Bez roweru/Bez jazdy

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:0.05 km

Sobota, 13 lutego 2021 · dodano: 13.02.2021 | Komentarze 0

Za oknem śniegi jakich już dawno nie było. Do tego sporo kresek poniżej zera. Zdecydowanie nie są to warunki, które lubię do jazdy na zewnątrz. Mój cały ruch ogranicza się raczej tylko do odśnieżania naokoło domu. Z tego powodu tylko kręcenie na rolce. Dzisiaj moja muzyczka na uszkach. Playlista ułożyła się sama i to dość żwawa, więc nogi jakoś szybciej kręciły. Zdecydowanie bardziej aktywne kręcenie niż ostatnio. Ze dwa pączki z czwartku udało się spalić;)

Niedziela, 7 lutego 2021 · dodano: 13.02.2021 | Komentarze 0

Skończyłem składać Focus, więc trzeba było sprawdzić czy to działa. Poza tym minęło 2 tygodnie od spotkania z asfaltem i chciałem zobaczyć jak radzi sobie moje kolano.
Kolano bardzo dobrze, chociaż na co dzień jeszcze trochę je czuje to na rowerze żadnych złych objawów.
Rower z racji, że tyle co zdążyłem go skręcić to potrzebował trochę regulacji. Część wykonałem od razu, część już po jeździe, ale teraz wydaje się że zostały tylko niuanse:)
Kręcenie na rolce, a do tego jeden odcinek Gry o Tron. Chyba bardziej skupiałem się na filmie niż na kręceniu, dlatego tętno raczej spacerowe;)

Niedziela, 13 grudnia 2020 · dodano: 13.12.2020 | Komentarze 0

Godzina na rolce. Dla towarzystwa puściłem sobie Gre o tron- nawet zleciało;)

Sobota, 28 listopada 2020 · dodano: 29.11.2020 | Komentarze 0

Godzina na rolce.

• Aktywność Rower wirtualny

Czwartek, 1 października 2020 · dodano: 08.10.2020 | Komentarze 0

Kolejna długa przerwa w jeździe. Z braku pogody postanowiłem w końcu odkurzyć trenażer i pod wieczór chociaż godzinkę pokręcić, żeby nogi całkiem się nie zastały.

Sobota, 30 maja 2020 · dodano: 30.05.2020 | Komentarze 0

Godzina na rolce, żeby sprawdzić kolano po ostatniej kontuzji. Na co dzień czuję jeszcze lekko naciągnięte/przeciążone ścięgna, ale podczas lekkiego kręcenia na rolce było spoko. Nic nie dolegało. Póki co trzeba będzie jeszcze odpuścić sobie trudniejsze trasy i uważać na siebie, że to nie wróciło. Dobrze że ostatni tydzień pogoda była raczej "pod psem" więc przynajmniej nie ciągnęło tak człowieka na rower. Chociaż nie powiem- z chęcią zrobiłbym już jakąś fajną traskę.

Rolka po raz drugi

Środa, 25 marca 2020 · dodano: 28.03.2020 | Komentarze 0

Godzina na trenażerze.

• Sprzęt Pożyczone itp
  • Aktywność Rower wirtualny

Środa, 4 marca 2020 · dodano: 08.03.2020 | Komentarze 0

45 minut na rolce. Na tygodniu nie ma póki co kiedy wyjść na rower, więc chociaż tyle się poruszam wieczorem.

Alpy - dzień 5 - Pieszo na 3128 m

Czwartek, 25 sierpnia 2016 · dodano: 05.09.2016 | Komentarze 0

Co prawda dzisiaj był dzień bez roweru, ale z racji że to też część wyjazdu więc wyjątkowo trafi to na bloga.
Dzień piąty to przetransportowanie się w inną część Alp. Opuszczamy Dolomity i udajemy się bliżej Szwajcarii. Oczywiście trochę zeszło z pakowaniem z rana i później jeszcze ponad dwugodzinny dojazd do Prato dello Stelvio. Następnie szukanie campingu i gdy myśleliśmy że już dzień będzie stracony to Piotrek wyszukał krótką pieszą trasę po górach. Dojeżdżamy autem kawałek do drogi idącej do Soldy i ruszamy z buta dopiero po 14. Na początek kawałek szutrową drogą i obok schroniska droga idzie do góry. Początkowo przez las, ale cały czas ze sporym nachyleniem. Niedaleko górskiej gospody wychodzi z lasu i naszym oczom ukazują się świetne widoki na Ortlera (najwyższy szczyt w okolicy- niecałe 4000m) i dolinę Soldy. Górska ścieżko która idzie stromo do góry prowadzi nas w wyższe partie tej góry. Praktycznie brak jakichkolwiek ludzi po drodze i genialna cisza zakłócana jedynie przez szum wiatru i krowie dzwonki;) Krowy pasące się na tutejszych łąkach spotykaliśmy nawet gdzieś na wysokości 2700-2800 m. Początkowo mieliśmy wyjść na wysokość około 2900, ale przez przypadek minęliśmy miejsce gdzie chcieliśmy iść;) Tak więc z racji że mieliśmy dobry czas poszliśmy dalej na pierwszy wierzchołek który był na wysokości 3128 m. Także zaliczony mój pierwszy trzytysięcznik o wdzięcznej nazwie Hinteres Schoneck;) Panorama ze szczytu wyglądała genialnie z widokiem na ośnieżonego Ortlera, okoliczne lodowce i niekończące się pasma gór widoczne z każdej strony. Było widać również Passo Stelvio- z tej perspektywy można było wyraźnie zobaczyć przez jak ogromne góry jest poprowadzona ta przełęcz.
Trzeba przyznać że po 4 dniach jazdy po przełęczach to wejście dało nam dobrze w kość, ale było warto nawet mimo tego że później miałem po tym mega zakwasy;) I nawet zdążyliśmy zejść przed zmrokiem i zakwaterować się na campingu przed zamknięciem recepcji;)

Czas przejechać w trochę wyższe góry
Czas przejechać w trochę wyższe góry © azbest87

Widok na Passo Stelvio © azbest87

Niekończące się pasma górskie
Niekończące się pasma górskie © azbest87

Mój pierwszy raz.. na 3128 m;)
Mój pierwszy raz.. na 3128 m;) © azbest87

Krowy na łąkach © azbest87

Wylewanie litrów potu..

Wtorek, 21 stycznia 2014 · dodano: 21.01.2014 | Komentarze 0

Wytrzymałem aż 50 minut;) miało być mniej, ale włączyła się na uszach fajna muzyczka to pociągnąłem dłużej;)