Przejazd wiosenno-zimowy;)

Sobota, 21 marca 2009 · dodano: 21.03.2009 | Komentarze 2

Jak na pierwszy dzień kalendarzowej wiosny to nawet wiosennie się w Rzeszowie zrobiło:)
Z racji że z rana słońce zaczęło nieśmiało przebijać się przez chmury postanowiłem trochę pojeździć.. miało być po mieście i bliższych okolicach, ale gdy byłem nad zalew dostałem telefon, że są darmowe bilety na dzisiejszy mecz bokserski Polska- Katar;D jedyny haczyk to było to że musiałem je odebrać w ośrodku WSIiZ w Kielnarowej co łączyło się z podjazdem na niemałą góreczkę. Biorąc pod uwagę że dopiero zaczynam w tym roku sezon to zbyt łatwo się tam nie podjeżdżało..;) a na dodatek warunki zmieniły się diametralnie.. na górce temperatura spadła zapewne gdzieś w okolice 0*C i wszędzie leżał śnieg który nie sposób znaleźć gdzieś w mieście.. Zmarzłem tam nieźle, ale bilety mam;P i pooglądam jak się goście biją po gębach:D:P
Mam nadzieję że teraz wraz z kalendarzową wiosną zawiata w moje tereny również ta wiosna którą będę mógł podziwiać naokoło siebie:) (no i oczywiście jakieś wyższe temperatury;)

I takie bylo co z komórki..

Podjazd na Kielnarową © azbest87

Widok z Kielnarowej © azbest87

Kategoria 0-50km, Fotki, Tu i tam

Galen
| 23:35 czwartek, 26 marca 2009 | linkuj Wszyscy już chyba tęsknią z prawdziwą wiosną. Na razie straszny kalejdoskop. Mogło by popadać 2 tyg, później tydzień wysychania i było by z głowy, a tu każdego dnia inna pora roku i człowiek się męczy i nic zaplanować nie można.
| 16:42 sobota, 21 marca 2009 | linkuj Na górkach nieźle zimno, a śniegu, to już nie chcę spotykać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zwina