Leśny odpoczynek

Poniedziałek, 11 lutego 2008 · dodano: 11.02.2008 | Komentarze 6

Zachęcające słoneczko cały dzień i lekki wiaterek- można by rzecz wymarzona pogoda na rower gdyby nie to, że temperatura tylko w słońcu była powyżej zera://
Ubrałem się specjalnie na czarno by jak najwięcej promieni słońca przyciągnąć;DD tylko że wybrałem się pojeździć po rezerwacie Bór koło Głogowa, a między drzewa słoneczko już nie docierało...
Po lesie pojeździłem sobie spacerowym tempem- pełny relax i odpoczynek :))
Zaraz po wjechaniu w las moim celem było zgubić się co w sumie nawet się udało ;DD ale już po chwili wjechałem znowu na znane mi drogi i skończyło się gubienie...;P W tych okolicach wszędzie trzymał mróz, bo nawet staw w środku lasu był zamarznięty.
Wydostałem się z lasu żółtym szlakiem, który był tak oznaczony ze nawet ja nie potrafiłbym go zgubić ;PPP
Powrót wybrałem przez Lipie- przejazd miedzy kilkunastoma stawami:D
Byłoby super gdyby było choć kilka stopni więcej, a tak to wróciłem z nie źle zmarzniętymi palcami:/
Widać powiedzenie "Idzie luty szykuj buty" jest jak najbardziej na miejscu... a ja w spd jeździłem ;PPP

Rzeszów- Miłocin- Zaczernie- Rezerwat "Bór"- Głogów Małopolski- Zabajka- Lipie- Mrowla- Dworzysko- Rzeszów

Jako że po lesie było całkowite obijanie się to trochę zdjęć zrobiłem;DD

Lipie:

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Fotki

Galen
| 23:45 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj A to powiedzenie nie brzmi: "idzie luty, podkuj buty"? Jak masz SPD to sa jak najbardziej podkute :] Bardzo fajna wycieczka. Super lasek. U mnie dzis tez zimno ale jednak ponad 0*C.
| 23:38 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj To pomnik upamiętniający żydów zabitych przez hitlerowców

Na taką trawkę to pewnie trzeba będzie jeszcze trochę poczekać:/
djk71
| 23:31 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj Co to za pomnik?

Las jest jednak las... (jak nie ma błota), można odpocząć od wszystkiego.
Szkoda tylko, że jeszcze nie można się glebnąć na trawę i poleżeć patrząc w niebo.
| 21:05 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj Jak na luty to i tak ciepło jest ;-), choć nie powiem i ja dzisiaj zmarzłem ;-)

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 20:41 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj ehm, żeby nie było słowo :D:D - "laskach" oznacza miejsce gdzie rosną drzewa :P
| 20:41 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj ahhh i teraz role się odwróciły - ja zakuwam prawie od przyjścia ze szkoły, Ty cieszysz się słoneczną pogodą i otaczającą przyrodą :P Ale co tam, jakoś sobie dam radę ;D

noo i następna osoba, która wybrała las i spokój - nie ma co, jutro wsiadam i zaczynam błądzić w moich laskach:P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm