Z Sebą..

Piątek, 29 lutego 2008 · dodano: 29.02.2008 | Komentarze 9

Chociaż dzisiaj miałem wolny dzień to jakoś nie mogłem się zebrać na rower mimo iż wiedziałem, że popołudniu nie da się chyba pojeździć ponieważ ma padać deszcz:/ ale zadzwonił Seba i około 12.30 ruszyliśmy razem na południe od Rzeszowa.
Wiatr troszkę było czuć, ale ogólnie nie sprawiał on dzisiaj żadnych kłopotów i mimo iż było trochę po góreczkach to utrzymaliśmy nie najgorsze tempo:)

Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Lubenia- Straszydle- Hermanowa (59.2km/h)- Tyczyn- Budziwój- Zalesie- Słocina- Rzeszów

Z racji że dzisiaj nie robiłem zdjęć to jedna fotka z lata - tak w oczekiwaniu na te ładniejsze dni :))

EDIT:
Właśnie zauważyłem że to już koniec lutego;) i do tego w taki dzień jak dziś to można pojeździć tylko raz na 4 lata ;PP
Nazbierało się trochę km w tym miesiącu, choć nie myślałem, że pogoda pozwoli na tyle:) i mam taką cichą nadzieję, że wraz z nadejściem marca nie będę musiał już myśleć o ewentualnym powrocie zimy ;D

| 23:53 sobota, 1 marca 2008 | linkuj ...I leje aż do dziś:/ mnie też już roznosi aby gdzieś dalej pojechać...
Booo
| 21:27 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj W tym roku zimy praktycznie nie było... Jedyna nadzieja że rzeczywiście wróci, że wreszcie przymrozi do -30 i sypnie śniegiem do pasa... Ach, pomarzyć :P
jahoo81
| 21:18 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj udało się bo chmury przeszły bokiem:) i zaliczyłam 800km i też z niezła srednia:) pzdr
A co do upalnego maja to dobrze wiedziec - rzeba bedzie przesunac urlop:)
| 20:03 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj Wiatru niby nie było, ale jak zwykle ten ruch powietrza jest upierdliwy.

Widzę, że Seba dobry zawodnik, po takiej przerwie od jazdy ma formę chłopak, wytrzymał Twoje tempo, co nie? :)

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 19:48 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj Zima wróci! W grudniu... :)
Podobno synoptycy twierdzą, że w maju będą masakryczne upały... Nawet mówią, że maj będzie najcieplejszym miesiącem w 2008 roku... Ciekawe, czy się sprawdzi?! :D

Pozdrawiam!

p.s.
Ładnie pocisnęliście.
| 19:12 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj No podobno zima ma wrócić w Marcu :/ Oby te prognozy się nie spełniły... Wszyscy jeżdżą, a ja w łóżku leżę i smarkam :(
Noo i średnia też całkiem całkiem :D

Pozdro ;)
jahoo81
| 18:19 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj baaardzo baaardzo przyzwoite tempo:) strach myśleć co by było gdyby tych górek tam nie było:)
ja chciałam dziś dokręcić do 800km ale mnie ta pogoda skutecznie dobiła
chociaż... może jak się wkurze to dokręce choćby w deszczu - w koncu to nie bedzie moj pierwszy raz:)
Pozdrawiam :)
uri90
| 18:08 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj czekam na taka pogodę :) pozdr ;D
djk71
| 17:48 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj Fakt, wiosna/zima była łaskawa dla nas i mozna było trochę km nakręcić.

Rzekłbym nawet bardzo przyzwoite tempo.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uwala