Przyjemnie..:)

Sobota, 9 lutego 2008 · dodano: 09.02.2008 | Komentarze 11

Dzisiaj pogoda od rana zachęcała do kręcenia, a więc w miarę szybko zrobiłem co miałem zrobić i siup... na rower ;DD

Oczywiście jak zawsze wyjeżdżałem z domu bez żadnych konkretnych planów co do przebiegu trasy... Na początek pojechałem wzdłuż obwodnicy i przyjrzałem się postępowi budowy ekranów przeciwdźwiękowych, a że po drodze rzucił mi się w oczy skręt w stronę Kielanówki to od razu odbiłem:D Podjazd muszę przyznać poszedł w dość szybkim tempie, bo do Racławówki dojechałem ze średnią ponad 26 co jak na moją obecną formę jest niezłym wynikiem. Takim tempem jechałem jeszcze przez Nosówkę, Zgłobień i Wolę Zgłobieńską, bo tu na końcu zaczął nie zły podjaździk przez las;P do Rezerwatu Wielki Las. Tutaj wszędzie pełno błota i kałuż, a że nie chciałem się zbytnio pobrudzić to jechałem sobie spokojnym tempem. W lesie było suuper- dawno już nie jeździłem po żadnym większym lasku;P a w połączeniu z pogoda, która akurat wtedy ofiarowała mi słoneczko... ehhh... posiedziałbym tam jeszcze:))
No ale że wolałem dzisiaj wrócić przed zmrokiem to po chwilowym odpoczynku śmignąłem dalej przez te bajora;) Zjazd byłby fajny gdyby nie lecące z opon naokoło kawałki błota, które gdy tylko przyśpieszyłem poczułem zaraz na twarzy:/ Od tego miejsca powrót już raczej monotonny (przez Pstrągową, Nową Wieś, Czudec, Wyżne [tu kolejną szutrową drogę mi wyasfaltowali://], Lubenię, Siedliska, Budziwój [mostek linowy], Boguchwałę, Zwięczycę, wzdłuż zalewu i przez miasto do domku) przy pełnym zachmurzeniu, bo w międzyczasie słoneczko gdzieś zniknęło:( i do tego trochę się ochłodziło do 4*.

A teraz czas na fotki:D

Część przed-leśna ;P

Część leśna ;D

Część po-leśna :)

Mostek- trochę się buja:))

I jeszcze coś specjalnie dla takiej jednej strasznie markotnej dzisiaj koleżanki ;PP

hehehe ;DD

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

| 23:50 sobota, 1 marca 2008 | linkuj Witaj rodaku Rzeszowiaku:) ciekaw jestem czy przypadkiem nie mijam Cię gdzieś na trasie , bo w podobne rejony jeżdżę...
Fajnie sie czyta opisy:D
wolfik
| 00:35 niedziela, 10 lutego 2008 | linkuj Mostek piękny, ale surykatka jeszcze piękniejsza:)
Galen
| 00:09 niedziela, 10 lutego 2008 | linkuj Mostek wyglada super! Fotki b.ladne, az sie zdziwilem, ze strzelane telefonem :]
Pozdrawiam!
QRT30
| 23:34 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Mostek fajny, przejechałbym się pełnym pędem po nim, pewnie fajne odgłosy by były.
Boo | 22:50 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Mój piesek staje tak samo jak ta surykatka :)
A mostek wygląda strasznie, a jeśli jeszcze dodatkowo się buja... ;)

Miciu | 22:01 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Heh spoko wypadzik, traska znana- najwyzsza pora się tam wybrać, bo dawno nie byłem.
Pixon
| 21:28 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Nono że też ci się chciało tyle fotek wgrywać na serwer.
Niezły most
| 21:27 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Ty fajny ten most!

Relacja na wysokim poziomie ;-) Oby tak dalej!

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 21:17 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Surykatki akurat nie dopadłem osobiście;P i chyba ciężko by to było zrobić w okolicach Rzeszowa;D
Co do wpisu- staram się jak mogę :)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających:D
michros
| 21:13 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj no !! na taki wpis warto było czekać :) Fajny dystansik i jest na co popatrzeć na fotkach :))
hmmm mówiłeś , że słoneczko sie schowało a ta surykatka wygląda jakby sie opalała :P
| 21:03 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj aleś napśtrykał fot! :) no u mnie podobna pogoda, niestety planów do końca nie zrealizowałem... Ale odbiję jutro! :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piecn