Z działki..

Niedziela, 27 lipca 2008 · dodano: 28.07.2008 | Komentarze 6

Pogoda jeszcze ładniejsza niż wczoraj:D pod koniec niemal bezchmurna:) i nawet wieczorkiem wiatr całkiem ustał:D
Poszalałem dzisiaj trochę więcej po górkach i lasach, gdzie po ostatnich dość długich opadach można znaleźć sporo błota przez co prędkości osiągane w lesie nie były zbyt wysokie;P no i trochę się wypaprałem..;P
Ogólnie starałem się jak najwięcej jeździć szczytami górek żeby mieć tak jak wczoraj ładne widoczki co też przełożyło się na trochę więcej zdjęć:P
Gdzieś na Przedmieściu Czudeckim znalazłem szyb wiertniczy postawiony w celu poszukiwania złóż nafty i gazu:) w sumie pierwszy raz widziałem taki w tych rejonach:)
Podskoczyłem jeszcze do drugiej babci i wieczorkiem udałem się do domku:D

Trasa jakoś tak:
Mogielnica- Przedmieście Czudeckie- Rezerwat Wielki Las- Pyrówki- Smykówki- polami przez Pstrągową:)- Nowa Wieś- Zaborów- Zawisłocze- Podzamcze- Wyżne- Babica- Lutoryż (przerwa na placki:D) i dalej do domu przez Boguchwałę, Zwięczycę, nad zalewem i na koniec przez miasto:)

Droga obok działeczki:)

I nawet dało się przez to przejechać;D;PP

Wspomniany szyb wiertniczy:)

Szlak..:)

Takie widoki lubię:D

Przydrożna kapliczka..

Szalejąca woda w Wisłoku i błotnista ścieżka, która patrząc po śladach nie taka dawno była jakieś pół metra pod wodą...

Jeszcze pojawiła się relacja z wczorajszego przejazdu na działkę z paroma zdjęciami (ładny był zachód:D)jeżeli kogokolwiek to interesuje..

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

Galen
| 22:54 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj Widoczni rzeczywiście super. Oby więcej takich fajnych wypraw.
Pozdrawiam!
| 16:55 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj Żeby jeszcze było więcej czasu na jazdę.. ale przynajmniej te parę górek udało się zwiedzić:D
Pozdro dla wszystkich zaglądających:)
JPbike
| 14:20 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj Ach ... jak wspaniale jeździć po górkach i podziwiać widoczki.... :-) Pozdro :-)
DARIUSZ79
| 07:05 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj Ach te widoczki :D pierwsza klasa :) Tak tak pogoda się zrobiła na cacy :) Pozdr
| 01:23 poniedziałek, 28 lipca 2008 | linkuj Pogoda faktycznie cudna a jutro ma byc jeszcze lepsza bo bezwietrzna:D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa woimp