Świat jest piękny:D

Piątek, 25 kwietnia 2008 · dodano: 26.04.2008 | Komentarze 8

Mogę tak stwierdzić bez niczego po dzisiejszej jeździe:)) Świetna, prawie bezchmurna pogoda, pięknie świecące słoneczko:D Do tego trasa dzisiaj została dobra po górkach tak bym mógł podziwiać to co najbardziej lubię, czyli piękne widoki rozciągających się naokoło góreczek, na dodatek jeszcze cisza i spokój podczas jazdy po lasach przerywane tylko dźwiękiem śpiewających ptaków:D Jak dla mnie nie ma chyba lepszej formy relaksu...:D Dzisiejsze widoki wprawiły mnie w niemały zachwyt:)
Ludzie jeżdżą specjalnie gdzieś w góry, czy za granicę by obejrzeć jakieś ładne miejsca, a ja tak szczerze mówiąc uwielbiam te swoje góreczki, które mam praktycznie pod ręką:) Już znalazłem wśród nich tyle pięknych miejsc o których zapewne wiedzą tylko nieliczni, że ciężko było by zliczyć, wszyscy mijają je tylko z daleka, a ich wiedza na ten temat kończy się przeważnie na tym ile zobaczą zza szyby samochodu...

Nie planowałem takiej trasy i dystansu na dzisiaj ponieważ miałem mieć zajęty wieczór, ale plan się zmienił, a grzechem by było siedzieć w taki piękny dzień w domu;P Poszalałem trochę po górkach, w jednym z lasów trochę się pogubiłem (w sumie to byłem w nim pierwszy raz;) co skończyło się targaniem roweru na plecach pod górkę ponieważ wszelkie drogi gdzieś znikły;P ,las wyglądał tam jak jakaś puszcza- nawet przejść było ciężko;) Trochę poczułem w nogach dzisiejszą górzystą trasę, ale to zmęczenie łączy się z satysfakcją z przejechanych kilometrów i odwiedzonych miejsc:D

Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Boguchwała- Racławówka- Niechobrz- podjazd terenem do lasu i tam trochę jazdy góra-dół, aż w końcu wjechałem do rezerwatu Wielki Las- Pyrówki- Smykówki- Rzeki- gdzieś w las i po małych perypetiach wyjechałem w miejscowości Nawsie- Zawadka- Grodzisko- Strzyżów (przy okazji przejechałem obok bunkru z II wojny światowej:)- Glinik Charzewski- Glinik Zaborowski- Zaborów- Czudec- Wyżne- Babica- Lutoryż- Mogielnica- posiedziałem trochę na działce i gdy zaczęło się ściemniać ruszyłem do domu- Boguchwała- Zwięczyca- zalew i przez centrum do domu:D

Zrobiłem dzisiaj sporo zdjęć, a tu do pooglądania zarzucam kilka z nich- mniej lub bardziej udanych, ale pokazujących gdzie jeździłem:) Fajnie będzie w zimie sobie je pooglądać:DD

Przypadkiem skasowałem sobie prawie gotowy wpis.. musiałem pisać wszystko od nowa..://

Kategoria Tu i tam, >100km, Fotki

| 23:29 poniedziałek, 28 kwietnia 2008 | linkuj Śpiewające ptaki są spoko, ale ja znam jeszcze lepszą formę relaksu. ;P

Bardzo fajnie, że czujesz się świetnie w miejscu, w którym mieszkasz! To tak jak ja, tylko ja w sumie mieszkam w dwóch miejscach. :D (ale w obu mi dobrze hehe)

Bez kitu te fotki zimą pomogą nam i nie wpadniemy w depresję. :]

No i miło, że zrobiłeś opis jeszcze raz chociaż, że Ci się skasował. To znaczy, że nas lubisz. :P

p.s.
Chyba się powtarzam... GRATULUJĘ SETKI! ;)
uri90 | 13:25 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj wszysko zieleni się i kwitnie powoli :D jest supeer :)
lukasMTBstrzyzow
| 12:37 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Kolego jak wszedłem do domu to dopiero przeszło mi przez myśl że to mogłeś być TY. Wracałem do domku patrzę a tu pod tunelem biker. No ale dojechałem do domu czyli 150 metrów wyżej, zaparkowałem auto,prawie doszedłem do domu i minął mnie ów gość a później sobie myślę coś mi to GT mówi :D
QRT30
| 09:25 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Taki to mam dobrze góreczki, ciepełko, długi dystańsik hehe.
Pozdro.
karla76 | 08:16 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj piękne zdjęcia!:)a ta zieleń...!:)
''Już znalazłem wśród nich tyle pięknych miejsc o których zapewne wiedzą tylko nieliczni, że ciężko było by zliczyć, wszyscy mijają je tylko z daleka, a ich wiedza na ten temat kończy się przeważnie na tym ile zobaczą zza szyby samochodu...''
Polacy wiedzą co dobre...hmmm niektórzy Polacy wiedzą:)))
pozdrowionka
JPbike
| 07:11 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Fotki i ponad-setkowy wypad są świetne :-) zwłaszcza po takim terenie z górkami :-)
Też mi raz się skasował gotowy wpis i tak jak Dariusz79 i ja też najpierw po napisaniu wpisu kopiuję. Pozdrówka :-)
DARIUSZ79
| 06:48 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Jak zawsze kuszące foty:) UUU to najgorsze jak się kasuje przypadkowo, ja już wcześniej se kopiuje coby nie dwa razy pisać. Podkarpackie piękne miejsca warte zobaczenia:) Coraz zieleńsza trwka jest i fotki będą lepsze wyglądać:) ehhehPozdr Dariusz

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mjree