Ciężko..

Niedziela, 28 października 2007 · dodano: 28.10.2007 | Komentarze 4

Po zmianie czasu udało mi się w końcu wyspać;)), ale odbiło się to później, bo zapomniałem o tym i myślałem, że światło dzienne będzie mi towarzyszyć trochę dłużej, a tu już po 16 zaczęło się ściemniać i tak kilka ostatnich kaemów trzeba było jechać przy sztucznym oświetleniu;)
Jakoś tak ciężko mi się dzisiaj jeździło w przeciwieństwie do dnia wczorajszego:/ i ciężko mi określić co było tego powodem:/
Trasa taka sobie:
Rzeszów- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Krzemienica (tu mała niespodzianka na drodze O_o -patrz zdjęcie;)- Czarna- Łukawiec (znowu przedzieranie się przez jakieś krzaczory i pola wzdłuż Wisłoka)- Terliczka- Trzebownisko- Rzeszów

Tu powinna być droga, a jest duuuża dziura (trzeba było się wbić komuś na ogród żeby to minąć)

Tam gdzieś się przebijałem przez krzaki i pole- chyba świeżo bronowane;)

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

| 18:05 poniedziałek, 29 października 2007 | linkuj Czasem tak jest, że ciężko się jedzie...wiadomo organizm to nie silnik, który pracuje równo ;) Dużo zależy też od nastawienia do danego dnia i danej jazdy ;)

Pozdrawiam,
Piotrek.
Galen
| 22:56 niedziela, 28 października 2007 | linkuj Ja tez dzis brodzilem w blocie na polu. Momentami nie dalo sie jechac, a pozniej przez kilka km rzucalem na wszystkie strony kawalkami blota oderwanymi z opon :]
QRT30
| 21:18 niedziela, 28 października 2007 | linkuj A mi wczoraj i dziś ciężko :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nyidr