Setka sprowokowana przez Młynarza;)

Sobota, 27 października 2007 · dodano: 27.10.2007 | Komentarze 4

Wchodząc rano na bikestats zobaczyłem wpis Młynarza z wczoraj z kolejną setką i od razu cel na dziś był jednoznaczny;D tylko najpierw musiałem uporać się ze zrobieniem referatu na zajęcia:/ i tak dopiero przed 14 zdołałem pójść na rower.
Wybrałem dzisiaj wariant płaski i asfaltowy, czyli nieco szybszy niż wczorajszy- terenowy:)
Pogoda super w porównaniu z tym co było na początku tygodnia- temp. około 14-15*, wiatr trochę przeszkadzał na początku, gdy zawiewał z przodu, ale za to powrót była przyjemniejszy:]
Rzeszów- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Albigowa- Łańcut (nie wiem który to już raz w tym roku;)- Wola Mała- Dąbrówki- Rakszawa (trochę mnie tu wytrzęsło na płytkach które są ułożone na drodze:/)- Węgliska- Medynia Łańcucka- Pogwizdów- Wólka Podleśna- Jasionka (jadąc po drodze wzdłuż lotniska wyprzedził mnie jakiś gość na skuterku- to ja za niego- fajnie się jechało tempem 32-38km/h, ale po chwili spadła mu prędkość do około 30 więc troszkę przycisnąłem i już mnie nie dogonił;)- Zaczernie- Miłocin- Rzeszów (trochę jazdy po mieście żeby dobić do setki:D -zapewne jedynej w październiku)

Dzisiaj mało fotek:

Nad zalewem:

Droga gdzieś między Dąbrówkami, a Rakszawą:

Widok na Wisłok:

Kategoria Tu i tam, >100km, Fotki

| 08:49 niedziela, 28 października 2007 | linkuj No zdecydowanie przewyzszenia u mnie były wieksze na trasie, ale moze dzis rusze na traske w okolice głogowa i po lasach sobie pojezdze ;) graty nastepnej setki i to w pazdzierniku
Galen
| 01:24 niedziela, 28 października 2007 | linkuj Ja tez chce sete (i galarete)!!!
| 22:24 sobota, 27 października 2007 | linkuj Setka...I love it ;)

I to z jakim dobrym AVG ;) Piękne tereny i miejscowości.

Pozdrawiam,
Piotrek.
miciu22 | 20:30 sobota, 27 października 2007 | linkuj Heh, setka w październiku, już pewnie nie zdążę, chyba, że jutro :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz