Ponuro..

Niedziela, 10 lutego 2008 · dodano: 11.02.2008 | Komentarze 3

Z racji że dostało mi się za taki byle jaki wpis, dzisiaj mała edycja ;P

Pogoda ogólnie była taka sobie, ale że deszczu się raczej nie spodziewałem wybrałem się troszkę pojeździć. Już przejazd przez miasto przekonał mnie żeby nie wyjeżdżać nigdzie dalej, ponieważ temperatura była wyjątkowo nieprzychylna://
(nawet w zimie mi tak ręce nie zmarzły jak dzisiaj:/) Dlatego wybrałem wariant standardowy- czyli oczywiście nad zalew:D Po drodze widziałem jeszcze ekipę wracających z niedzielnego wypadu rowerzystów:DD
Nad zalewem posiedziałem trochę w swoim ulubionym miejscu, przez co tylko jeszcze bardziej zmarzłem. Następnie przejazd przez Lisią i trochę plątania się po mieście tu i tam...

Widok z mojej nadzalewowej "świątyni dumania" ;PP

Hmm.. a co to za narośl od spodu;PP -chyba trzeba będzie go umyć;PP

Kawałek przez Lisią Górę:

Uff.. ledwie wyhamowałem ;DD hehe

...........................
A wcześniej było:

Takie oooo...
posiedziałem trochę nad zalewem, w swoim ulubionym miejscu, trochę podumałem, zmarzłem i tyle...
zdjęcia może będą, a może nie...