Takie sobie kręcenie...;)

Czwartek, 28 lutego 2008 · dodano: 28.02.2008 | Komentarze 6

Z racji że wiatr dzisiaj trochę przybrał na sile, a mi nie chciało się wybierać nigdzie dalej to śmigałem głownie po mieści (oczywiście standardowo zalew- nawet dwa razy;) i do tego mała pętelka: Słocina- podjazd asfaltem- przez Matysówkę szutrem i zjazd do Zalesia.
Ogólnie ładna pogoda się dzisiaj utrzymywała tylko ten wiatr powodował, że odczucie zimna było trochę większe:/ ale słoneczko za to ładnie świeciło:D

Takie sobie fotki:

| 19:45 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj Coraz częściej jeździsz nad swój zalew. :D
Pewnie kogoś tam śledzisz... ;)
Galen
| 00:02 piątek, 29 lutego 2008 | linkuj Temperatury są super jak na luty, tylko ten wiatr... Wiem, wiem. Maruda jestem :P
michros
| 23:53 czwartek, 28 lutego 2008 | linkuj "takie sobie fotki" ha ha ;-)
Darecki
| 21:57 czwartek, 28 lutego 2008 | linkuj Jak na luty to temperaturki są wprost afrykańskie :-)
Kto to widział by Darecki w lutym bez wysiłku bryknął sporego tysiąca ;-)
katane
| 21:53 czwartek, 28 lutego 2008 | linkuj pierwsza foteczka fajna, zwłaszcza że przypomina mi zalew w Świerklańcu, gdzie bardzo lubię jeździć a słoneczko dziś było 'fajowe' :)

| 21:46 czwartek, 28 lutego 2008 | linkuj "Takie sobie" foteczki bardzo ładne :) A z tym zimnem to ja bym nie narzekał, jak na luty to i tak upalnie jest :)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apust