Lipiec, 2008

Tylko na działkę i z powrotem..

Wtorek, 8 lipca 2008 · dodano: 08.07.2008 | Komentarze 8

W jedną stronę przez Kielanówkę, Racławówkę i Niechobrz do Mogielnicy, a powrót standardowo przez Boguchwałę, Zwięczycę i nad zalewem:)
Nic więcej nie dało rady pojeździć ponieważ dopadło mnie jakieś chorubsko..:// i już podczas powrotu czułem się osłabiony i ledwie udało mi się uciec przez chmurą burzową.. zaczęło padać jakieś 2 minuty po tym jak dotarłem pod blok;)
W tej chwili nieźle boli mnie gardło i mam jakieś 38*C gorączki, więc zapowiada się parę dni bez roweru..:(

Parę fotek z dzisiaj:)

Droga donikąd...

Góreczka:D

Wypucowany po sobotniej zabawie w błocie:D

Maluch:D

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Fotki

Błotno-deszczowa zabawa:D czyli okolice Dynowa:)

Sobota, 5 lipca 2008 · dodano: 06.07.2008 | Komentarze 7

Na dzisiaj był zaplanowany wypad w Beskid Niski, ale gdy obudziłem się o 5 i zobaczyłem za oknem ciągle padający deszcz jasne się stało, że raczej do wyjazdu nie dojdzie.. no i poszedłem spać dalej..;P ale po 9 obudził mnie telefon z informacją, że doszło do zmiany planów ponieważ w czasie, gdy spałem ładnie się wypogodziło:)) i o dziesiątej w pięć osób ruszyliśmy samochodem w okolice Dynowa:))

W czasie jazdy dzisiaj atrakcji było pod dostatkiem;D;P Zaczynając od masakrycznego błota po którym nie dość że nie dało się jechać to nawet nie dało się pchać rowerów ponieważ momentalnie zalepiło całe opony w taki sposób, że koła nie chciały się kręcić, blokując się w ramie.. O.o z tego powodu musiałem kawałek pod górkę wytargać rower na plecach..
Później zmagaliśmy się z co chwilę atakującym nas deszczem, który przeczekiwaliśmy m.in. pod parasolkami obok karczmy:PP, obok sklepu i na kilku przystankach:), ale po tym znowu zrobiła się piękna pogoda:D którą mieliśmy mniej więcej do czasu przeprawy promem przez San:D (mieliśmy szczęście i zdążyliśmy na ostatnią przeprawę tego dnia chociaż prom powinien być już od godziny zamknięty;) niedaleko Słonnego, ponieważ od tego momentu musieliśmy uciekać przed zbliżającą z nad horyzontu czarną, burzową chmurą:O
Na szczęście przed tą ostatnią uciekliśmy, w ostatniej chwili docierając z powrotem pod samochód, a ulewa dopadła nas parę minut później:) Poza tym jeszcze minęliśmy dwa bardzo fajne mostki linowe:D

Trasa przebiegała jakoś tak, ale pewny nie jestem;P
Bartkówka- Dąbrówka Starzeńska- Reszów (wjechaliśmy na niebieski szlak i tu zaczęła się błotna masakra;P aż do wysokości około 450m)- Piątkowa- Kotów (chyba tu gdzieś fajny zjazd- 62.1km/h:D)- Rudawka Birczańska- Bircza- Nowa Wieś- Sufczyna- Brzuska- Iskań (przejazd mostem przez San)- Dubiecko- Przysada- Wybrzeże:D- Słonne- Pasieka (przeprawa na promie przez San:))- Pawłokoma- Bartkówka

Relacja również u Micia

No i tyyyle zdjęć zrobiłem:D a tu trochę z nich:)

No to zaczynamy.. gdzieś w Reszowie

Chwila odpoczynku:)

Szarża rowerowa;D

Trzeba było uznać wyższość błota nad sprzętem i wytargać rowery..;)

yyy... gdzie są opony? ;P

Chyba się koło zablokowało...;)

Tu była droga- żeby nie było;PP

Ładnych widoczków też nie brakowało:D

Pod góreczkę:)

Deszczyk... a właśnie tam jedziemy..;)

Wybrzeże... O.o chyba trochę za daleko pojechaliśmy..;P

Pierwszy z mostków linowych:D

Widok na San:)

Drugi mostek:)

San po raz kolejny:)

Po przeprawie:)

Zakola Sanu i nadciągająca burza;)

Zanim słońce zgaśnie...:) czyli tuż przed burzą:)

Podziękowania dla całej dzisiejszej ekipy za spoko wypad:D

Opalanie...;P

Czwartek, 3 lipca 2008 · dodano: 03.07.2008 | Komentarze 6

Pomimo dość mocno przygrzewającego słoneczka wybrałem się na trasę w okolice Łańcuta:) Z racji że było bardzo ciepło nie chciało mi się za bardzo spieszyć;) dlatego jazda była raczej spokojna:)
Dzisiaj dwa punkty trasy były warte uwagi. Jedno to mały skansen w Markowej ze starą chatką i równie starą zabudową:)
Natomiast drugim punktem był park zamkowy w Łańcucie:) gdzie można było dzisiaj spotkać kilka osób ćwiczących grę na skrzypcach lub wiolonczeli ostawionych w różnych miejscach co podczas jazdy po parku tworzyły wyjątkowy klimat:))

Postanowiłem złapać dziś trochę promieni, więc wystawiłem się do słoneczka:D no i lekko mnie przybrązowiło;PP jeszcze parę razy i może się opalę ;PP (tzn nie będę miał typowo rowerowej opalenizny;PP), może skóra nie zejdzie..;PP

Trasa: Rzeszów- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Albigowa- Markowa- Sonina- Łańcut- Wola Dalsza- Wola Mała- Palikówka- Łukawiec- Terliczka- Trzebownisko- Rzeszów

Kilka zdjęć z dzisiejszego focenia:))

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

Telefon. Górki. Kapeć.

Środa, 2 lipca 2008 · dodano: 03.07.2008 | Komentarze 8

Najpierw 10km w celu kupienia telefonu:) a później mała traska za Rzeszowem:) Pojeździłem sobie po Lubeni i Babicy razem z przejazdem przez Grochowiczną:)
W środku lasu straciłem łączność z powodu rozładowanej komórki, a później w centrum Rzeszowa przy wjechaniu na ulicę 3 Maja od strony Alei Lubomirskich guma:/ już nie chciało mi się zmieniać dętki, więc zrobiłem sobie jeszcze na koniec 3km spacer:D

Parę fotek:

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

Kolbuszowa;)

Wtorek, 1 lipca 2008 · dodano: 01.07.2008 | Komentarze 3

Miałem dzisiaj rozpocząć praktyki, ale że wczoraj odbębniłem szkolenie BHP to dzisiaj zrobił mi się dzień wolny:D a do tego jutro i pojutrze są tam jakieś szkolenia i na praktyki mam się zgłosić dopiero w piątek:DD
Nie wziąłem dzisiaj aparatu i trochę żałuję:/ bo miałem fajne widoki:) no i piękny zachód słońca podczas powrotu:D ale postaram się jutro o jakieś foty:)
Trasa: Rzeszów- Kolbuszowa- Rzeszów po głównej drodze+ plątanie się po Kolbuszowej i okolicach:)