Trzebownisko--> Miłocin--> przez jakieś pola do drogi na Głogów--> Rudna Mała--> Rudna Wielka
--> Mrowla--> Świlcza--> przez pola do Błędowej Zgłobieńskiej (chciałem dojechać do Bzianki, ale pierwszy raz tamtędy jechałem i trochę mnie poniosło po polach;p)--> Nosówka--> Bzianka (dojechałem tu przypadkiem bo źle skręciłem i się wróciłem spowrotem do Nosówki;) --> znowu Nosówka --> Zabierzów--> Niechobrz--> Racławówka--> Boguchwała--> bocznymi drogami w stronę Wisłoka--> ścieżka rowerowa--> przez miasto do domku:D

Rano było raczej pochmurnie, ale w połowie trasy pojawiły się pierwsze promienie słońca, a gdy jechałem już przez miasto ładnie się wypogodziło:))

Parę fotek- może nie są rewelacyjne, ale chociaż pokazują, gdzie mniej więcej byłem:

Poszalałem dzisiaj trochę po lasach wkoło Rzeszowa:)

Sobota, 7 kwietnia 2007 · dodano: 07.04.2007 | Komentarze 2

Dojazd do lasu koło Bratkowic był trochę ciężki z powodu uciążliwego przedniego wiatru, ale dało się przeżyć te 15km. Zamiast jechać prosto drogą przez las, odbiłem kawałek w bok do Rezerwatu Zabłocie (zdjęcia nad wodą). Gdy wyjechałem z lasu to jego skrajem przejechałem przez Zacinki w stronę Bud Głogowskich. Tu znowu odbiłem na jakąś boczną drogę i wjechałem w las, przeciąłem przez drogę na Kalbuszową i wyjechałem z lasu niedaleko Stykowa. Stąd pojechałem do Głogowa Małopolskiego, gdzie na rynku odbiłem w stronę Wysokiej Głogowskiej, ale nie dojechałem do niej, bo znowu odbiłem w las;) Tutaj sporo się pokręciłem po lesie głogowskim, czasem nie wiedząc gdzie dokładnie jadę;p Wkońcu wyjechałem z lasu niedaleko lotniska i wróciłem do Rzeszowa główną drogą. Na koniec jeszcze przez miasto i do domku:D