Piękny zachód:))

Środa, 23 kwietnia 2008 · dodano: 23.04.2008 | Komentarze 9

Po zajęciach ruszyłem na trasę po najbliższych okolicach Rzeszowa:) ponieważ pogoda w końcu się poprawiła, no i temperatura nawet wzrosła gdzieś do 13*C
Na początek oczywiście standard;P później pojechałem na Zalesie, a w drodze na Słocinę skręciłem gdzieś w pola i tak wyjechałem na szczyt Słociny:D
Znowu towarzyszyło m niezłe błoto;D -dobrze że nie myłem po ostatnim roweru;PPP Dzisiaj było kilka kawałków na których trzeba było podprowadzić rower ponieważ podjazd po błocie był niemożliwy- kończyło się to zazwyczaj kręceniem w miejscu;)
Do tego jednym z powodów dlaczego się tam wybrałem był dzisiejszy zachód słońca:DD -było widać że będzie malowniczy (o czym przekonałem się będąc na góreczce:D)- niestety zdjęcia z komórki nie oddając nawet w części widoków jakie mi tam towarzyszyły, aż szkoda było się śpieszyć... dlatego posiedziałem trochę niedaleko szczytu, obok krzyża, którym tam znalazłem, popodziwiałem widoczki i ruszyłem spowrotem, gdy słonce zaszło:)