Piękny dzień:D

Czwartek, 24 kwietnia 2008 · dodano: 25.04.2008 | Komentarze 5

Dlatego m.in. wybrałem się na uczelnię rowerkiem:D chociaż w sumie mam blisko, ale z przejazdem przez miasto zawsze to wyszło chociaż te 7km;P a gdzieś koło 18.30 wybrałem się pojeździć trochę dalej:D Miałem ochotę dzisiaj trochę się wykończyć, taki mały reset mózgu..by zmęczenie wzięło górę nad myśleniem;PP ale się nie udało, bo brakło czasu;P no i podjazd (chyba jeden z cięższych w okolicach Rzeszowa- to na nim się połamałem w tamtym roku:) który zawsze daje mi w kość dzisiaj bardzo mnie nie zmęczył, jak i następny.. a ja nawet picia nie wziąłem..;)
Znowu miałem okazję podziwiać zachód słońca, może trochę mniej malowniczy niż wczoraj, ale i tak mi się podobał:D Powrót do domu już po zmroku..

Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Babica- podjazd bodjaże na Maternówkę- zjazd do Lubeni- podjazd na górkę w Lubeni- Przylasek- zjazd terenem do Budziwoju- kładka na Wisłoku- Boguchwała- Zwięczyca- zalew- miasto (tu w centrum spotkałem jeszcze Sebę:)- domek:D

Moje focenie...

I pękł tysiaczek w kwietniu:D

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

sportster
| 14:02 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj normalnie swojskie klimaty!
uri90
| 12:55 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj ja tez też chcialem się wczoraj wymęczyć żeby sie lepiej spało :) pierwsza foka super :) ja jak wracałem to też był super zachodzik ale aku padły :/ pozdrawienia
Aga
| 09:46 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj :) ale się tu wszyscy rozjeździli!!
nie no idę normalnie pod mur się rozstrzelac bo nie mogę przeżyć tak pięknych widoków dojazdy i tej pogody aaaaaaaaa ;D
| 06:38 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Widzę że ciekawymi trasami jeździsz:)
Wybieramy się następnym razem w te rejony, bo potrzebujemy trochę górek:D
| 03:35 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Niestrudzony Azbest! :D
Tysiaczek połamany, a pewnie i w kolejnych miesiącach będziesz jeździł powyżej 1000 km.
Widać, że masz ogromny ciąg do jazdy. :)

Pzdr!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losis