avatar Ten blog rowerowy prowadzi azbest87 z miasteczka Będziemyśl. Mam przejechane 101906.10 kilometrów w tym 7933.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Objazd górek

Wtorek, 21 września 2010 · dodano: 21.09.2010 | Komentarze 1

Z racji że pogoda dopisuje to wybrałem się na kilka okolicznych góreczek:)
Do zaliczenia poszły 4 fajne podjazdy:)
Najpierw serpentynka i asfaltem w stronę zjazdu do Tyczyna, ale nie zjeżdżałem tylko pojechałem gdzieś przez pola na chybił trafił do Kielnarowej. Podjazd na Borówki i zaraz zjazd ciekawymi ziemnymi drogami wśród pól. W czasie zjazdu na przeciwległej górce zobaczyłem interesujący podjazd i udało się na dole na niego trafić. Była kawał ściany po kamulcach, ale dałem radę:) tylko że na górze droga się skończyła pod jakimś domem;P Przez pole przebiłem się do inne polnej drogi którą dotarłem na szczyt. Znowu zjazd do Chmielnika i podjazd na Słocinę drogą koło lasu i następnie asfaltem do lasu w Słocinie i tam prosto w dół.

Pogoda świetna dzisiaj i piękne błękitne niebo:) nawet było na tyle ciepło że dało radę jechać w krótkim rękawku- oby więcej takich dni tej jesieni:)