Chyba jednak miałem za czysty rower... ;PP

Wtorek, 15 kwietnia 2008 · dodano: 15.04.2008 | Komentarze 5

Znowu dopadł mnie deszcz- drugi raz w ciągu czterech dni:/ Przez cały dzień było sucho, a zaczęło padać kilka minut po tym jak wyszedłem na rower...:/
10 km z deszczem i oczywiście wróciłem cały wysyfiony:/ a do tego przez te opady temperatura spadła i zrobiło się dość chłodno.
Miałem jeszcze gdzieś skoczyć, ale deszcz mnie bardzo skutecznie zniechęcił.. i skończyło się na standardzie;)
Choć z drugiej strony mogłem sobie dzisiaj trochę odpocząć;DD

A jutro podobno ma cały dzień lać... :(

| 10:11 środa, 16 kwietnia 2008 | linkuj Ja w nocy zmyłem błoto z mojego po niedzielnej jeździe, a rano oczywiście padało, ale usyfił się tylko troszkę.
| 00:28 środa, 16 kwietnia 2008 | linkuj Jak to mówi jeden starszy pan: Pech chcioł i rower sie zbrudoł...
:) rowerka sie nie myje chyba ze już coś skrzeczy i piszczy ...albo nie da sie go wnieść po schodach:p
michros
| 22:16 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj gdyby go w ogóle nie czyscił to nie mogłby juz jeździć :P
łoo stary widze ze sporo smigasz ostatnio :> I seta w poniedziałek ho ho :D
| 22:12 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Ty lepiej nie czyść swojego rowerka nigdy, bo i tak długo go nie utrzymujesz czystego :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestb