Gdzie ta wiosna?

Sobota, 14 marca 2009 · dodano: 14.03.2009 | Komentarze 2

Mając nadzieję że wiosna w końcu pojawi się u mnie i zawita na dłużej wyjechałem dzisiaj trochę pokrążyć po okolicy.. Co prawda niebo było raczej zachmurzone, ale co jakiś czas przebijające się promienie słońca pozwalały mieć nadzieję, że może jednak jest szans na pojeżdżenie w raczej wiosennej aurze.. i nawet udało się złapać trochę tych promieni i wtedy jechało się bardzo przyjemnie, ale w większości na niebie zwyciężały chmury z których raczej można się było spodziewać deszczu niż ich zniknięcia;) Deszczu na szczęście nie było tylko mały grad przez chwilę;P śmiesznie kulki gradowe odbijały się od kasku:PPP
Przynajmiej dystans dzisiaj trochę dłuższy:) ale póki co forma tragiczna;)
Trasa wyglądała jakoś tak: Rzeszów- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Krzemienica- Czarna- Palikówka- Strażów- Krasne- główną drogą do Rzeszowa

W Krasnym chciałem przejechać kawałek szutrem, ale ponad kilometry drogi musiałem jechać po czymś takim, a nie bardzo miałem ochotę cały się brudzić- dlatego więcej szutrów już nie było;P