Rekordowa średnia:D

Piątek, 14 maja 2010 · dodano: 14.05.2010 | Komentarze 2

Trasa na szybko po asfalcie. Udało się nieźle pocisnąć i wykręcić najwyższą średnią w tym roku;) Może nie na zbyt dużym dystansie ale zdążyłem się trochę zmęczyć;) Pojechałem z Rzeszowa w stronę Głogowa, później drogą koło lotniska i powrót przez Nową Wieś i Trzebownisko. Wiatr dawał na prawdę nieźle popalić, na początku miałem boczny, koło lotniska tylny więc tam nie schodziłem poniżej 40;p a powrót pod wiatr, ale starałem się trzymać w miarę możliwości wysoką średnia chociaż i tak spadła bo sięgał już nawet 32,6:D v-max- chwilowy pościg ciężarówki:D, później jeszcze ścigałem autobus ale wiatr udaremnił ten pościg;)

speed565
| 08:00 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj łoł super średnia. Ja nawet przez dłuższy czas takiej prędkości nie trzymam. Normalnie power w nogach :)
hose
| 17:11 piątek, 14 maja 2010 | linkuj ładna średnia, choć na małym dystansie łatwa do uzyskania to mtb robi swoje

pozdrower

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jezda