Relax :D

Niedziela, 30 marca 2008 · dodano: 30.03.2008 | Komentarze 8

Odpuściłem sobie dzisiaj niedzielną jazdę z ekipą, bo zapewne pojechali na górki, a ja jakiś taki bez mocy jeszcze jestem;) (zresztą wstałem za późno;P) i wybrałem się dopiero popołudniu pojeździć trochę po lasach:D
To była całkowita rekreacja:)- po prostu mały odpoczynek przed powrotem na uczelnię;)

Na początek wylotówką na Głogów i wpakowałem się tam w las gdzie był błogi spokój:DD tylko na początku przerywany przez wystrzały, gdy przejeżdżałem niedaleko strzelnicy;P Na chwilę do wjechałem do Głogowa na małą przekąskę i wyposażenie się w płyny na dalszą drogą:) i znowu w las. Początkowo bodajże niebieskim szlakiem, ale zobaczyłem że od niego odchodzi zielony, więc odbiłem w bok.. i dobrze bo bardzo fajnymi terenami się jechało:D I tak wyjechałem w Przewrotnem gdzie na skrzyżowaniu szlak gdzieś wcięło O.o dlatego pojechałem asfaltem do Widełki. Obok elektrowni wjechałem znowu w las -ciekawie się jedzie jak co kawałek ma się nad sobą druty wysokiego napięcia:/
Przejechałem spory kawał lasem mijając m.in. po drodze fajne stawy i wyjechałem w Bratkowicach i stąd już prosto do domku przez Mrowlę i Rudną- tu skrót przez pola do wylotówki na Kraków i już jestem prawie na miejscu:D

Udało się trafić na ładną pogodę chociaż z rana tak fajnie nie było, a mi gdzieś tak po 45 minutach pięknie się wypogodziło i zrobiło się milutko ciepło:D Tylko się zmęczyłem:/ aż głupio... ;P ale cóż po chorobie nie można wiele wymagać..:)

No i parę zdjęć z tego leśnego śmigania :D

A teraz pasuje coś się pouczyć w końcu;P a tak mi się nie chce...:/

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

Galen
| 17:46 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Jak zwykle dobre fotki :]
lukasMTBstrzyzow
| 15:02 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Jak to dobrze że człowiek ma już szkołę za sobą nie zazdroszczę :) Fajne tereny. Pozdrower
| 00:21 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Super okolice:) moje ulubione...Zdjęcia bardzo ładne.

Szkoda ze nie wiedziałem ze będziesz tam jechał, miałem tam dzisiaj jechać to może spotkałbym Cię na trasie...

Miłego kręcenia:)
michros
| 23:37 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj kurde ja tez chce juz robic takie piekne fotki :(
katane
| 21:46 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Po chorobie tyle natrzaskać to już coś :) las dobrze robi, bo powietrze zdrowsze (brak spalin)

| 21:31 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Dzisiaj faktycznie lekko nie było, więc może lepiej, że sam pojechałes- z drugiej strony sam wiesz jaka atmosfera panuje na naszych wyjazdach :D
| 21:23 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Ja też dziś relaksacyjnie :P Ano, zdjątka pikne ;)
| 21:14 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Zmęczenie po chorobie to normalka ;) Zjęcia rewelacyjne!

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza