GT is dead

Czwartek, 23 września 2010 · dodano: 23.09.2010 | Komentarze 9

Tytuł mówi wszystko, ale od początku..

Wybrałem się z bratem pojeździć w terenie po górkach. W planach było Wilcze, ale ostatecznie niestety nie dało rady;)
Najpierw uderzyliśmy na Zalesie i podjazd gdzieś przez pola, następnie 17% asfaltem i jazda szczytem w stronę Matysówki. Wjechaliśmy w las i mieliśmy pojechać do Kielnarowej, ale źle sobie skręciłem;P dlatego pojechaliśmy ostatecznie żółtym szlakiem ścieżkami do tej pory mi nie znanymi. W końcu dotarliśmy do asfaltu w Kielanrowej skąd bocznymi drogami dojechaliśmy po klasztor w Borku Starym. Podjazd koło kościoła i drogą krzyżową. Następnie polnymi drogami w okolice ośrodka WSIiZ-u i zjazd do Hermanowej. Trochę pod górkę i wjechaliśmy w las którym mieliśmy dotrzeć do Wilczaka. Niestety na jednym ze zjazdów coś strzeliło, najpierw myślałem że to opona bo tył roweru dziwnie pływał. Później uznałem że to pewnie coś nie tam z tylną ośką. Ostatecznie jednak brat zauważył że to pękła rama obok spawu przy haku tylnego koła :O W ten oto sposób mój GT wyzionął ducha.. Wiernie mi służył przez ponad 5 lat. W sumie z pierwowzoru to została tylko właśnie rama i poza tym kiera i mostek;)
Powrót do domu już bardzo delikatny i w spokojnym tempie;) żebym w czasie jazdy nie stracił tylnego koła;P

Będę próbował go reanimować, ale nawet jak się to uda to na nowy sezon trzeba będzie się rozejrzeć za nową ramą, bo ta nie wiadomo ile jeszcze wytrzyma.

Póki co trzeba będzie się przerzucić na inne rowery;) coś się w domu znajdzie..;P

Ciekawy teren:) a ścieżka idzie zboczem po prawej © azbest87

Widok z drogi krzyżowej obok klasztoru w Borku © azbest87

Gdzieś tam.. © azbest87

W Przylasku podczas powrotu © azbest87

| 09:37 środa, 29 września 2010 | linkuj Jeśli chodzi o jakiegoś fulla to z takich jakbym chciał każdy jest w tej chwili poza moim zasięgiem finansowym;P więc pozostanę na sztywniaku:)
| 20:16 wtorek, 28 września 2010 | linkuj No to teraz pewnie szykuje sie jakaś nowa lepsza ramka:) Nie ma co płakać...
Może jakiegoś fajnego niebujającego fullika?;)
mrozin
| 08:50 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Jak to kiedyś rzekł mój kumpel na widok rozbitej szyby w aucie: "to się sklei... " ;) pozdr
QRT30
| 20:26 piątek, 24 września 2010 | linkuj Moje GT ma 10 lat i jest nie do zajechania. Teraz to robią już tylko wycieniowane badziewie na wyścigi najlepszy przykład Iron Horse po 4 miesiącach peĸlą rama. Spróbuj wysłać zdjęcie e-mailem do Bike Mielec i zapytać się czy to pospawają jak tak to wyślij im ramę.
| 07:55 piątek, 24 września 2010 | linkuj GT dawał radę do tej pory nawet nieźle:) ale widocznie wszystko się skumulowało i już odpuścił..
Ja póki co spróbuję coś zrobić żebym mógł dalej jeździć, ale zapewne będę się już rozglądał za nową ramą, bo ta długo nie pociągnie w takim stanie..
yazoor
| 07:25 piątek, 24 września 2010 | linkuj Przesilenie jesienne :) nawet najlepszym się zdarza po tylu latach użytkowania.
| 06:36 piątek, 24 września 2010 | linkuj Teraz z tymi ramami to jest różnie- pękają nawet najlepsze. Ja bałem się reanimować i 2 lata temu rozpocząłem sezon na Radonie, ale jak tak dalej pójdzie, to też długo nie pociągnie.
daVe
| 03:09 piątek, 24 września 2010 | linkuj A ponoć ramy GT są bardzo wytrzymałe... Teraz się będę bał na moim jeździć ;)
vol7
| 22:13 czwartek, 23 września 2010 | linkuj Kurczę, współczuję...
Powodzenia w reanimacji!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mpree