Nad Bałtyk- dzień 7- Pomiędzy jeziorami

Wtorek, 12 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 1

Wstaję po 8 szybkie zebranie i równie szybkie pierwsze kilometry do Mikołajek. Miejscowość bardzo mi się spodobał, fajne małe miasteczko. Chciałem podjechać pod Jezioro Śniardwy, ale droga którą jechałem przeszła w szuter i już ni chciałem się nią tłuc, więc zawróciłem.

Na Mrągowo drogą z małymi hopkami. Na miejscu przejazd przez miasto i zjeżdżam nad jezioro na przerwę. Pogoda dzisiaj nawet dopisuje.

Dalej na Olszyn. Najpierw remontowaną drogą- nieprzyjemna jazda, ale zmienia się w całkiem fajną drogę krajową, ale z zakazem dla rowerów:/ Obok zauważam równoległą drogę, ale nie ma żadnego zjazdu, dlatego parę kilometrów przemierzam mimo zakazu.
Jak się w końcu udaje to jedzie się bardzo przyjemnie, bo ruch tutaj prawie zerowy- wszyscy jadą krajówką.

W Barczewie zakupy i jazda główną na Olszyn. Żeby się nie pchać z tym całym tumultem aut, w Łęgajnach odbijam w boczne drogi, którymi docieram do Olsztyna.
Ledwie wjeżdżam do miasta to zaczyna padać deszcz. Chowam się pod daszkiem kiosku, a później pod drzewem. Razem przeczekuję z 40 minut. Gdy trochę przechodzi ruszam na zwiedzenie Starego Miasta i wyjeżdżam w stronę Morągu.

Postanawiam jednak dzisiaj wcześniej skończyć jazdę i ulokować się na campingu z normalnym prysznicem, żeby trochę doprowadzić się do porządku. Znajduję taki już zaraz za Olsztynem. Trochę kropi podczas rozkładania namiotu, ale później się uspokaja. Ogarniam się i idę oglądać mecz z Rosją razem z ekipą młodych z Olsztyna, który przywieźli tu własny telewizorek:D Przy okazji dostaję i wypijam z nimi dwa piwka, które zapewniają mi później spokojny sen do samego rana;) Szkoda tylko, że nasi nie wygrali;)