Las, las, las:P i trąba powietrzna:O

Niedziela, 22 kwietnia 2007 · dodano: 22.04.2007 | Komentarze 6

..to dominowało w mojej dzisiejszej wycieczce. Trochę w terenie, trochę po asfalcie, ale i tak w lesie:) i ogólnie traska po płaskim.

A oto traska:
Rzeszów- Przybyszówka- Rudna Wielka- Mrowla- Bratkowice- Las- Las (Rezerwat Zabłocie- to tam gdzie widać wodę;p)- Las- dojechałem do jakiejś drogi asfaltowej, ale pojechałem dalej w las:P- Cierpisz- Kamionka- Huta Przedborska- Leszcze- Hucisko (gdzieś tutaj zobaczyłem bardzo ciekawe zjawisko:P- mała trąba powietrzna- gdy ją zauważyłem akurat podniosła piasek w powietrze- tak na oko miała ok. 15m wysokości i z 6-7m szerokości, ale gdy podjechałem, żeby zrobić zdjęcie przeszła na teren trawiasty i już nic nie bylo widać na zdjęciu, bo piasek opadł:/- to ciekawe uczucie, gdy taka trąba powietrzna przechodzi 5m od ciebie:P)- Niwiska-Podkościele- Trześń- Nowa Wieś- Kolbuszowa- Kolbuszowa Górna- Kupno- Widełka- Zacinki- przez las do Stykowa- Głogów Małopolski- Wysoka Głogowska- Jasionka- Nowa Wieś- Trzebownisko- i jak zawsze przez miasto do domku:D

Jeszcze na końcu jest zdjęcie fajnego rowerka przed sklepem rowerowym:P- na takim to by się jeźdźiło;p

I oczywiście zdjęćka z dzisiaj:)

Kategoria >100km, Tu i tam, Fotki

| 22:47 niedziela, 22 kwietnia 2007 | linkuj No juz prawie po kontuzji - mam nadzieje:) Ja wlasnie rzadko jezdze na polnoc od Rzeszowa dlatego postanowilem zwiedzic troche tamtych terenow.
| 22:34 niedziela, 22 kwietnia 2007 | linkuj no po kontuzji nie źle , widze ze na jakas traske mocniejsza bedziemy mogli jechac:) na osobiscie rzadko wybieram sie w te tereny, ale nie raz mozna :)
| 21:25 niedziela, 22 kwietnia 2007 | linkuj Dzieki za pochwale;P a tak sie dzisiaj wybralem na plasko, bo jeszcze nie jezdzilem w okolicach Kolbuszowej:)
| 20:45 niedziela, 22 kwietnia 2007 | linkuj Acha...to teraz wszystko rozumiem...zapomniałem jeszcze pochwalić Ciebie za dystans i za średnią :)

Pozdrawiam
| 20:33 niedziela, 22 kwietnia 2007 | linkuj Pofałdowane tereny są na południe, wschód i zachód od Rzeszowa, a kolega Azbest pojechał na północ gdzie jest plaskato-ale dystans spoko.
| 20:28 niedziela, 22 kwietnia 2007 | linkuj A gdzie ten słynny rzeszowki pofałdowany teren? :-> :) Płaskość widze :)

Pozdrawiam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciamo