Południowe okolice

Poniedziałek, 21 kwietnia 2008 · dodano: 21.04.2008 | Komentarze 12

Piękna pogoda:D także po prostu nie dało się siedzieć w domu..:)
W końcu po kilku dniach z częstym deszczem ładnie się rozpogodziło i temperatura skoczyła do góry:) osiągając poziom około 16-17*C :DD

Na początek jak zawsze... ;P a później pojechałem jakoś tak: Budziwój, Tyczyn, Kielnarowa, Chmielnik, podjazd terenem i miałem zamiar początkowo zjechać sobie asfaltem, ale zmieniłem zdanie i ruszyłem na zjazd przez las w Słocinie, no i się zaczęło... ;PP
Na pierwszym zakręcie w lesie już się przekonałem że łatwo nie będzie, bo wpadłem w taki poślizg przednim kołem, że do teraz się zastanawiam jakim cudem udało mi się tam utrzymać równowagę i nie zrobić sobie na twarzy maseczki błotnej...;PP
Dalej było podobnie, a moje na wpół łyse opony wcale nie pomagały w jeździe.. (chyba przejdę się w tym tygodniu rozejrzeć za nowymi). Do mojej jazdy tam można śmiało użyć określenia- jazda figurowa;PP I tak przez cały las, gdzie przy prędkości powyżej 10-12km/h jazda stawała się dość ryzykowna..
Na dodatek wypaplałem się nieźle błotem (bardziej niż ostatnio w deszczu;P) co znowu zaowocowało dziwnymi minami osób, które mijałem ;DDD To pewnie przez to błoto na rękach i czole... ;PPP (bo nóg spod błota nie było widać..;))

Ale za to po tych deszczach w lesie zrobiło się pięknie zielono:D ,a trawa wyznaczyła ze ścieżek piękne single tracki:DD <---patrz zdjęcia:)
ehhh.. nowe oponki i będzie można tam super pośmigać:DD

Dzisiaj trochę więcej zdjęć, bo.. bo fajne tereny i zielono się w końcu zrobiło:DD

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

flash
| 18:31 środa, 23 kwietnia 2008 | linkuj Piękne lasy i pola :)
lukasMTBstrzyzow
| 18:01 środa, 23 kwietnia 2008 | linkuj Masz rację że robi sie w końcu pięknie zielono, a błotka jeszcze utrzymaja się na pewno przez parę dni bo pogoda w kratkę . Jak zwykle fajne fotosy. Pozdro
| 13:44 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj Bez kitu pięknie zielono!

Kup nowe oponki, bo niedługo zaczniesz łapać kapcioszka, za kapcioszkiem. :D

Pozdrawiam!
tomalos
| 08:38 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj błotko fajna rzecz :) a tereny na rower bardzo fajne, cóż, mogę ci ich tylko pozazdrościć
happi | 06:50 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj No ubaw był zapewne świetny, ale jestem ciekawa min innych ludzi kiedy tak jechałeś z błotkiem:D A fotki ekstra:) pozdrawiam!
katane
| 00:19 wtorek, 22 kwietnia 2008 | linkuj 'maseczka blotna' - bedziesz mieć cerę jak 'pupcia niemowlaczka' ;)
śliczne zdjecia lasu i drzew :)
mavic
| 22:04 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Ale się wszystko zieleni. Pięknie!
djk71
| 21:57 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Coraz bardziej mi potrzeba błotka (pal sześć mycie potem) ale to wymaga chwili czasu za dnia, bo po nocy głupio się jeździ po lasach i po polach.
uri90 | 21:50 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Wiosna :) a co do błotka to super sprawa :D pozdr
karla76 | 21:21 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj zieleń piękna zieleń!!!:)
| 21:17 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj To dałeś popalić rowerkowi:D
Van jeszcze się na pewno zdążysz ubłocić po szyje:)
| 21:14 poniedziałek, 21 kwietnia 2008 | linkuj Błoto, gdzie nie wejdę na bloga to się ludzie z lubością paplają w błotku ! :D Ja też tak chcę :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bezmy