Kwiecień, 2007

Pod wiatr..

Piątek, 6 kwietnia 2007 · dodano: 06.04.2007 | Komentarze 0

Tragiczny wiatr:( jazda pod wiatr dzisiaj kosztuje sporo siły, których ja jeszcze w pełni nie odzyskałem, ale przynajmniej spoko się jedzie z wiatrem:]
Krótki wypad przez pola w Przybyszówce do Rudnej Wielkiej. Następnie Mrowla, Świlcza i główną drogą do Rzeszowa. Na koniec jeszcze rundka po mieście, bo myślałem, że między budynkami będzie mniejszy wiatr- niestety widocznej różnicy nie było://

Pochorobowo

Czwartek, 5 kwietnia 2007 · dodano: 05.04.2007 | Komentarze 1

No i dopadła mnie choroba, co nie pozwoliło mi wczoraj pojeździć:/
Ale dzisiaj poczułem się o wiele lepiej, a jak zobaczyłem za oknem piękne słoneczko to musiałem się chwile przejechać:P ale czuć trochę osłabienie przez tą chorobę:/

Wypad z Mateuszem (bubu) do lasów w okolicach Głogowa. Tam trochę pojeździliśmy- próbowaliśmy jechać czerwonym szlakiem, ale po drodze zgubiliśmy go dwa razy;p i dlatego pośmigaliśmy trochę po lesie na przełaj (przez to choinka mi się wkręciła w zębatki:/)
Podczas dojazdu do lasu i w czasie powrotu trochę przeszkadzał wiatr, ale dało się to wytrzymać.

I standardowo porcja fotek:P

Na wieży myśliwskiej:

Tu i tam w lesie ;D

Zwiastuny choroby..

Wtorek, 3 kwietnia 2007 · dodano: 03.04.2007 | Komentarze 0

Miał być spokojny, krótki przejazd w ramach odpoczynku po całym dniu zajęć na uczelni, a po za tym czuje się jakiś osłabiony, bo jakieś chorubsko się do mnie dobiera:/ a wyszła taka mała wycieczka;p Przejazd bocznymi drogami przez Zwięczyce, Boguchwałę do Mogielnicy. Tam do końca drogą i pod górkę w stronę przejazdu w lesie z Niechobrza na Czudec. Zjazd do Niechobrza, następnie Racławówka, Zwięczyca, ścieżka rowerowa i przez Rzeszów do domu:D

Kościół w Boguchwale:

Gdzieś między Mogielnicą, Czudcem, a Niechobrzem;P

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Fotki

W przerwie..

Poniedziałek, 2 kwietnia 2007 · dodano: 02.04.2007 | Komentarze 0

Przerwa w zajęciach, więc trzeba było zagospodarować ten czas:D
Szybki wypad przez Zwięczycę na Budziwuj, później przez Zalesie na Słocinę i trochę po mieście:P (39.6km, 24km/h), a w tym czasie przyszła nowa oponka (Tioga) na przód do mojego rowerka:) teraz żaden teren mi nie straszny;p

Drugi wypad dzisiaj w ramach testowania nowych opon. Poszalałem trochę po lesie na Słocinie:D i muszę przyznać, że nowe opony spisują się świetnie:))))

A oto parę fotek:

Postęp rozbiórki hotelu;P

Las na Słocinie:

Trzeba było odświeżyć umysł przed nauką:)

Niedziela, 1 kwietnia 2007 · dodano: 01.04.2007 | Komentarze 0

Dlatego dzisiaj taki wypad na szybko;p
Wypad przez miasto na ścieżkę rowerową, przejazd do Zwięczycy i w Boguchwale do głównej drogi. Następnie do Lubeni (razem ok. 20 km ze średnią ponad 28km/h). Podjazd koło kościoła w Lubeni przez który drastycznie spadła mi średnia;) Powrót już z wiatrem z przodu przez Przylasek, Hermanową, Tyczyn i Białą do Rzeszowa:D
Zdjęć dzisiaj nie ma, bo nie chciało mi się robić;) ,a ładne widoczki były w Lubeni. Jak będe tam następnym razem to zrobi się parę fotek:)