Złota godzina

Środa, 22 września 2010 · dodano: 22.09.2010 | Komentarze 1

Dzisiaj bez jazdy gdzieś dalej, za to wziąłem aparat i chciałem trochę popstrykać po okolicach miasta. Wybrałem się koło godziny 17.30 tak by wykorzystać ciepłe promienie powoli zachodzącego słońca, tzw. złotą godzinę.
Najpierw nad zalew, a następnie w przyspieszonym tempie na górkę na Zalesiu żeby zdążyć na zachód słońca:) na dole już słońca nie było widać, ale gdy wyjechałem wyżej na szczęście miałem jeszcze chwilę do zachodu:)
Cały Rzeszów i okolice spowite w dymach, czy może mgłach- ciężko stwierdzić dokładnie, ale ważne że efekty wizualne dzięki temu były potęgowane;D
Po zachodzie pojechałem dalej przez górkę jakimiś nowymi jak dla mnie ścieżkami aż w końcu znalazłem się u podnóża 17 % podjazdu na Białej. Podjechałem sobie nim na górę i zjechałem wyciągiem w dół (odcinki w lasku ostre bo już mało było widać;).
Na koniec jeszcze chciałem porobić trochę fotek na mieście, ale zadzwonił Mateusz, więc z nim i z drugim Mateuszem zrobiliśmy jeszcze rundkę po mieście i do domu, bo byłem w krótkich spodenkach i już zaczynało mi się robić dość zimno;)

Kilka fotek. Mimo polowania raczej mało jestem zadowolony z dzisiejszych fotek, chociaż znajdzie się kilka przystępnych;)