Niedzielne szwendanie..

Niedziela, 15 marca 2009 · dodano: 15.03.2009 | Komentarze 10

Jazda całkowicie na spokojnie:) wolnym tempem, bez pośpiechu i zbędnego ciśnięcia.. Rozkoszowałem się pierwszym od jakiegoś czasu dość ładnym dniem z niemal bezchmurnym niebem i temperaturą w końcu przekraczającą 10*:) Z racji że miałem ograniczenie czasowe kilometrów nie wyszło za dużo chociaż z chęcią jeszcze bym pokręcił:)
A tak w ogóle to sporo dzisiaj rowerzystów spotkałem:) każdego taka pogoda wyciąga z domu:)
Skoczyłem sobie po okolicach Rzeszowa zachaczając oczywiście o ścieżkę rowerową na której z racji ładnego dnia przetaczały się tłumy pieszych.. do tego jeszcze przejazd przez mostek linowy i bocznymi drogami do Tyczyna..
Kurcze.. tyłek odzwyczaił mi się od siodełka;PP trzeba będzie jeszcze parę dni pojeździć zanim minie swoisty niedosyt;) związany z pewnym dyskomfortem podczas siedzenia w czasie jazdy;PP

Przy okazji strzeliłem parę fotek:)

Nowy odcinek ścieżki nad zalewem:)

Nowa ścieżka nad zalewem © azbest87

Drzewo nad Wisłokiem © azbest87

W stronę Tyczyna..
Droga do Tyczyna © azbest87

I na koniec kawałek Rzeszowskiego rynku z widokiem na ratusz i pomnik..
Rzeszowski rynek © azbest87

35km
1:51h

I jeszcze sobie skocze na rowerku do wujka..;)
Doszło parę km.. w ramach dojazdu tu i tam;)

Glebozerca
| 22:07 piątek, 20 marca 2009 | linkuj Zima sie konczy, to ostatni dzwonek ażeby przed sezonem zrobić jakieś kożystne zakupy!
Polecam wypżedasz w Dekathlonie!
niradhara
| 17:55 poniedziałek, 16 marca 2009 | linkuj Super fotki, szczególnie podoba mi się "Drzewo nad Wisłokiem". Pozdrowienia :-)
| 16:28 poniedziałek, 16 marca 2009 | linkuj no ja tez narazie tempem nie szaleje na spokojnie , bo mozna sie przeziembić, tez rozkoszowałem sie pogoda ;p , szkoda ze pupa jeszcze nie wytrzymuje ;/, ale widze ze znów pogoda o poiedziałku powraca ;/
| 14:45 poniedziałek, 16 marca 2009 | linkuj No udało się w końcu pojeździć przy ładnej pogodzie:)
Miciu ja was zawuważyłem jak się mijaliśmy..;) myślałem że jedziecie w trójkę, nawet nie zdążyłem się wam przyjrzeć;) ale ciebie poznałem;P
A co do mostku to już na kilku takich byłem:) nafajniejsze były na Sanie:)

Pozdro dla wszystkich zaglądających i komentujących!:)
robin
| 21:30 niedziela, 15 marca 2009 | linkuj Mostek super, podobny na Wiśle też jest, ale super. Pozdrawiam
małpa | 20:53 niedziela, 15 marca 2009 | linkuj Lada dzień i dołączy do Ciebie "8kółek":P mam nadzieję;) fajnie w końcu Twoje zdjętka pooglądac:)
| 18:08 niedziela, 15 marca 2009 | linkuj Spokojnie mówisz? Jak jechałeś z Tyczyna, to ja Cię zauważyłem, Ty mnie nie :D
A tak na prawdę, to my gnaliśmy, ale to szczegół. Jechał znajomy na szosówce, później ja i jakiś typ na szosówce za nami naginał- przyczepił się skubaniec.
| 17:07 niedziela, 15 marca 2009 | linkuj Heh, wczoraj myśmy mieli piękną pogodę, a Ty brzydką, dziś na odwrót. Tylko, że u nas w dodatku leje :/ Ale jutro ma już być brzydko w całym kraju, więc będzie sprawiedliwie :D
DARIUSZ79
| 16:51 niedziela, 15 marca 2009 | linkuj Teraz oki wiosenne fotki aż miło się patrzy pogoda tez ci dopisała. Mostek wymiata, na dunajcu też taki spotkałem. Pozdr Dariusz
| 16:47 niedziela, 15 marca 2009 | linkuj Coś nie teges fotek nie ma....hhhmm tylko jedna

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sajas