Błotko, góreczki, ładne widoczki i kolejna seta:PP

Niedziela, 29 kwietnia 2007 · dodano: 29.04.2007 | Komentarze 2

Znowu mnie trochę poniosło i skończyłem niedaleko Dynowa;) ale świetnie się dzisiaj jeździło:D Wróciłem strasznie brudny- było na mnie mniej więcej tyle błota co na rowerze:P i tylko ludzie się dziwnie patrzyli, gdy jechałem przez centrum Rzeszowa podczas powrotu;P Tereny były bardzo malownicze to i trochę zdjęć się uzbierało.
Trzeba tam konieczenie przyjechać jeszcze raz:D

Trasa wyglądała jakoś tak:
Rzeszów- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Babica- Lubenia- dość stromy podjazd na Połomię- szczytem przez Sołonkę do Blizianki- zjazd lasem i kierunke na Lecke- Białka- Błażowa- podjazd serpentynką w stronę lasu- gdzieś w rejonach Makłuczki (chyba Ostra Góra)- chciałem zjechać czarnym szlakiem do Dylągówki, ale zgubiłem szlak gdzieś w lesie, przejechałem spory kawałek lasem i polami, i ostatecznie wyjechałem w Harcie:P- Bachórz- Szklary (tutaj znowu podjazd serpentynkami, ale póżniej też fajny zjazd:P)- Dylągówka (mała przekąska:)- Hyżne- Brzezówka- Borek Stary- Kielnarowa- Tyczyn- Biała- Zalesie- Słocina- Rzeszów:D