Ucieczka przed burzą..

Czwartek, 17 kwietnia 2008 · dodano: 17.04.2008 | Komentarze 11

Od rana pogoda niezbyt zachęcająca do jazdy, ale gdy wracałem do domu zaczęło się wypogadzać:D
Z racji że było trochę zimno ubrałem się cieplej i to był błąd... bo kilka minut po wyjechaniu na niebie pojawiły się tylko białe obłoczki, a świecące słoneczko zaczęło mnie nieźle dogrzewać, ale nie chciało mi się już wracać..

Na początek oczywiście standardowo nad zalew, żeby zastanowić się gdzie by tu pojechać;)
Postanowiłem sobie lajtowo śmignąć do Czudca bez jeżdżenia po jakichś większych podjazdach:) no i bez pchania się w teren, bo po całym dniu i nocy deszczu wszędzie musi być niezłe bagno;)
I tak do Czudca pojechałem przez Budziwój, Siedliska, Lubenię, Babicę, Wyżne i Podzamcze. Stamtąd główną drogą przez Babicę do Lutoryża do dziadków:D Zjadłem sobie obiadek;D i musiałem ruszyć w drogę do domu ponieważ pojawił mi się niespodziewanie groźny przeciwnik;P czyli:

...burzowe chmury;P -twardy rywal, a ściganie się z nim dało mi trochę w kość, ale łatwo się nie poddałem;PP i ponad 15 km do domu mimo, że po trochę górkach było naprawdę mocnym tempem, które tylko chwilami spadało poniżej 30 km/h:D
Gdybym jeszcze nie wydłużył sobie lekko powrotu jadąc przez miasto to bym uciekł, a tak to dopadł mnie lekki deszczyk jakieś 2 km od domu:) ale rywalizacja była twarda do końca... ;PPP

I kilka fotek, gdy jeszcze nie musiałem uciekać;P Robi się już wszędzie pięknie zielono po tych ostatnich deszczach- jeszcze tylko niech wszystkie drzewa się zazielenią:DDD

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

djk71
| 08:52 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj Ostatnie zdjęcia zdecydowanie bardziej mi się podobają, niestety za oknem mam inaczej :-(
| 23:51 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj Popełniliśmy ten sam błąd z kumplem:) rano było bardzo zimno...
To widzę ze jechałeś koło 18 spowrotem bo te chmurki mnie też dopadły jak jechałem do dziewczyny:/
Trzeba smignąć tą trasą za tydzień:D
misiek
| 23:15 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj a mi się nie udało uciec dziś...
JPbike
| 23:09 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj Ja tez Tobie pozazdroszczę ładnej pogody .... u mnie cały dzień padało. Pozdro
uri90
| 22:47 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj ostatnie fotki w takim klimacie jak był dzisiaj u mnie, jednak u mnie tylko się pochmurzyło wieczorem i na szczęście nie padało:) pozdr
anet
| 21:38 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj nooo dzis ta pogoda była taka w kratkę:)fajne fotki tak zielono:)
| 21:29 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj ale chmurki ładne :) Tzn te późniejsze :D Nic tylko jeździć ... buu ;(
| 21:20 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj Chmurkę miałeś bliżej niż ja :D
katane
| 21:01 czwartek, 17 kwietnia 2008 | linkuj to miałeś dziś wyścig z burzowymi chmurami i gnałęs niczym burza hehe ;)
fane zdjęcia z obłoczkami

ja dziś zdążyłam wrócić do domu przed deszczem ;)

pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chnaw