Pod górkę i z górki..

Niedziela, 13 kwietnia 2008 · dodano: 13.04.2008 | Komentarze 11

Jakoś tak wyszło, że nie zebrałem się na wspólny coniedzielny wypad, a na rower zdołałem wybrać się dopiero przed 14..

Dzisiaj wybrałem wariant górzysty (parę razy spotkałem znak stromy podjazd;PP) by popodziwiać widoczki;P -co prawda na górkach wiało naprawdę mocno, ale tu akurat miałem wiatr w plecy:D gorzej było w czasie powrotu.. Szkoda tylko że słońce tak rzadko pokazywało się zza chmur, bo wtedy jechało się naprawdę przyjemnie:) a rozpogodziło się dopiero pod koniec wypadu..

Pogoda była w miarę to i sporo rowerzystów można spotkać za miastem:D nawet w środku lasu jakichś trafiłem:)
Nawet przyzwoity dystans jak na niedzielną przejażdżkę;PPP

RZeszów- Słocina- Matysówka- Kielnarowa- Borek Stary- Borówki- Hyżne- Tarnawka- Husów- Albigowa- Kraczkowa- Malawa- Słocina- Zalesie- zalew- dom:)

Parę fot, takie sobie dzisiaj powychodziły..

Aaaa i już trzeci tysiaczek w tym roku:DDD

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

djk71
| 08:48 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj Brawo... ja ledwie do drugiego próbuję dociągnąć, a ciężko to idzie... ostatnio...
QRT30
| 17:05 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj Fajne te Twoje górki, szkoda że u mnie takich nie ma :( Do większego wzniesienia muszę pedałować conajmniej 20 km
katane
| 12:51 poniedziałek, 14 kwietnia 2008 | linkuj 3000 to ja przez cały rok zbieram hehe
po fotkach widać, że trasy są fajowe i (chyba) należą do spokojnych (tzn. bez -co chwilę- 'ocierających' się tirów i innych blachosmrodów)
jahoo81
| 23:37 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj fajne kolorowe zdjęcia - nareszcie z przewagą zieleni :D - szkoda że miniaturki
i 3 tysiaki za Tobą - dla mnie bomba :D gratki
Pzdr:D
| 22:31 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj trzeba było jechać moją trasą:) tam miałem cały czas w plecy wiaterek...

Fajne widoczki:D godzine wczesniej spotkałbym Cie na trasie ale cóż...

Picek
| 21:40 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Rzeczywiście trasa podobna, możliwe, że ta sama nawet co ja przemierzałem DO Rzeszowa. Jeśli nie odwiedzałeś Magdalenki a jechałeś "dołem" , asfaltem, to prawdopodobnie te "piękne" wiatry Cię dosięgły ;]
Pozdr
| 20:59 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Heh, dzisiaj jeździliśmy w tych samych terenach, ale my więcej w terenie, czyli bagnie. Kurcze ja dopiero koło 2700 mam.
uri90
| 20:58 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj teoretycznie sezon rowerowy sie dopiero zaczyna a tu 3 tysiaczek :D no prosze prosze :D gratulacje -bede Cie gonil :p (sporo musze nadrobic hehe :D)
mavic
| 20:55 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Po pagórkach z taka średnią, nieźle
Gratuluję 3000km!!!
| 20:53 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj 3000 :D Gratulejszyn :)
wojtiMTBstrzyzow
| 20:49 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj widzę, że Kolega nie zwalnia:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sasie