Po mieście

Czwartek, 20 maja 2010 · dodano: 20.05.2010 | Komentarze 3

Czasu brak na jazdę, a teraz będzie go jeszcze mniej:/ do tego co raz leje.. Na szczęście Wisłok już się powoli zaczyna uspokajać, ale dalej do swojego koryta nie wrócił choć od stanu maksymalnego spadł już ponad 1,5 metra. Dzisiaj strzeliłem mu kilka fotek przejeżdżając przez most zamkowy. Ścieżka rowerowa nadal jeszcze pływa;) a padający właśnie deszcze na pewno jej nie pomoże;)
Dzisiaj musiałem najpierw skoczyć do biblioteki po zamówione książki, a że w końcu chwilowo nie padało to trzeba było ruszyć tyłek na rower;) Tak więc najpierw na Rejtana. Następnie do Marty i pomoc w zabraniu się na dworzec:) No i pojechała na weekend do domu.. Jak wróciłem do domu to dopiero sobie uświadomiłem że jeszcze miałem podrzucić kserówki w okolice dworca. Tak więc jeszcze raz krótki sprint;) Ogólnie może pogoda nie rozpieszcza, ale było dość ciepło, a że do tego duszno to po kilku km lało się ze mnie niemiłosiernie;)

Parking na Podpromiu powoli zaczyna być widoczny;) © azbest87

Między barierkami, a ogrodzeniem jest ścieżka rowerowa jakby ktoś nie wiedział;P © azbest87

Tutaj cieżko póki co poskakać;) © azbest87

..chyba że skoki do wody;P