Miasto.

Piątek, 21 marca 2008 · dodano: 22.03.2008 | Komentarze 7

Kolejny raz tylko śmiganie po mieście- nie było czasu na więcej, poza tym wiatr dawał dzisiaj nieźle popalić:/ Jak na początek wiosny to dzisiejsza pogoda jeszcze może być, gorzej zapowiadają się święta:/ bo wygląda na to że będą białe...:/
Trasa jak zawsze w takim przypadku, czyli zalew, Lisia Góra i trochę po ścieżkach rowerowych wzdłuż obwodnicy.
Ale za to mogę się pochwalić, że upiekłem mazurka na święta:DDD <palce lizać>

michros
| 00:11 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj oczywiscie musiałem zgubic jakąś literke.tu jest prawidłowo :P
| 00:09 niedziela, 23 marca 2008 | linkuj lepiej bys powiedział co o tym sadzisz :P
| 11:57 sobota, 22 marca 2008 | linkuj Dzisiaj u mnie pada deszcz, teraz też chciałbym chociaż po mieście móc te dwadzieścia parę kilometrów zrobić :/

Gratuluje wypieku, tym bardziej, że ja w kuchni mam dwie lewe ręce :D

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 09:46 sobota, 22 marca 2008 | linkuj ee jak białe, u mnie wczoraj rano było -3 C, teraz jest 7 C :D
djk71
| 07:08 sobota, 22 marca 2008 | linkuj Ty się nie chawl tylko wrzuć na stronę choć po kawałku :-)
| 01:04 sobota, 22 marca 2008 | linkuj RESPECT! :D
Ja dziś tylko przyglądałem się temu jak robi się ciasto hehe

A i co ciekawe... też dziś przejeżdżałem przez Lisią Górę. :D

| 00:30 sobota, 22 marca 2008 | linkuj Gratuluje wypieków:D hehe
Teraz te ścieżki rowerowe są w takim tragicznym stanie że szkoda po nich jeździć chyba że można to zaliczyć do jazdy w terenie;p .Też śmigałem po obwodnicy gdzieś półtorej godziny temu:) Wiatr jest dobry jak wieje w plecy a wmodrewindowy daje popalić nawet samochodom...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aters