Bo jechało się jakoś tak dziwnie... dziwnie lekko.. ;DD

Poniedziałek, 14 kwietnia 2008 · dodano: 14.04.2008 | Komentarze 12

Nie planowałem takiego dystansu, ale że miałem trochę czasu, bo zajęcia dzisiaj skończyłem dość wcześnie (tj. już o 13;) ,a jechało się niezwykle gładko (co przełożyło się na dość wysoką średnią) to też kolejna setka stała się faktem:DD
Wybrałem się pojeździć szosowo, po płaskim- to niby miał być taki odpoczynek po wczorajszych góreczkach... ;PPP
To było takie trochę jeżdżenie byle przed siebie- co prawda średnia wysoka, ale jakoś nie czułem żebym mocno cisnął- w sumie to nawet się bardzo nie zmęczyłem...;P
Widać doczekałem się może w końcu widocznego wzrostu formy..:D

Pogoda po prostu piękna:D co prawda w połowie trochę zaczęło się chmurzyć, ale końcówkę jeszcze zaliczyłem przy ładnej pogodzie:) To dobrze bo jeździłem na krótko, a słoneczko za chmurami nie daje już tyle ciepła..;) No i wiatr dzisiaj w końcu jakby mniejszy..:)

Rzeszów- zalew- Słocina- Malawa- Krasne- Strażów- Palikówka- Czarna- Medynia Łańcucka- Stobierna- Wysoka Głogowska- Głogów Małopolski- Zabajka- Lipie- Mrowla- Rudna- Miłocin- Rzeszów (tu miałem trochę ponad 80km, ale że super się jechało postanowiłem dobić do setki śmigłem znowu nad zalew;PP przez miasto;)

Czas na fotki też się znalazł:D ,a tu kilka z nich..

Płasko... ale zaczyna się robić zielonooo :DDD

Kategoria Tu i tam, >100km, Fotki

| 09:30 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj Czasem mam lepszy dzień:DD po prostu jakoś tak fajnie się jechało... ;))
djk71
| 08:50 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj Jak można zrobić taką średnią na takim dystansie? Jak Ty to zrobiłeś?
tomalos
| 00:18 środa, 16 kwietnia 2008 | linkuj dałeś czadu z tą średnią!!!
uri90
| 21:09 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj ciach i wpadla nastepna seteczka hehe :D
lukasMTBstrzyzow
| 19:38 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Wow znowu seta spoko . Gratuluję i życze następnych, Pozdro
DARIUSZ79
| 15:58 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Nieżle, nieżle seteczka zaliczona. Krajobrazy godne oglądania. Nio słońce świeci ale wiaterek daje we znaki to żle w czasie jazdy. Pozdr Dariusz
| 09:16 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj Jak Cie tu dogonić, jak jeszcze dopadło mnie przeziębienie :(
katane
| 01:29 wtorek, 15 kwietnia 2008 | linkuj łał, zaszalałeś :) chodzi mi o ten "wzrost formy" taki prędkościowy ;)
| 22:46 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj Van nie mówmy hop.. w tamtym roku też miały być takie dystanse i się połamałem...:/

Mavic nie ma mnie tam i raczej nie będzie;) bo nie startuje póki co w żadnych zawodach.. ja jestem turystą ;PPP

mavic
| 22:42 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj Wzrost formy = dobry wynik na Harpaganie.
Zapisanych jest już 650 osób ale ciebie jeszcze nie ma.
| 22:18 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj O kurczę ! Dla mnie taka średnia nieosiągalna przy tylu km ! Gratulacje dla formy ;) Ani się obejżymy, a azbeściak będzie dwu i trzysety wykręcał :D

Pozdro ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa knree